Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Iemand ervaring met USAFIS.org?

Discussie gestart

canters

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist alle mails gelezen over deze organisatie, ook ik heb ervaring met deze organisatie, nu is mijn situatie inmiddels verandert want mijn partner is in nederland wachtend voor een verblijfsvergunning, tja het leven kan ineens een andere wending krijgen. Ik heb Radar gemaild om aandacht aan deze organisatie te geven (nog niet zo lang geleden. Daarnaast heb ik een tijd geleden de BBB in Amerika gemaild met de vraag om deze organisatie te onderzoeken. BBB is een amerikaanse  overheids organisatie die fraudeurs binnen organisaties of scam organisaties opspeurt. Heb nog niets gehoord dus ben van plan om nog eens te mailen en te kijen hoe of wat.
Ik hoop dat ik iets te horen krijg, mocht dit het geval zijn, dan laat ik dit even weten.

groetjes
#76 - 23-09-2005, 17:45 uur

coulthard

Nou,

ben flink aan het balen op dit moment. Had gehoopt dat USAFIS mij niet zou aanmelden omdat mijn foto volgens hun niet conform was (wou het dan toch maar zelf proberen), maar nou kreeg ik laatst een mailtje dat ze me aangemeld hadden.   :'(  Sta voor vier jaar bij hun ingeschreven. kans groot natuurlijk dat de usgov het niet accepteerd. Heeft er iemand ooit iets gehoord van deze organisatie nadat ze je aangemeld hadden?
Blijf hopen dat het goed komt, maar heb er een zwaar hoofd in.    :-[  

gr DC
#77 - 22-10-2005, 13:00 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Jez

Als je foto niet "confrom" is, hoe kunnen ze je dan aanmelden? Zou 'k eens navragen bij ze (als dat lukt............) Sterkte!
#78 - 22-10-2005, 20:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

TigersFan

Godvergeten klotebedrijf (sorry kids)

Denk je dat je er vanaf bent, belt er (nota bene als ik op de Strip in Vegas loop) weer zo'n USAFIS sukkel om te zeggen dat ze al mijn gegevens hebben en ik volgend jaar mee mag doen...

Ik heb me uit laten schrijven!!!!????

Ik heb hem vriendelijk doch dringend verzocht mij uit het systeem te halen en me nooit meer te bellen. Als ik vervolgens zeg dat zijn bedrijf 1 grote scam is, is ie verontwaardigd en vraagt ie waar ik dat vandaan heb...Waar niet?! Maar goed, die discussie was niet handig op die locatie dus het gesprek afgehandeld en hopen dat ze me met rust laten....

Ik betwijfel het. ny-angry
#79 - 16-01-2006, 13:30 uur

Tekkel

Ik moet zeggen dat ik niet zoveel moeite met ze heb.
Ik ben daar vorig jaar voor een deel ingerold, ik moest het een en ander opgeven om tot de kostenpagina te komen.
Die kosten waren me toch iets te hoog, dus ik ben er niet mee verder gegaan.
En onderhand had ik het forum hier al gevonden, zelf doen dus!
Natuurlijk kreeg ik toen een aantal mailtjes; of ik me niet verder in wilde schrijven?
Daar heb ik gewoon niet op gereageerd.
Toen een telefoontje; Wilde ik niet verder gaan met ze?
Ik heb uitgelegd dat ik op dat moment alleen wilde weten wat de kosten waren en dat ik wel contact op zou nemen als ik er mee verder wilde gaan.
Nooit geen telefoontje meer gehad.
Wel een mailtje toen de DVLottery weer open ging (erg netjes hoor, maar we waren binnen het uur al zelf ingeschreven).

En een echte Scam organisatie lijkt het me niet, dan waren ze al lang aangepakt door de amerikaanse overheid.

Ik denk dat ze wel varen, op de onwetendheid van vele "Wannabe Future Americans"

Bart
#80 - 16-01-2006, 14:03 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Chiefram

En een echte Scam organisatie lijkt het me niet, dan waren ze al lang aangepakt door de amerikaanse overheid.

Ik denk dat ze wel varen, op de onwetendheid van vele "Wannabe Future Americans"

Bart

De Amerikaanse overheid is wel degelijk bezig dit soort scam bedrijven op te doeken. Het probleem is dat de organistatie niet in Amerika, maar in Israel (ik geloof in Jaruzalem) op de server staat en dan staat Amerika met legen handen.

