Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

In het algemeen zijn de huizen in VS  goedkoper of duurder of hetzelfde in vergelijken met NL?

Duurder.
11.1%
4 (11.1%)
Goedkoper.
72.2%
26 (72.2%)
Hetzelfde.
2.8%
1 (2.8%)
Ik weet het niet.
13.9%
5 (13.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Huizen prijzen in USA. Verglijken met NL.

Discussie gestart

Willem goes Miami

Kijk eens op WWW.VIVIUN.COM

Als ik de prijzen daarin zie dan is het duidelijk goedkoper.
#91 - 20-08-2007, 10:04 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

hollandranch

Condos For Sale in Miami - Aventura, Florida USA     $325,000 USD
Luxury Condos Near World Famous Aventura Mall - Large condos featuring Bay, Ocean, and Golf Course views steps from Aventura Mall and 3 minutes to the Beach. High-end luxurious building on 12-acre site with 2 heated pools, poolside food service, 24-hour valet parking, 24-hour on-site security, ...

prijs inclusief bewaking  2006-20
#92 - 20-08-2007, 18:07 uur

Loek

Kijk eens op WWW.VIVIUN.COM

Als ik de prijzen daarin zie dan is het duidelijk goedkoper.

Maar wat vergelijk je dan?  Je kunt een huis in de randstad niet vergelijken met een huisje op de kale vlaktes van Kansas of Nebraska.  En een condo of appartement in New York City zal waarschijnlijk weeer veel duurder uitvallen dan een huisje in een gehucht in Drente.  Zoek eerst vergelijkbare lokaties op en ga dan de prijzen van vergelijkbare huizen naast elkaar zetten.  Ofwel vergelijk een brownstone in een New York buitenwijk met een grachtenpand in Amsterdam, of een rijtjes huis in Alphen a/d Rijn met een townhome in Arlington, VA.  Ik geloof dat als je het op die manier bekijkt, een huis in NL een stukje goedkoper is dan in de US.  Maar ga niet een huis in een buitenwijk van Dallas vergelijken met iets in NL, want je kunt niets vergelijkbaars vinden.  Er is vrijwel geen gebied in Nederland te vinden die vergelijkbaar is met Dallas suburbia kwa ligging, bevolkingsdichtheid en dergelijke.
#93 - 21-08-2007, 00:43 uur

Topoli & Sarvenaz

maar je kan wel een vijstande woning in de omgeving van amsterdam vergelijken met de zelfe woning in omgeving van housten enzo....
#94 - 21-08-2007, 01:06 uur

hollandranch

maar je kan wel een vijstande woning in de omgeving van amsterdam vergelijken met de zelfe woning in omgeving van housten enzo....

Als je naar Houston verhuisd kan dit en ja, de woning is goedkoper, maar Texas is veel goedkoper dan bijvoorbeeld California, hier zijn de huizen veelal veel duurder dan Amsterdam.
#95 - 21-08-2007, 05:40 uur

Topoli & Sarvenaz

Helemaal mee eens, maar in het algemeen in de hele land bijvoorbeeld met 200,000 euro wat voor huis kan je hier in nl kopen ? een normaal flat met 1 of 2 slaapkamers en vrijstande woning moet gewoon vergeten . maar met 200,000 euro = 280.000 dollar heb je meer keuze in VS, nogmaals in de hele land.en niet in het centrum .
Met andere woord daar heb je met het zelfe geld meer keuze .natuurlijk is een flat in het centrum van NY tien keer duurder dan een flat in Amsterdam .  shiny
#96 - 21-08-2007, 19:20 uur

Mrjn

Ook in Nederland kun je voor 2 ton een vrijstaande woning kopen. In de provincie Groningen bijvoorbeeld. Je hebt alleen minder grond dan in de VS of zelfs Duitsland of Zweden, omdat wij nu eenmaal niet zoveel ruimte hebben in ons kikkerlandje.
Voor 1,5 ton vind je ook wel een appartement met meer dan 2 slaapkamers in een normale buurt. Alleen niet in de randstad. Maar NL is natuurlijk groter dan de randstad.
#97 - 21-08-2007, 20:23 uur

hollandranch

Ook in Nederland kun je voor 2 ton een vrijstaande woning kopen. In de provincie Groningen bijvoorbeeld. Je hebt alleen minder grond dan in de VS of zelfs Duitsland of Zweden, omdat wij nu eenmaal niet zoveel ruimte hebben in ons kikkerlandje.
Voor 1,5 ton vind je ook wel een appartement met meer dan 2 slaapkamers in een normale buurt. Alleen niet in de randstad. Maar NL is natuurlijk groter dan de randstad.

