Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

In het algemeen zijn de huizen in VS  goedkoper of duurder of hetzelfde in vergelijken met NL?

Duurder.
11.1%
4 (11.1%)
Goedkoper.
72.2%
26 (72.2%)
Hetzelfde.
2.8%
1 (2.8%)
Ik weet het niet.
13.9%
5 (13.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Huizen prijzen in USA. Verglijken met NL.

Discussie gestart

Topoli & Sarvenaz

Ik ben de laatste tijd een sit tegengekomen voor huizen prijzen in housten .
niet te geloven , wat een mooie huizen voor 1/3 prijs als hier in NL.


 
 
WHY BUY NEW?Trendmaker 525 * 4-Bedrm* DREAM on a Premium CDS LOT!Dynamite 36 Ft. Inground Heated P-O-O-L+SPA+Awesome Rock WATERFALL!Many remarkable updates&upgrades!Dramatic 2-Story Hardwood entry + Gourmet Ctr. Island Kit w/Slate Backsplash, Corian Counters&Hardwood Flooring!!POSH Mstr. w/Garden Bath+2-Story Den w/Soaring Ceilings!!Fresh Custom Paint 9/06 & Neutral Colors+Upgraded Fixtures & Appliances+Custom Millwork, Art Niches & Builtins!!Sprinkler Sys+Water Softner+SO MUCH MORE!!
  Property Address
16306 Madewood St
Cypress, TX 77429

$269,900.00
Estimated Payment:
$1,226 Per Month*  
 
#1 - 12-04-2007, 13:42 uur

Topoli & Sarvenaz

Leuk om te kijken .

www.adventproperties.us
#2 - 12-04-2007, 13:44 uur

hollandranch

Ik ben de laatste tijd een sit tegengekomen voor huizen prijzen in housten .
niet te geloven , wat een mooie huizen voor 1/3 prijs als hier in NL.


 
 
WHY BUY NEW?Trendmaker 525 * 4-Bedrm* DREAM on a Premium CDS LOT!Dynamite 36 Ft. Inground Heated P-O-O-L+SPA+Awesome Rock WATERFALL!Many remarkable updates&upgrades!Dramatic 2-Story Hardwood entry + Gourmet Ctr. Island Kit w/Slate Backsplash, Corian Counters&Hardwood Flooring!!POSH Mstr. w/Garden Bath+2-Story Den w/Soaring Ceilings!!Fresh Custom Paint 9/06 & Neutral Colors+Upgraded Fixtures & Appliances+Custom Millwork, Art Niches & Builtins!!Sprinkler Sys+Water Softner+SO MUCH MORE!!
  Property Address
16306 Madewood St
Cypress, TX 77429

$269,900.00
Estimated Payment:
$1,226 Per Month* 
 


Prijzen in Amerika zijn wel heel afhankelijk van de ligging, zelfde huis kost in California 1.000.000 en bij ons op het platteland 200.000, dus je kan het niet makkelijk vergelijken, je moet het echt per Staat doen en waar in deze Staat, see ya
#3 - 12-04-2007, 14:53 uur

Adriaan47

Een hoop huizen hebben ook niet de quality zoals in Holland of de security en zijn vaak gebouwd met cheap material en poor vakmanschap.
Het ziet er echter wel erg goed uit aan de buiten kant.
Een kleine tornado en alles ligt tegen de grond.
Wat je erg goed in de gaten moet houden hier is dat zoals met alles...je krijgt voor wat je betaald.De huizen die je goedkoop vind hebben waarschijnlijk geen kwaliteit en de huizen die goed zijn kosten waarschijnlijk hetzelfde als in Holland.
Maar huizen in Holland zijn in pricipe altijd duur omdat je moet heien denk ik vanwege de grond in Holland?






#4 - 12-04-2007, 18:06 uur

PBBI

Citaat
Maar huizen in Holland zijn in pricipe altijd duur omdat je moet heien denk ik vanwege de grond in Holland?
Adriaan, het wordt tijd dat je eens in Nederland komt kijken, heien bij woonhuizen ????? Misschien eens een keer in een uitgebaggerde polder, maar heien is hier heus niet standaard (bij woonhuizen), eerder een uitzondering.
#5 - 12-04-2007, 21:35 uur

Mr-Leo

Je ziet inderdaad wel vaak dat ze in de USA huizen van hout bouwen ipv betonwanden met bakstenen er tegen aan.
#6 - 12-04-2007, 21:41 uur

wippelgem

Je ziet inderdaad wel vaak dat ze in de USA huizen van hout bouwen ipv betonwanden met bakstenen er tegen aan.

inderdaad, de kwaliteit is niet te vergelijken bij de meeste huizen!!!

btw wat is heien?
#7 - 12-04-2007, 21:58 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

jerbia

Je ziet inderdaad wel vaak dat ze in de USA huizen van hout bouwen ipv betonwanden met bakstenen er tegen aan.

inderdaad, de kwaliteit is niet te vergelijken bij de meeste huizen!!!

btw wat is heien?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Heien :)
#8 - 12-04-2007, 22:00 uur

Adriaan47

Laatste keer dat ik in Holland was is 20 jaar geleden.
Ongeveer 40 jaar geleden had ik in Holland 2 koop huizen..de zo genoemde rijtjes woningen.
Beide huizen kocht ik op tekening dus voordat ze gebouwd waren in Spijkenisse. ( Z-H ) en ging vaak kijken op de bouwplaats.
In beide wijken waar mijn rijtjes huis werd gebouwd en ook voor alle anderen werd eerst gehijd.
Ze hadden ook allebei dubble wanden met schuim erin en allemaal baksteen natuurlijk.