Het bedrijf is wel degelijk scam. Een goede vriend van mij hebben ze geld af willen troggelen op een manier die ik elders in dit 'draadje' heb omschreven, door hem in de waan te laten dat hij met met twee 'eerdere' DV's mee kon doen, welke allang waren gesloten. Hij moest er wel voor betalen. Dit is geld aftroggelen om iets te 'verkopen' dat er gewoon niet is. Lijkt mij wel degelijk scam.
#81 - 16-01-2006, 17:03 uur

coulthard

Daar is ie weer effe,

Heb geen moeite meer gedaan om mijn foto in orde te krijgen bij USAFIS. Gewoon om te kijken wat de reactie was van hun kant;
heb wel mails gestuurd maar daar krijg je dan standaard mails op terug. Tot mijn verbazing werd ik laatst gebeld door deze mensen, waarschijnlijk met de mededeling dat het niet gelukt is mij in te schrijven voor de lotterij (had op dat moment geen tijd om de telefoon aan te nemen, werk, en ze hebben het nog meerdere keren geprobeerd maar kwam elke keer niet uit, helaas. Laat nog wel effe weten wat ze te melden hebben.   2006-01

gr
DC
#82 - 24-01-2006, 04:49 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

coulthard

Heb ze eindelijk aan de lijn gekregen en wat denk je, ze wilden me graag gaan upgraden zodat ik meer kans zou maken, wat een Bshit.  ny-angry  Maar effe gemeld dat ik dat niet wilde, vroegen ze waarom niet, omdat ik al 90 Dollar kwijt was aan deze farce, toen was ze erg stil. Oh ja, ze had ook te melden dat mijn application succesvol was   :icon_question: Waarschijnlijk hebben ze me dus wel aangemeld maar met de verkeerde foto, ben mooi bedankt nu, zit er namelijk vier jaar aan vast  :banghead:

Voor degene die het zelf hebben gedaan, veel succes (ik probeer het wel via chatboxen of werk    :hilarious:
gr DC
#83 - 26-01-2006, 03:10 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Chiefram

Tja, een van de bekende truukjes van USAFIS, maar jij kunt de komende 4 jaar niets meer doen helaas. Ze hebben wel meer kansen van mensen kapot gemaakt, maar dat zal ze een worst wezen. Ze hebben het geld binnen en daar gaat het om.
#84 - 26-01-2006, 07:41 uur

FreezeM

Echt balen zeg...
#85 - 26-01-2006, 14:30 uur

Gian

Ik kreeg zojuist een telefoontje van de USAFIS, een man die me vertelde dat ik $ 119,00 aan inschrijfkosten moet betalen
voor 40 jaar.

Hij vroeg me direct of ik een VISA of Mastercard had en wat 't nummer was en tot wanneer deze geldig zijn,
ammehoela ... wat een mafkees ik geef niets zomaar af.  2006-10

Er werd me hier verteld dat ik voor een loterij nooit moet betalen, dus dat doe ik dan ook niet  8)

Wat een idioten zeg, ze zitten daar echt met heel veel mensen te bellen, het was net een kippenhok.
#86 - 27-02-2006, 14:05 uur

Dusza

Ik kreeg zojuist een telefoontje van de USAFIS, een man die me vertelde dat ik $ 119,00 aan inschrijfkosten moet betalen
voor 40 jaar.

Je hebt niet effe fijntjes opgemerkt dat, zoals het er nu naar uit ziet, de komende 40 jaar er niet eens meer een lotterij gaat zijn?....  8)
#87 - 27-02-2006, 14:36 uur

Gian

Citaat
40 jaar er niet eens meer een lotterij gaat zijn?....  8)

Dusza ... Dit had 4 jaar moeten zijn , niet 40 hahaha

Maar hij gaat me zondag nog weer terug bellen voor m'n visa nummer ... whaha ... NOU ECHT NIET

Zal hem a.s. zondag aanpakken ... zit nu op m'n werk dus moest dat effe netjes oplossen

#88 - 27-02-2006, 14:45 uur

TigersFan

Het zijn trieste types. Ik was in januari in Vegas en ondanks dat ik bij herhaling had gezegd dat ik uitgeschreven wilde worden (en wat een van die knuppels bevestigde in sept/okt) belde er toen weer zo'n eikel om te zeggen dat ik zo'n grote kans maak...(en dat terwijl er misschien niet eens een nieuwe DV komt....)

Heb toen gezegd dat ik het een bijzonder dubieus bedrijf vond, maar daar snapte die niks van, het was ongehoord dat ik dat zei...Sukkels (en dat druk ik nog netjes uit) ny-angry
#89 - 10-03-2006, 09:29 uur

Anouk

Hier meld zich weer een slachtoffer.. In mijn totale ontwetendheid heb ik me ook opgegeven bij USAFIS :'( Zo'n week geleden ongeveer.. En dan ook nog eens voor 4 jaar!! Ik had me geen idee dat ze, zou je winnen, ze mensen ook nog eens duizenden euro's proberen af te troggelen..

Ik had ook beter kunnen weten.. Zelf ben ik 2 keer met de ambassade hier in Nederland in "aanvaring" geweest en zelfs een visa krijgen gaat al moeilijk - dus waarom zou een greencard krijgen zo supermakkelijk zijn, toch? En dat word geregeld vanauit Israel? Ja, ik ben officieel een dom rund!! Ik weet beter gewoon.. stupid

Iemand enig idee wat ik het beste kan doen nu? Hoe schrijf ik me uit voor zoiets.. Ik heb me er al bij neergelegt dat ik m'n geld al kwijt ben, dat is natuurlijk allang gebruikt voor bommen om de Palestijnen te bombarderen ofzo.. Geen idee wat ze in Israel met geld doen,maar daar lijkt het op in ieder geval.. Kan iemand mij helpen please?!
#90 - 09-07-2006, 15:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15