Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

In het algemeen zijn de huizen in VS  goedkoper of duurder of hetzelfde in vergelijken met NL?

Duurder.
11.1%
4 (11.1%)
Goedkoper.
72.2%
26 (72.2%)
Hetzelfde.
2.8%
1 (2.8%)
Ik weet het niet.
13.9%
5 (13.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Huizen prijzen in USA. Verglijken met NL.

Discussie gestart

hollandranch

Ok, dus gemiddeld prijs daar is 260,000 dollars en hier in nederland 260,000 euro . dus je kan wel zeggen gemiddelde prijs hier %40 hoger is. en we praten ook over heel normaal huisje .


Deze logica werkt alleen met de huidige dollarkoers, dus wat gaat de toekomst brengen, de rente is trouwens weer in Nederland een stuk lager.
#136 - 06-09-2007, 17:32 uur

XJ

Over het algemeen denk ik dat de huizenprijzen niet echt te vergelijken zijn. Als je goed zoekt denk ik dat je in beide landen een mooi huis kan krijgen voor een goede prijs. In de US is er natuurlijk meer keuze en denk ik dat je hier met een betere deal weg komt als je puur kijkt naar vrijstaand/oppervlakte/grond/omgeving. De prijzen van vrijstaande huizen in NL zijn echt niet normaal in de randstad en vrijstaand hier is altijd nog anders dan in de US.
#137 - 06-09-2007, 18:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15