Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Het verhaal van een DV2004 Winnaar

Discussie gestart

ejb

Citaat
Zelfs als je er nog niet zit, dan had je eingelijk al niet meer terug gewild hahahahahaha Ik had graag gebleven in 2002.

Hetzelfde geld voor mij (dan wel in 2004 LoL), maar daarom doen we ook mee met de lottery!! ;)
#106 - 10-01-2005, 22:41 uur



heivalido

Citaat
Zelfs als je er nog niet zit, dan had je eingelijk al niet meer terug gewild hahahahahaha Ik had graag gebleven in 2002.

Hetzelfde geld voor mij (dan wel in 2004 LoL), maar daarom doen we ook mee met de lottery!! ;)

Succes EJB, ik hoop dat je wint.
#107 - 11-01-2005, 23:31 uur

ejb

Citaat
Succes EJB, ik hoop dat je wint.
Dank je, wij hopen het ook, maar we zijn allebei geen boogschutter (zie discussie elders), LoL, maar we wonen wel weer enigszins in de buurt van Rotterdam, maar valt toch nog onder regio Den Haag  :P.
Ach we wachten gewoon af, wie weet hebben kreeften en stieren ook geluk, of is de regio Den Haag nu aan de beurt :D
#108 - 12-01-2005, 01:17 uur



heivalido

Hahahahahha, het zal waarschijnlijk wel niets uitmaken waar je woont of wat je horoscoop is. Waarschijnlijk hebben bewoners van de randstad meer behoefte op te vertrekken dan bewoners van het vredige Friesland of Drente of zo.
#109 - 20-01-2005, 13:08 uur

Jez

Da's waarschijnlijk waar! Ik was vorig weekend in Norg, Drenthe, en daar heb je, schrik niet, nog echte ruimte  :o :o :o
#110 - 20-01-2005, 22:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Da's waarschijnlijk waar! Ik was vorig weekend in Norg, Drenthe, en daar heb je, schrik niet, nog echte ruimte  :o :o :o
Ruimte, in Nederland?!  ;) ;D ;D
#111 - 21-01-2005, 00:13 uur



visuar

Het moet NIET gekker worden nu Jez!! Ik heb 11 jaar in Norg gewoont, bij m'n ouders, en die zijn NET verhuist naar Paterswolde! HAHA. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je in Norg aan het doen was? :D
#112 - 21-01-2005, 10:04 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Ruimte, in Nederland?!  ;) ;D ;D


Ja, raar hè?! Wij schrokken er ook van, wisten eerst niet wat het was enzo. Gelukkig kwamen we weer thuis in Brabant, waar alles weer normaal was. Je weet wel, volgebouwd enzo   :-\
#113 - 21-01-2005, 20:59 uur
« Laatst bewerkt op: 21-01-2005, 21:00 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Het moet NIET gekker worden nu Jez!! Ik heb 11 jaar in Norg gewoont, bij m'n ouders, en die zijn NET verhuist naar Paterswolde! HAHA. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je in Norg aan het doen was? :D

We waren bij vrienden, die tijdelijk daar in het bos wonen.
Btw, je sliep toch in Tilburg van de week? Ik werk in Tilburg..............
#114 - 21-01-2005, 21:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Ruimte, in Nederland?!  ;) ;D ;D


Ja, raar hè?! Wij schrokken er ook van, wisten eerst niet wat het was enzo. Gelukkig kwamen we weer thuis in Brabant, waar alles weer normaal was. Je weet wel, volgebouwd enzo   :-\

Kijk, dat klinkt beter, Nederland en volgebouwd zijn toch synoniemen  ;D. Dat is in ieder geval één ding wat ik niet aan Nederland zal missen als we ooit het geluk hebben dat we on in de States mogen vestigen!
#115 - 21-01-2005, 22:21 uur



heivalido

en volbouwen doen ze, Ik was vandaag in het dorpje H.I. Ambacht, daar hebben ze nog een lapje weiland gevonden en dat hebben ze nu maar tot de gemeentegrens van Zwijndrecht maar gelijk volgebouwd. In het enige nog vrije weiland in Leiden staan al borden voor het nieuwe Industrieterrein wat daar gevestigd gaat worden  :-\ En maar vreemd vinden dat we steeds meer files hebben.  ::)
#116 - 22-01-2005, 01:21 uur

visuar

We waren bij vrienden, die tijdelijk daar in het bos wonen.
Btw, je sliep toch in Tilburg van de week? Ik werk in Tilburg..............

Ja, ik was vrijdag op zaterdag in Tilburg inderdaad. Hebben die vrienden van jullie toevallig een huis gekocht in Norg? Mijn ouders hebben hun huis verkocht (per halverwege december 2004) aan mensen die tijdelijk in een huisje in het bos wonen..... (weet niet per wanneer ze over gaan/gingen naar de oude woning van mijn ouders).... het zullen toch niet dezelfde mensen zijn?
#117 - 23-01-2005, 18:00 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Nee, het zijn niet dezelfde mensen (dat zou wel heel erg eng toevallig worden  ;D ). Onze vrienden hebben een huis in Oosterhogebrug gekocht.
#118 - 23-01-2005, 18:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Dat werd mij ook wat te gek :P ;D :D ;)
#119 - 24-01-2005, 15:20 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

FutureGirlie

Wowowwow :O Wacht eens.. Ik las net dat verhaal.. ik heb zelf met mn ouders en broertje ook meegedaan aan de lotterij.. en ik had misschien ook mailtjes gehad van de Green Card DV lottery... maar volgens mij hebben wij het afgezegt omdat er een amerikaan belde en vroeg of wij wouden betalen ofzo iets??? Mijn vraag is nu, of jij ook was gebeld? Want ik word nu helemaal gek als dat wel zo was. En wat was het email van de man die jouw het emailtje stuurde over dat je had gewonnen? En staat er misschien ergens een lijst van winnaars op de site? :) Tnx alvast.
#120 - 27-09-2005, 17:42 uur
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 17:43 uur door FutureGirlie »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15