Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

I-129F approved!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (K-1 visa for fiance(e))

Discussie gestart

Pieter79

Afgelopen zaterdag belde m'n vriendin op dat ons K-1 visum approved is! Dit wil zeggen dat het Vermont Service Center nu alle papieren doorstuurt en ik binnenkort een enveloppe in de bus krijg om naar het consulaat in Amsterdam te gaan. Ik moet nog wel wat formulieren opsturen (sponsoring etc.) maar het meest spannende is toch wel of het nog allemaal lukt vóór onze trouwdatum :D

Ik laat wel weten als er nog vorderingen zijn! America, here I come :afro:

Gr. Pieter
#1 - 16-02-2009, 07:24 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

hdeweert

Hallo Pieter

Gefeliciteerd met je K1 visum en ook met je voorgenomen huwelijk.

Harm
#2 - 16-02-2009, 08:20 uur

Tekkel

 :afro:  :afro:

Bart
#3 - 16-02-2009, 09:24 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Fisherman

Hey Pieter!

Gefeliciteerd :afro:!
Het gaat vast allemaal goed komen en ik ga je zeker zien in April hier in Jersey!!
Begin je al kriebels te krijgen? ;)  We spreken elkaar snel!

Groeten Jeroen
#4 - 16-02-2009, 18:25 uur

Mrjn

 cheer cheerb cheer cheerb
#5 - 16-02-2009, 18:57 uur

Pieter79

Bedankt voor de reacties!

@Jeroen; ik laat zeker iets van me horen als ik daar ben! Mijn vlucht is 1 April en de eerste 2 weken zal ik het nog niet heel druk hebben omdat m'n vriendin dan nog moet werken. Er begint zich langzaam een gezonde spanning op te bouwen, maar dat is ook meer om hier alles op tijd geregeld te krijgen (visum wel of niet op tijd binnen). Ik heb het werkvisum van m'n bedrijf nog achter de hand alhoewel ik liever dit visum rond wil hebben. Tot later!!

Gr. Pieter
#6 - 17-02-2009, 16:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Pieter79

Had vandaag de envelope van het US consulaat in Amsterdam in de bus! Hopelijk kan ik morgen alles terugsturen en dan maar wachten op de uitnodiging voor m'n medical en interview... Time is runnin'  ;)

Gr. Pieter
#7 - 18-02-2009, 21:24 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

FreezeM

Spannend allemaal he :)

Gefeliciteerd!
#8 - 19-02-2009, 15:52 uur

Pieter79

Vandaag om 6 uur gestart op m'n werk, tussen 10 en 12:30 uur vrij genomen om pasfoto's te laten maken, papieren verder ingevuld en alles op de post gedaan. Nu is het wachten op een reactie, zeg maar de oproep voor medical and interview. Mijn vliegticket is al geboekt en de trouwdatum staat vast, spannend of het allemaal gaat lukken!!

Gr. Pieter
#9 - 19-02-2009, 17:16 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Pieter79

M'n snelle actie om afgelopen donderdag (19feb) overdag vrij te nemen van het werk en alle papieren verder in te vullen, pasfoto's te maken en alles aangetekend te versturen heeft geholpen! Gistermiddag rond 15:45uur kreeg ik een telefoontje van het Consulaat dat ze alles ontvangen hadden. De uiterst vriendelijke mevrouw had de papieren al bekeken en gezien dat ik 1 April vertrek. Ze vroeg of ik had gelezen dat als ik zonder visum zou vertrekken niet via K-1 kon trouwen (zou dan weer terug naar Nederland moeten) en dat had ik inderdaad gelezen. Ze vertelde mij dat ze me de laatste week van Maart zou inplannen, maar ik moet nu dus wachten op de uitnodiging en daar zal dus de echte datum op staan.

Ik heb verschillende verhalen gelezen waaruit blijkt dat het na het Consulaat nog maar 2-4 dagen duurt voordat je je paspoort weer terug hebt dus hopelijk gaat het allemaal lukken... Als er meer te melden is dan horen jullie het!

Gr. Pieter
#10 - 21-02-2009, 10:25 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Wop

We worden vast allemaal uitgenodigd   ;)

Gefeliciteerd!
#11 - 21-02-2009, 12:24 uur

DNZ

Hoi Pieter

Bij deze gefelicteerd met je aanstaande huwelijk!
#12 - 23-02-2009, 18:05 uur

Pieter79

Thanks Wop en Deniz!

Vandaag kreeg ik dus m'n uitnodiging voor het interview. Ongelooflijk hoe snel alles gaat, maar vrijdagmiddag toen ze hebben gebeld hebben ze dus ook de uitnodiging nog op de bus gedaan. Zoals ik in m'n vorige post heb staan dacht ik ergens eind maart te worden ingepland, maar dit is nu dus half maart geworden! Morgen direct maar een afspraak maken met de klinieken voor bloedprikken, vaccinaties en de X-ray. Deze afspraak komt dus ergens in de komende 2 weken te staan, ongelooflijk hoe snel alles gaat!! Ik ben er klaar voor, hopelijk verloopt alles soepel daar in Amsterdam...

Gr. Pieter
#13 - 23-02-2009, 19:33 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

FreezeM

Geweldig dat het allemaal zo snel gaat nu!!

 ;D
#14 - 24-02-2009, 08:07 uur

Pieter79

Update: deze week nog m'n medical appointment!! :D
#15 - 24-02-2009, 16:50 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15