Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Iemand ervaring met USAFIS.org?

Discussie gestart

Chiefram

Mij hoeven ze niet te bellen, want ik zit al met Green Card en al in de states, maar misschien dat de andere 'leden' van dit forum hier gebruik van willen maken...

Ik zou het zeker doen, als ik jullie was!!! Dit is jullie kans op antwoord!
#16 - 02-06-2005, 00:37 uur

Viking

Aquagirl..

Als jij voor usafis werkt, kan je dan misschien een lijstje hier op internet plaatsen waarin staat hoeveel aanmeldingen er via jullie ingediend zijn (in totaal) en hoeveel er gewonnen hebben in de vorige jaren.. En ook specifiek voor Nederland..

Dat zou geweldig zijn! En tja, mocht je namen kunnen en mogen geven, nog beter natuurlijk..
#17 - 02-06-2005, 00:41 uur
« Laatst bewerkt op: 02-06-2005, 00:53 uur door Viking »

aquagirl

hallo,

ik ken helemaal geen nummers, ik ben alleen maar van de telemarketing. ik kan je zeggen dat ik vandaag 6 personen aan onze programa heeft ingeschrijvd. al de tijd dat ik in usafis werk heb ik alleen maar 1 nederlandse persoon ingeschrijvd. in onze website kun je zien hoeveel nederlandse personen er elke jaar winnen. maar het is niet specifiek van USAFIS. namen mag ik natuurlijk niet geven. als er iemand hier die help nodig heeft kan hij het me vragen.
#18 - 02-06-2005, 18:10 uur

Viking

Bedankt voor je aanbod in ieder geval. Ik zal het in gedachten houden.
#19 - 03-06-2005, 23:03 uur

Viking


Ben benieuwd... want ik zag dit berichtje ( http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=26;action=display;threadid=433 ) van iemand hier op het forum, deze dame had vorig jaar middels usafis gewonnen.

En aangezien er pas 1 winnende Nederlander tot nu toe bekend is... houd ik nog hoop.
#20 - 23-06-2005, 16:37 uur

Sbullthuis

kijk hier eens:
http://www.eskimo.com/~parents/cgi-bin/readpost.cgi?post=57005

Dit is wat er geschreven staat:
 I have a friend who recently won DV2006 through USAFIS. USAFIS noticed her by email and asked her to use their lawyer to process the case. She refused and USAFIS didn't want to send her the NL until she paid US$400.

Wat er van waar is weet ik niet, maar zoals je ziet hebben ze het ook op dit forum over het bedrijf.
#21 - 23-06-2005, 23:38 uur

JohanH

ok, ik zal jullie de waarheid zeggen. ik werk voor usafis en ik kan zeggen dat we een echte organizatie zijn en we zijn helemaal geen "scam". ik weet dat mijn nederlands niet zo goed is...

hallo,

ik ben met usafis in the lotterij gekomen 2 jaar geleden en nu heb ik mijn green card. ze hebben me met dat gehelpt.

Met andere woorden, je bent gewoon een leugenaar. Een professioneel bedrijf of telemarketeer die met een valse testimonial mensen in dit forum probeert op te lichten. Wat een bs. Schandalig. Scam scam scam! Iedereen die nog 1 woord van deze bedriegster geloofd verklaar ik persoonlijk voor gek. Gratis meedoen op de officiele site is de enige manier die garandeerd dat je in ieder geval ingeschreven word. Dit soort 'bedrijven' denken alleen aan geld, niet aan jouw lottery entry. Deze scams zijn overigens voornamelijk gericht op die arme stakkers die het zelf niet kunnen (geen digitale foto, pc, of internet, of beroerd engels, whatever). Iedere Nederlander zou in staat moeten zijn om dat simple online formuliertje zelf correct in te vullen. Er is GEEN reden om er voor te betalen. Common sense...

#22 - 25-06-2005, 06:41 uur

Chiefram

Zo, dat is duidelijke taal!  ;)

Een vriend van mij die in Nederland woont, wil ook graag emigreren. Hij vertelde mij vorige week dat hij zich ook bij USAFIS had ingeschreven. Dat wist ik niet, maar hij mailde mij dat hij problemen had met dit bedrijf, omdat ze geen reakties gaven op zijn emails, maar wel nu al twee keer hem gemaild hadden om te vragen nu eindelijk eens geld over te maken.

Gelukkig had hij dit nog niet gedaan. Ik heb hem verteld dit ook absoluut NIET te doen! Nu gaat hij zelf op mijn advies de aanvraag indienen eind van dit jaar.

