Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hypotheek aanvragen

Discussie gestart

PBBI

Chief,
Ik herken wat je schrijft, dat is gewoon vaste kost maar misschien heeft Hollandranch geluk en anders, door schade en schande wordt met wijs  :o , zullen we maar zeggen.

Misschien is het eens handig dat je een lijstje maakt met dingen die je gedaan hebt om binnen een jaar boven 720 punten te zitten. Dit is erg belangrijk en zoals je wel vaker leest, erg onderschat. Ik denk dat je er veel mensen een plezier mee zult doen.
#16 - 03-03-2006, 13:36 uur

Chiefram

Ik heb me inderdaad verdiept om een goede credit history op te bouwen in Amerika. Ik zal er wel iets over schrijven, zodat iedereen duidelijk is hoe het er in Amerika aan toe gaat en wat wij er aan gedaan hebben om het op te bouwen.

(Wordt vervolgd).  ;)
#17 - 03-03-2006, 17:43 uur

Dusza

Ik heb me inderdaad verdiept om een goede credit history op te bouwen in Amerika. Ik zal er wel iets over schrijven, zodat iedereen duidelijk is hoe het er in Amerika aan toe gaat en wat wij er aan gedaan hebben om het op te bouwen.

(Wordt vervolgd).  ;)

Goed, ik ben heel erg benieuwd, want ook wij zullen dat volop kunnen gebruiken!
#18 - 03-03-2006, 22:29 uur

petratimmer

Brand maar los Chiefram, ook ik ben benieuwd. Hier krijgen wij ook mee te maken. Ik dacht er ook altijd gemakkelijk over. O die hypotheek met een leuke aanbetaling das geen probleem. Kwam ik even van de koude kermis thuis. Niets makkelijk :'(
Inmiddels is het bedrijf waar we nu mee bezig zijn al bijna helft goedkoper en dan nog. Volgens mij intresseerd het ze in de states geen bal wat voor mooie recoord ik in nederland heb gescoord. Mijn credit hystory hier  is perfect. BKR rapport een plaatje en mijn eerste te  late hypotheek betaling moet ook nog gebeuren. En denk je dat ze ons wilde financieren ? No Way... Ik ben jaloers op je 720 punten
gr petra
#19 - 04-03-2006, 01:24 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15