Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

High School

Discussie gestart

RedBaron

Beste mensen,

ik las net ergens over high school diploma. Waar is dat verglijkbaar aan met een nederlands diploma? Ik heb namelijk een VMBO diploma en 2+ Jaar werkervaring als kok (parttime) houd de Lotery voor mij nu op? Geen amerika voor mij?

B.V.D Roger
#1 - 01-10-2005, 16:22 uur

FreezeM

Je hebt een opleiding van 12 jaar OF twee jaar werkervaring nodig. Waarom zou het ophouden voor jou? Je hebt voldoende werkervaring lijkt me.
#2 - 02-10-2005, 13:47 uur

RedBaron

Ik heb in totaal ook 12jaar op school gezeten 8 lagere school en 4 hogere shool. Maar ik vroeg me dat af omdat iemand zei dat je minimaal havo nodig had. Dus toen schrok ik even.
#3 - 02-10-2005, 14:39 uur

usaxtreme

nee dat hoeft niet.
Er zijn genoeg mensen die zonder diploma maar met voldoende werkervaring-jaren succesvol emigreren  ;)
#4 - 02-10-2005, 16:28 uur
« Laatst bewerkt op: 02-10-2005, 16:29 uur door USAnr1 »

RedBaron

phoei daar was ik toch wel even heel erg bang mensen dat het voor mij afgelopen was maar goed nu heb ik weer nieuwe hoop!  8)
#5 - 02-10-2005, 19:19 uur

usaxtreme

gewoon proberen...nooit geschoten is altijd mis..en anders probeer je t elk jaar weer  ;D
#6 - 02-10-2005, 21:47 uur

FreezeM

A "high school education or equivalent" is defined as successful completion of a twelve-year course of elementary and secondary education

http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html

Mavo volstaat.
#7 - 03-10-2005, 11:40 uur

Anouk

Ik heb gelukkig al een officieel high school diploma van de staat van Louisiana, dus daar hoef ik me zowiezo niet druk om te maken 8) Ik heb er in m'n senior jaar ook onwijs hard voor moeten werken omdat ik allerlei vaken in moest halen.. 2x Engels, 2x Wiskunde, Biologie, Natuurkunde en nog een aantal van die "serieuze" vakken, allemaal in 2 semesters.. Terwijl alle andere seniors gewoon vrij hadden na een paar uur, zat ik nog in de klas.. Maar het was het waard hoor!! cheer


En ik heb een academic & sport (basketbal) letterman jacket gekregen - nou daar doe je het toch voor, hihi shiny
#8 - 11-07-2006, 23:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15