Hoi
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met onze vraag, op andere sites kan ik helaas weinig vinden of niet duidelijk
Onlangs zijn we getrouwd en willen nu heel graag naar amerika emigreren. Het grote voordeel wat we gelukkig hebben is dat mijn man Amerikaans is (ook NL, heeft vandaag zijn 4e in NL gewond) en dus een paspoort en social security number. Maar nog geen credit history.
Wat we ons allen afvragen hoe kan je een hypotheek in Amerika krijgen? We lezen dat je een 20% down payment moet doen. Maar als je minder wil kan dat ook? En in NL mag je ook zonder vast contract en hypotheek krijgen maar dan wel met intentie verklaring. Ik zie bijvoorbeeld dat banc of america een w-2s van 2 jaar opvraagt...maar die hebben wij dan helaas niet ... Is dit een probleem of zijn er oplossingen? We vonden het hekkensluiter niet erg om een jaartje iets te huren maar daarna willen we toch wel echt graag kopen!
Ik hoop dat iemand ons kan helpen
Oh ja we zijn aan het zoeken in North Carolina, Raleigh met name! Mijn man is manager in de IT sector en in NC/Raleigh is het volgens ons best booming. Je hebt natuurrijk silicon valley maar dat zijn huizen niet te betalen. Mocht iemand nog tips hebben voor! Mooie staten of plaatsen ; altijd
!!
Groetjes