Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

huis kopen in v.s. hoe zit het nou precies

Discussie gestart

Chiefram

Citaat
...Ik hou de (nieuwe) woningen daar scherp in de gaten en sla toe als ik iets heel aantrekkelijks zie...

Ik dacht dat je je veel verder zuidwestelijk wilden vestigen Cheif?  Toch maar besloten in het koude noorden te blijven?
 ;)

Dat wil ik ook, maar ik loop op dit moment (helaas) nog tegen een paar dingen aan die het moeilijk maken om te verhuizen naar de meer zuid-westelijke staten:

Nr. 1: Mijn vrouw (en zoon) willen hier blijven of in Florida of in California wonen.

Nr. 2: Mijn werk is in het Midwesten op dit moment. Dit gaat veranderen op een later tijdstip en dan kan ik wel naar de meer zuidwestelijke staten verhuizen. Ik wil naar Fort Collins, Colorado.

Dit wordt dus een probleem, haha... Dan maar het (goedkopere) zuiden voorlopig, want hier is het te duur om iets leuks te vinden. Ik heb geen miljoen dollar voor een huis.  :-[ :-\
#16 - 17-06-2005, 05:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15