Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

het nieuwe Europa cut-off nummer

Discussie gestart

Chiefram

Ze zitten geloof ik ergens in de 22.000 toch?
Is het onder de 22.500 of boven de 22.500?

Als ik het zo aankijk, dan moet het toch echt wel haalbaar zijn voor ze, die laatste maand... Kan me niet voorstellen dat alles al zo'n beetje 'vergeven' is dit jaar.
#181 - 17-07-2005, 19:52 uur

Sbullthuis

ja chief je heb gelijk 225xx en een beetje

en vind het tof dat jullie zo meevoelen met ons

we hopen morgen toch wel iets te kennen lezen op het visa bulletin
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
#182 - 17-07-2005, 21:05 uur

androb

Ik leef ook enorm mee hoor. Gek, ik ben meer bezig met jullie nummer dan met mijn eigen eerste dikke envelop. Eigenlijk heb ik daar de moet voor opgegeven. Maar jullie moeten gewoon lekker naar Florida!!!! Succes met de spanning komende dagen
Andrea
#183 - 18-07-2005, 09:40 uur

peperzout

HET IS OVER VOOR ONS DV2005 !!!!!!!

Het nieuwe bulletin is uit en heeft voor ons het slechtste nieuws wat er maar is.

Europa nummers gaan het ongelovelijke aantal van 100 omhoog, ja 100 dus van 20500 naar 20600.
Wij zitten er dus niet bij.

Van april tot en met nu zijn de europa nummers dus 100 gestegen, de domper die we nu hebben is erg groot we hebben altijd nog hoop gehad dat het zou stijgen en waren ook erg blij met de steun van jullie op het forum.

Ja nu hebben we spijt dat we niet meegedaan hebben met DV 2006, maar dat is achteraf gel.l

we gaan wel weer meedoen met DV2007 en hopen maar dat we winnen en een laag nummer krijgen.

Voor hen die wel meegedaan hebben met DV 2006 er zijn in het totaal naar Nederland 105 brieven geschreven, wij hopen dat er toch nog vele hier op het forum die brief hebben of nog zullen ontvangen.

Dit is voor het eerst dat de nummers niet stegen voor zo'n lange tijd.

Oke dit was het wel voor nu.

Groetjes Sbull en Peperzout
#184 - 20-07-2005, 09:27 uur

Frank S

Wat ongelofelijk balen voor jullie zeg!

Is er al een oorzaak bekend voor deze lage aantallen?
#185 - 20-07-2005, 09:41 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Salis

Bah, ik kan me enkel voorstellen wat voor een domper dit is voor jullie! Wanneer je zo'n brief krijgt, met een redelijk hoopvol nummer, waan je je ergens toch al in de VS. Het blijft vreemd dat de nummers stil zijn blijven staan.

En 105 NL's voor Nederland is ook niet zo hoopvol, denk niet meer dat wij er bij zitten. Belgie heeft er maar liefst 698! Ik woon er dan wel, maar ben helaas Nederlandse, geen Belg ;-)

Kom op iedereen: op naar DV 2007; we blijven doorgaan!!  :D :D
#186 - 20-07-2005, 10:02 uur
I love New England, it's wicked awesome.

Dusza

HET IS OVER VOOR ONS DV2005 !!!!!!!

Jongens, wat een slecht nieuws om de dag mee te starten...   :'(
Telkens als ik hier 's morgens een berichtje zag verschijnen, maakte mijn hart een sprongetje omdat ik dan dacht "Ja, misschien wel iemand die DE enveloppe in zijn bus kreeg". Wat een contrast met dit bericht...

Maar ben je zeker dat dit de laatste lichting was?

En waarom zijn er dit jaar maar zo weinig Nederlanders uitgekomen?

Laat de moed niet hangen! We openen dit najaar een nieuw draadje:
Wie doet mee aan de DV2007
en daar zetten we jullie namen weer bij op!
#187 - 20-07-2005, 10:03 uur

FreezeM

Wat is dit enorm sh*t zeg....  
#188 - 20-07-2005, 10:03 uur

Chiefram

Ik kwam er gisterenavond ook achter dat julle ernaast zijn gevallen. Ik vond het vreselijk, echt onbegrijpelijk zelfs. Ik kan me nog steeds niets voorstellen bij het feit dat ze telkens als jullie met KCC hadden gebeld, dat ze zeiden dat jullie je geen zorgen hoefde te maken en dat het met jullie nummer allemaal wel goed komt.