#9 - 12-04-2007, 22:02 uur

Topoli & Sarvenaz

Natuurlijk in het centrum van LA. of .... andere steden de prijzen zijn  erg hoog.
en ook in duur en mooi wijken .
dat heb je ook hier in nl, een huis in bloemendaal kost 2x meer dan het zelfde huis in bijvoorbeld Almere.
Maar in het algemeen zijn de prijzen goedloper. of niet ?
Onze huis met  3 slaapkamers en vrij groot woonkamer met voor en achtertuin ( bouwjaar 2005 ) , kost 330,000 euro ( prijs van 2 weken geleden )( In Hoofddorp )
Euro 330,000 x +/-1.3 = 430,000 dollars .
Dus met dit prijs kan ik een mooie vrijstande villa met ..... kopen . ( in de omgeving van Housten )
als ik zo kijk, daar zijn de huizen veel goedkoper. 
Of niet ?
#10 - 13-04-2007, 13:16 uur

Adriaan47

Je hebt gelijk..en je zal zeker een aardig huis kunnen kopen voor dat geld.
 Hoe goed en hoe mooi dat huis is hangt af in welke wijk je koopt in Houston.
In wijken met goede scholen aanwezig en andere voorzieningen zijn aanzienlijk duurder.
Ook in de wijken met mooie straten zijn de huizen veel duurder.
#11 - 13-04-2007, 14:14 uur

Adriaan47

Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat landelijk de gemiddelde prijs voor een huis in USA is vastgesteld op het moment voor $ 250.000= by de real estate institute.
Op het moment is het een echte koop market en er zit een flinke deuk in de market.
Er zijn ontzettend veel fore closures in het gehele land.
Dallas is met die fore closures in de top 3 en rated 40 % last week.
Ze geven de lenders de schuld aan dit alles omdat ze te vlug en te makkelijk geld lenen.
#12 - 13-04-2007, 14:25 uur

hollandranch

Natuurlijk in het centrum van LA. of .... andere steden de prijzen zijn  erg hoog.
en ook in duur en mooi wijken .
dat heb je ook hier in nl, een huis in bloemendaal kost 2x meer dan het zelfde huis in bijvoorbeld Almere.
Maar in het algemeen zijn de prijzen goedloper. of niet ?
Onze huis met  3 slaapkamers en vrij groot woonkamer met voor en achtertuin ( bouwjaar 2005 ) , kost 330,000 euro ( prijs van 2 weken geleden )( In Hoofddorp )
Euro 330,000 x +/-1.3 = 430,000 dollars .
Dus met dit prijs kan ik een mooie vrijstande villa met ..... kopen . ( in de omgeving van Housten )
als ik zo kijk, daar zijn de huizen veel goedkoper.  
Of niet ?



Hoi, huizen zijn in Housten en omgeving veel goedkoper dan vergelijkbare huizen bij een grote stad in Nederland, je krijgt er ook nog meestal veel meer grond bij. Ga je naar de omliggende steden krijg je nog meer voor je geld en Houston groeit enorm, dus alle omliggende steden worden langzamerhand buitenwijken. Wij zitten precies tussen Houston en Dallas, allebei 2 uur rijden en hier koop je een enorme ranch voor nog geen 300.000 US Dollars, compleet met zwembad en 50 hectare grond, je eigen meer en bos, etc.
#13 - 13-04-2007, 15:38 uur

Adriaan47

Als je van plan bent om een huis te kopen zou ik je ook aanraden heel goed het verhaal van Chiefram te lezen omtrent het credit score system in USA.
Als je een hypotheek nodig hebt dan zal het mischien in het begin moeilijk zijn om er een te krijgen als je er niet al te veel geld instopt.
Op het moment geloof ik dat lenders een minimum credit score van 650 willen zien en some credit history.
#14 - 13-04-2007, 15:47 uur

Adriaan47

Hollandranch heeft gelijk met die prijzen en dat is inderdaad ook mogelijk maar je moet dan wel flink rijden elke dag naar werk of werken daar of een farmer worden of zoals hij een camping beginnen and live on the job.

Mischien is het volgende ook een idee voor je zoals wij het gedaan hebben.

Wij werken in Dallas en hebben daar om te wonen een small en goedkoop studio apartment.
Daarnaast hebben wij gekocht met het plan om later daar te pensioeneren een hobby ranch in Whitney.
Ongeveer anderhalf uur rijden van de grote stad Dallas.
In deze farm hebben we all ons geld geinvesteerd en gaan daar elk weekend lekker naar toe en alle andere vrij tijd off work.
Op die manier hebben wij dus de twee voordelen van goedkoop kopen in property prijzen.

Je zou ditzelfde kunnen doen in Houston.
#15 - 13-04-2007, 16:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15