Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

huis kopen

Discussie gestart

Hans B

Ik had niet alle "oude' posts bekeken.
Inderdaad, nu zie ik het ook.
Winnaar van de loterij.
Super deze start.
#61 - 23-10-2012, 16:22 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

kathleen.vw

Ik heb bijzonder veel gehad aan de goedbedoelde en kritische opmerkingen van iedereen op het forum hier. Ik heb ze steeds aandachtig gelezen en meermaals mijn plannen aangepast daardoor. Ik zou waarschijnlijk al een aantal keren problemen op mijn pad hebben gehad zonder jullie!

Euhm, mijn blog ga ik inderdaad terug up to date maken. Dat is dringend nodig, eerst heb ik met mijn familie geskyped zodat ze konden zien dat ik er gezond en wel uitzie. En nu mijn familie is gerustgesteld heb ik wat tijd om mijn blog terug bij te houden. En dingen te posten zoals mijn eerste snowmobile ritje vandaag, wat toch nog steeds één van de hoofdreden is waarom ik nu in Island Park in Idaho woon :-)

Ik heb ook al een aantal vrienden niet te ver van mijn woonst wat toch een geruststelling is daar ik echt schrik had (en nog steeds een beetje heb) om me eenzaam te voelen. Zeker met de feesdagen. Nu is dat al van de baan want ik ga hier een mega kerstfeest hebben met een heleboel vrienden  :)

als er iemand zoals ik op een nog redelijke jonge leeftijd en alleen de stap gaat zetten om te verhuizen kan ik 1 gigantische tip geven, ga ergens als seizoensemployee werken in een groot nationaal park, ik heb er super goede vrienden gemaakt en ook mensen gevonden die op nog geen uur afstand van mij wonen! Dankzij hun voel ik me hier meer dan thuis.
#62 - 26-10-2012, 04:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15