Laten we hopen (een klein sprankje hoop), dat ze die '0' achter de '2' vergeten zijn aan te passen en dat dit ook een '2' had moeten zijn. Ik blijf elke dag toch nog even voor jullie 'spieken' op het bulletin van KCC en hopen dat...

Ik vind dit echt ontzettend balen... Heb er ook geen woorden voor.
#189 - 20-07-2005, 15:33 uur
« Laatst bewerkt op: 20-07-2005, 15:34 uur door Chiefram »

peperzout

Er zijn 36500 brieven naar europa gestuurd voor de DV2005 en men is niet hoger gekomen dan 20600.

Let op deze zin van het bulletin:
Since it is likely that some of the first *50,000 persons registered will not pursue their cases to visa issuance, this larger figure should insure that all DV-2005 numbers will be used during fiscal year 2005 (October 1, 2004 until September 30, 2005).

It should insure nothing at all !!!!!!

Maar ik denk dat dit jaar een jaar was dat iedereen voldeed aan de eisen en daardoor bleven de nummers laag.

Sorry dit was niet peperzout die het schrijft maar Sbull op de pc van peperzout. hahahahaha
Sorry peper.
#190 - 20-07-2005, 16:05 uur

Dusza

Sorry dit was niet peperzout die het schrijft maar Sbull op de pc van peperzout. hahahahaha
Sorry peper.

Heel erg off topic, maar door de avatar van Pepterzout moest ik aan deze anecdote denken:
onlangs volgde ik een reeds kooklessen. Voor de aanvang van de doe-lessen overliep de kok met ons het recept, en tijdens de eerste les zag ik op het ingrediëntenlijstje: "pezono" staan.
Dus pijnigde ik mijn hersenen om toch maar te kunnen bedenken wat dat dat in hemelsnaam voor iets was, want daar had ik nog nooit van gehoord. Wat bleek? Het was de kok zijn manier om te zeggen 'peper, zout en muskaatnoot'...

Soit, DV 2007 dan maar zeker?
#191 - 20-07-2005, 16:16 uur

androb

TJe zeg wat een onzettende domper!!!!!! Zeker omdat ze daar bleven zeggen dat het wel goed kwam. Maar niks hoor. Nou mocht er nog een verlate brief hier naar toe onderweg zijn weet ik helemaal niet of ik daar zo blij mee zou zijn gezien jullie verhaal. Laten we eerlijk zijn als je nu nog een brief zou krijgen dan heb je ook een zeer hoog nummer!! En daar word je ook niet blij van
Groetjes
Andrea
#192 - 20-07-2005, 19:55 uur

Jez

Tja, Sbull en Peperzout, ik kan alleen nog maar toevoegen:
g..gl......e.o...r......se....a....t......o.. Wat een rotstreek!
Helpt niks, maar lucht wel even op  >:( :-[
#193 - 20-07-2005, 21:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Tja, Sbull en Peperzout, ik kan alleen nog maar toevoegen:
g..gl......e.o...r......se....a....t......o.. Wat een rotstreek!
Helpt niks, maar lucht wel even op  >:( :-[

 :o Wow... hier ben ik even stil van...  :-X
#194 - 20-07-2005, 23:48 uur

Sbullthuis

nou ik heb een verrassing voor jullie
Ze hebben het cutoff nummer voor europa gewoon weer teruggedraaid naar 20500.
Hier zijn geen woorden voor dit is gewoon absurd, denken ze daar nu dat de mensen geen gevoel hebben eerst 16000 mensen teleurstellen en dan 100 extra blij maken dat ze het toch gehaald hebben en dan zeggen oh ja is niet zo hoor jullie 100 mogen toch niet.

#$#@$#@% %^^&^&&$ #$%@    %^##$%#^
#195 - 23-07-2005, 02:16 uur
« Laatst bewerkt op: 23-07-2005, 02:17 uur door Sbullthuis »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15