Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Iemand ervaring met USAFIS.org?

Discussie gestart

Dusza

Uncle Pete, ik zou onmiddellijk je gegevens maar terug juist zetten, want je hebt betaald!!! Dus: je bent ingeschreven! STEL dat je wint, dan ga je het nog niet te weten komen als je nu foute gegevens opgeeft!
Ik mag hopen dat je maar voor 1 jaar hebt meegedaan?
#121 - 13-08-2006, 21:30 uur

crocky

voor usa-lovers klinkt wat usafis beweert als muziek in de oren, maar het wordt al gauw een terging. als je geregistreerd hebt zonder te betalen sturen ze je elke dag mails en bellen om de haverklap om je te overhalen tot betalen. niet doen! alleen zij worden er rijker van.
al de positieve reacties over hen op deze forum verdenk ik ervan 'usafis-infiltranten' te zijn. :o

misschien heb je hier iets aan: http://www.greencardbase.com/page.asp?id=56

groetjes
#122 - 05-09-2006, 13:32 uur

FreezeM

Welke positieve reacties? Iedereen is behoorlijk negatief over die club volgens mij.
#123 - 07-09-2006, 21:24 uur

TigersFan

En terecht.

Dat stelletje laaielichters moet niet voor mijn auto langslopen...*splat!*
#124 - 22-01-2007, 15:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15