Zo zie je maar weer dat ze niet de moeite nemen je emails te beantwoorden als je vragen hebt, maar je wel wetente vinden als je nog moet betalen. Vervolgens kun je gewoon dood vallen, nadat ze hun geld binnen hebben.
#23 - 25-06-2005, 07:13 uur

bartbart

Complete oplichterij

Ik heb sinds gisteren ervaring met die organisatie.  ik had enkel mijn naam en telefoonnummer ingevuld ter registratie op hun website maar toen ze mijn Visa nr. vroeger werd ik wantrouwig en haakte ik af.  Nog geen 2 uur later kreeg ik telefoon van een enthousiaste dame (ze hadden enkel mijn naam en telefoonnummer!) die mij toevertrouwde dat Belgen zeer "wanted" zijn en dat mijn kansen om een green card te krijgen uiterst reeel waren.  Maar dan moest ik wel eerst betalen en haar mijn Visanummer doorgeven.  Ik heb haar eens goed uitgelachen :-)

Complete oplichterij dus. Temeer omdat de pers al meermaals de problematiek rond deze organisatie heeft aangekaart.  Check de link beneden

http://www.tecrime.com/llartW11.htm
#24 - 25-06-2005, 10:25 uur

WimR

Ok Martie zo is het maar net WimR
Zo, dat is duidelijke taal!  ;)

Een vriend van mij die in Nederland woont, wil ook graag emigreren. Hij vertelde mij vorige week dat hij zich ook bij USAFIS had ingeschreven. Dat wist ik niet, maar hij mailde mij dat hij problemen had met dit bedrijf, omdat ze geen reakties gaven op zijn emails, maar wel nu al twee keer hem gemaild hadden om te vragen nu eindelijk eens geld over te maken.

Gelukkig had hij dit nog niet gedaan. Ik heb hem verteld dit ook absoluut NIET te doen! Nu gaat hij zelf op mijn advies de aanvraag indienen eind van dit jaar.

Zo zie je maar weer dat ze niet de moeite nemen je emails te beantwoorden als je vragen hebt, maar je wel wetente vinden als je nog moet betalen. Vervolgens kun je gewoon dood vallen, nadat ze hun geld binnen hebben.
Citaat
#25 - 28-06-2005, 18:06 uur

SNAIL

Ik heb na een tvspotje van www.usa1234.com me ook op die website (linked naar www.usafis.org) willen inschrijven.
Eerst m'n gegevens (naam/email) ingevoerd maar toen vroegen ze meteen om m'n creditcard gegevens. Pas daarna kon je de rest van de gegevens invoeren.
Heb ik dus ook maar niet gedaan...
Belde er vanavond (zondag, 22.00uur...) een engelsman waarom ik niet alle gegevens had ingevoerd?? En na lang doordrammen van zijn kant zou hij me een email sturen waar ik verdere inloggegevens etc. zou krijgen. Daarna vroeg hij nog even naar m'n creditcard gegevens.... Dacht het niet!
Nu maar even gezocht op www.state.gov en google en kwam dus uiteindelijk op dit forum.
Ben blij dat ik me niet ingeschreven heb.
Erg onbetrouwbaar. Je weet niet of je wel of niet bent ingeschreven. En als je dan via de officiele site wilt inschrijven (http://www.dvlottery.state.gov/) en je blijkt toch ingeschreven (volg je het nog...? :) ) dan wordt je weer gediskwalificeerd.
Ik wacht wel totdat je weer kunt inschrijven op http://www.dvlottery.state.gov/
heb ik toch wat meer vertrouwen in...
#26 - 01-08-2005, 01:05 uur

Sbullthuis

goed gedaan

gewoon wachten tot 15 augustus dan wordt het bekend wanneer de nieuwe inschrijvingen weer van start gaan voor de DV lotery

en gewoon via de http://www.dvlottery.state.gov/

inschrijven via deze site  kost je verder niks
en zeker veilig en vertrouwd
#27 - 01-08-2005, 01:15 uur

Heivalido

Ik mail momenteel met iemand die ook met USAFIS hebben meegedaan en door de eerste selectie heen waren, nu moesten ze eerst $2800  :o betalen om verder te kunnen, OPLICHTERS. Ze hebben gelukkig besloten om verder te gaan via de officiele site van de gov.
#28 - 01-08-2005, 06:25 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Chiefram

Hee, wat toevallig! Daar mail ik ook mee, hihi...

Inderdaad schandalig hoe ze zelfs officiele winnaars nog even een poot willen uitdraaien en de indruk geven dat dit de enige mannier is om de USA binnen te kunnen komen en tot die tijd gewoon hun officiele brief van KCC 'vasthouden', in afwachting van die 2800 euro!!!

Ik heb er geen woorden voor. Zelf nu nog worden ze lastig gevallen door USAFIS...

Heb ze ook duidelijk verteld dat ze toch echt zelf de bewijzen moeten verzamelen die KCC eist, dus in feiten nog alles zelf moeten doen. Waar zijn die 2800 euro dan voor? Om ze een 'gratis' vliegticket aan te bieden??!!
#29 - 01-08-2005, 16:13 uur

Heivalido

Ja precies, een "gratis" vliegticket van $2800......
Echt smerig.  >:(
#30 - 03-08-2005, 06:02 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15