Als je zo gaat vergelijken zou Amerika nog goedkoper zijn, het goedkope huis in Groningen kost hier waarschijnlijk 50.000 Dollar. Je koopt hier huizen op een hectare grond voor 20.000 Dollar, dat krijg je zelf in Groningen niet voor elkaar  2006-10 Vergelijkingen met andere landen kunnen we beter niet aan beginnen, was ook niet de vraag. Dat huizen in Amerika over het algemeen goedkoper zijn zal ook wel te maken met de lage lonen en de lage BTW.
#98 - 22-08-2007, 05:46 uur

Willem goes Miami

Als ik mijn appartement in Amsterdam en vrijstaande hoekwoning in de Haarlemmermeer (550M2) verkoop en een een huis in Florida koop dan is het resultaat dusdanig dat ik rustig kan concluderen dat de US stukken goedkoper is.
#99 - 22-08-2007, 07:06 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Mrjn

Als je zo gaat vergelijken zou Amerika nog goedkoper zijn, het goedkope huis in Groningen kost hier waarschijnlijk 50.000 Dollar. Je koopt hier huizen op een hectare grond voor 20.000 Dollar, dat krijg je zelf in Groningen niet voor elkaar  2006-10 Vergelijkingen met andere landen kunnen we beter niet aan beginnen, was ook niet de vraag. Dat huizen in Amerika over het algemeen goedkoper zijn zal ook wel te maken met de lage lonen en de lage BTW.

Je hebt gelijk dat het topic ging over het vergelijken van de huizenprijzen in NL en USA. Ik reageerde alleen op de opmerking van Topoli dat je in NL geen vrijstaande woningen onder de 2 ton kon kopen. Misschien had ik Topoli's opmerking even moeten quoten, maar omdat mijn opmerking er recht onder staat, leek het me duidelijk dat mijn reactie daarop sloeg.
#100 - 22-08-2007, 19:18 uur

Loek

Als ik mijn appartement in Amsterdam en vrijstaande hoekwoning in de Haarlemmermeer (550M2) verkoop en een een huis in Florida koop dan is het resultaat dusdanig dat ik rustig kan concluderen dat de US stukken goedkoper is.

Ik vind nog steeds dat je Amsterdam niet kunt vergelijken met Florida.  Appels met peren.
#101 - 23-08-2007, 00:44 uur

hollandranch

Ik vind nog steeds dat je Amsterdam niet kunt vergelijken met Florida.  Appels met peren.

Miami Vice en Baantjer zijn ook niet hetzelfde  2006-10
#102 - 23-08-2007, 00:48 uur

Topoli & Sarvenaz

Zijn de huizen in Groningen goedkoper dan Amsterdam of niet ? of zijn de huizen in belgie goedkoper dan Nederland of niet ?of zijn de huizen in Amsterdam goedkoper dan london?of NY?
Ik denk ja ....
waarom ? voor heel veel reden .
En natuurlijk zijn heel veel pleken in vs of ergens anders in de wereld  dat huizen veel duurde zijn dan NL.
maar we praten over prijzen per stad of gemiddelde prijs voor de hele land .
op dit moment gemiddelde prijs voor een woning in nederland 245, 000 euro is .

effe hier kijken : http://www.telegraaf.nl/buitenland/article68572131.ece?cid=rss

of dit stuk vanuit de zelfde site:   De gemiddelde huizenprijs in Nederland bedraagt op dit moment zo'n 245.000 euro. Vooral in de Randstad en in het bijzonder in Amsterdam zijn woningen duur. In de komende jaren wordt ook in Nederland een verdere (forse) prijsstijging verwacht.

Dus ik praat over de gemiddeld.
#103 - 23-08-2007, 01:12 uur

hollandranch

Misschien is dit een leuke site,

http://usgovinfo.about.com/od/consumerawareness/a/avghomeprice04.htm

is wel 2 jaar oud, maar laten we zeggen dat het 5000 Dollar per jaar stijgt, dan is Amerika duuder uit in Dollars
#104 - 23-08-2007, 02:13 uur

ned in MO

Ik kocht een paar jaar geleden een mobile home met 3 slaapkamers en 2 badkamers en central heat/air voor het giga bedrag van 12000 dollar op 8/10 acre.
Toegegeven het was een belachelijk laag bedrag. Ik heb het net weer verhuurd voor $500 per maand ;D
$6000 per jaar op een $12000 investment cheer cheerb cheerg cheerr.
Huurder mag het kopen voor $45000 :angel:
#105 - 23-08-2007, 05:59 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15