Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Huis kopen? Hoe zijn de bedragen?

Discussie gestart

Chiefram

voor die Dollar meer had je er waarschijnlijk nog wel een brievenbus bij gehad hahahahahahha

Ik heb voor die dollar al een cheeseburger gekocht! Mjammie ! ;)
#46 - 14-11-2004, 22:39 uur

heivalido

hahahahahahahahahahahaha, dat zou ik waarschijnlijk ook gedaan hebben hahahahahaha  :P
#47 - 17-11-2004, 00:28 uur

Chiefram

Nou, zonder dollen... De laatste 2 a 3 weken eet ik ELKE DAG McDonalds, eigenlijk al direkt nadat ik 's avonds het warme eten op heb.

Ik denk dat het de zenuwen zijn voor straks. Ben wel even ruim 10 kilo in de afgelopen 2 maanden bijgekomen !!!!!!!!!!  :-[

Dat wimpel ik dan weer af met de opmerking dat ik alvast bezig ben mij aan de gemiddelde Amerikaanse omvang aan te passen, zodat het integreren zometeen iets gemakkelijk gaat, hahaha...

Maar of ik het leuk vind... Nope! Heb me dan ook voorgenomen dat zodra ik in Amerika ben, direkt op dieet te gaan. (Als dat lukt met al die DQ's, KFC's, BK's, etc.!)

Denk ut niehhh...  :-\
#48 - 17-11-2004, 09:09 uur

heivalido

Eet je toch die lekkere low fat broodjes van Subway, Daar is een hele hype geweest om een of andere kerel die 12 kilo was afgevallen omdat hij elke maaltijd alleen subway at.
#49 - 21-11-2004, 20:25 uur

Chiefram

Ik ben bang dat ik juist extra veel ga eten in Amerika, omdat ik alles zo lang gemist heb en alles daar zo lekker vindt en niet meer op een normale manier kan kiezen wat en waar ik het eerste wil gaan eten.

Dit met gevolg dat ik bij 5 zaken als een speer een ontbijtje ga halen, en ook zoveel zaakjes aandoe voor tussen de middag en dan nog maar te zwijgen over het avond eten!

Dit gaat gagarandeerd helemaal fout met mij in Amerika! Ik word ROND!  :( :-[ :-X :-\ :'( :o
#50 - 22-11-2004, 14:03 uur
« Laatst bewerkt op: 22-11-2004, 14:04 uur door Chiefram »

heivalido

Ik ga wel heel snel weer even langs bij Arby's ....mjammie
#51 - 24-11-2004, 23:05 uur

Chiefram

Ohhhhhhhhh.............

HHAAHAHA

Ik weet van gekkigheid niet wat ik als eerste zal aandoen... Ik pak alles wat ik pakken kan! LOL!
#52 - 25-11-2004, 08:51 uur

heivalido

Dat ga ik ook doen, maar dan heb ik het over werk hahahahahhaha.
#53 - 29-11-2004, 00:04 uur

Chiefram

Hahaha, ik zou hier ook alleen maar werk 'pakken', hahaha...

Iets anders ziet er hier nu niet bepaald lekker uit! Veel te vet allemaal, haha...

#54 - 06-12-2004, 19:41 uur

Chiefram

 ???

Je bent 16 jaar !!!
#55 - 05-05-2005, 04:38 uur

Jez

Cheif, mijn vader zegt altijd: "Nicht ergern, nur wundern".
Erg wijs gezegde!
#56 - 05-05-2005, 21:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Wat kan ik hier nog op antwoorden? Ik ben doodgeslagen!  ;D
#57 - 08-05-2005, 04:12 uur

WVDUTCHMAN

Ligt eraan in welke staat je (wilt) gaan kopen.  Je zou de bekende REALTOR websites eens kunnen bekijken dan krijg je een idee...
of probeer deze llink eens http://www.realtor.com/Default.asp?poe=realtor.... is er maar een van velen.... doe wel goed je huiswerk voordat je een huis koopt!  Wat zijn de utilities, wat voor gebied zit het, wat kan/mag wel etc etc...  De prijs van een huis is ook gebonden aan de grond die er bij zit.   Doe anders eerst een zoek opdracht met GOOGLE....  Waar ik zit betaalden we $15.000 voor 1 Acre en voor een huis van 1500 square feet met 3 slaap kamers, twee badkamers, wasruimte, keuken, woonkamer, Foyer, en 1.5 Acre Land  zo'n $145.000. Dat was een Jaar geleden, is nu een dikke $25.000 meer waard.(Nieuwbouw)  Je hebt verschillende kwaliteiten die ook het prijs kaartje bepalen. Er komt heel veel kijken, bij het kopen van een huis, dat hebben wij ook gemerkt.  Ik hoop dat je wat aan de link hebt, probeer ook de diverse REALTOR websites zoals, http://www.house.com/mainApp/buyer.asp?a=12  of  http://www.forsalebyowner.com/  of http://www.realtor.com/FindHome/default.asp?mode=map&poe=realtor  
Suc6  WVDUTCHMAN
#58 - 25-09-2005, 08:44 uur

peperzout

thanks
#59 - 25-09-2005, 16:47 uur

PatrickL

De tax op woningen is inderdaad aan de hoge kant, maar zoals al eerder geegd moet je naar het totaalplaatje kijken. Voor je auto betaal je bijvoorbeeld weer helemaal geen belasting. En als je weer je belastingen moet doen is er ook geen post voor de 'verhuurwaarde' zoals in Nederland.
Al met al is wonen in Amerika denk ik ongeveer even duur als in Nederland, alleen heb je dan wel een groter huis en / of groter kavel.
Het ligt ook heel erg aan de omgeving waar je gaat wonen. De real estate prijzen verschillen enorm van gebied tot gebied. Over het algemeen is het een stuk duurder in gebieden waar de werkgelegenheid goed is en waar de mensen in plaats van er weg te trekken juist willen wonen. Dat is dan ook een betere investering dan ergens goedkoop uit denken te zijn, maar waar je je huis niet meer kwijt raakt.

Nog een tip: de huizen die je te koop ziet staan via bijvoorbeeld http://www.realtor.com geven wel een goed beeld van wat huizen ongeveer kosten, maar uiteindelijk ben je goedkoper uit als je eerst wat huurt of als je lokaal iemand hebt die voor je rond kan kijken naar woningen die direct door de eigenaar worden aangeboden. Dan staat er een advertentie in de krant of soms alleen maar een bordje in de tuin. Deze woningen zijn goedkoper dan de woningen die via de makelaar worden aangeboden, omdat de eigenaar de makelaar dan niet 6 - 10 % van de waarde van de verkoop hoeft te betalen. Daar pik je dan zelf ook een graantje van mee!
#60 - 29-09-2005, 12:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15