Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Iemand ervaring met USAFIS.org?

Discussie gestart

thornberrys

Heb net dit topic gelezen.... helaas een week te laat  stupid  stupid  embarressed!!!! heb gelukkig nog niks ingevuld dus hoop dat ik gewoon kan mee doen via de juiste weg (gratis)  ::) Toch nog een vraagje: weet iemand waarom er een link naar deze website is, hier op dit forum??? ik dacht als er hier een link is dan zal het wel goed zijn.. stupid  stupid
btw het is wel een goed leermoment op lange weg naar hopelijk een greencard. je komt er met vallen en opstaan dus dit is voor mij een diepe duikeling  embarressed   

Als je niets ingevuld hebt,en je creditcard nr niet  hebt doorgegeven aan usafis,dan ben je bij hun ook niet ingeschreven,en kan je gerust mee doen via de officieele weg.

Dus ik zie voor jou het  probleem niet in !!!
#106 - 05-08-2006, 11:41 uur

brius


Als je niets ingevuld hebt,en je creditcard nr niet  hebt doorgegeven aan usafis,dan ben je bij hun ook niet ingeschreven,en kan je gerust mee doen via de officieele weg.

Dus ik zie voor jou het  probleem niet in !!!
Citaat

Helaas wel cc# gegeven  stupid van mij, maar geen gegevens opgestuurd met foto e.d.
#107 - 06-08-2006, 06:24 uur

Chiefram

CC transakties kunnen ongedaan gemaakt worden, dus let goed op de afschriften die je krijgt. Mocht men het bedrag hebben afgeschreven, dan een kopie van je afschrift maken en opsturen naar je cc maatschappij. Vooraf ook even bellen, dan kunnen ze het bedrag gelijk terugstorten op je rekening, maar men wil dan wel een bewijs hebben. Soms stuurt de cc maatschappij je zelf al een formulier toe, welke je dan moet ondertekenen en terugzenden.

#108 - 06-08-2006, 17:16 uur

brius

CC transakties kunnen ongedaan gemaakt worden, dus let goed op de afschriften die je krijgt. Mocht men het bedrag hebben afgeschreven, dan een kopie van je afschrift maken en opsturen naar je cc maatschappij. Vooraf ook even bellen, dan kunnen ze het bedrag gelijk terugstorten op je rekening, maar men wil dan wel een bewijs hebben. Soms stuurt de cc maatschappij je zelf al een formulier toe, welke je dan moet ondertekenen en terugzenden.


Dank voor de info. was ik inderdaad van plan, wist alleen niet zeker of het kon. Ik zal vandaag direct informeren hoe en wat. hopelijk komt het nog goed  embarressed
#109 - 07-08-2006, 04:59 uur

FreezeM

Die link zal je gezien hebben bij de advertenties. Deze advertenties worden automatiech door Google uitgekozen op basis van de inhoud van de pagina waar ze op komen. De eigenaren van het  forum hebben daar dus maar beperkt invloed op. :(
#110 - 07-08-2006, 14:37 uur

Dusza

Die link zal je gezien hebben bij de advertenties. Deze advertenties worden automatiech door Google uitgekozen op basis van de inhoud van de pagina waar ze op komen. De eigenaren van het  forum hebben daar dus maar beperkt invloed op. :(

Is inderdaad een beetje spijtig, want het kan voor goedgelovige zielen best heel misleidend zijn.   :(
#111 - 07-08-2006, 14:45 uur

Chiefram

USAFIS is dan ook erg agressief bezig. Niet alleen in een misleidende site, maar op elk vlak, zodat je denkt met een officiele organisatie te maken te hebben. Ook prive vallen ze je om de havenklap lastig en 'dwingen' je min of meer te doen wat ze willen dat je doet, namelijk geld overboeken.
#112 - 07-08-2006, 17:14 uur

Anouk

Ik was vorige week alweer gebeld.. Of ik even 100 euro (ofzo) wou overmaken zodat ik niets hoefde te doen voor de aankomende jaren en gewoon kon blijven afwachten bla bla bla.. Ik heb natuurlijk NEE gezegt ::)

Zo'n spijt dat ik niet eerst naar deze site ben gegaan ipv naar USAFIS.. :'(
#113 - 08-08-2006, 05:15 uur

Chiefram

Ik was vorige week alweer gebeld.. Of ik even 100 euro (ofzo) wou overmaken zodat ik niets hoefde te doen voor de aankomende jaren en gewoon kon blijven afwachten bla bla bla.. Ik heb natuurlijk NEE gezegt ::)

Zo'n spijt dat ik niet eerst naar deze site ben gegaan ipv naar USAFIS.. :'(

Dit is een van de agresieve methoden die men daar gebruikt. Je komt er echt niet zomaar meer vanaf. :(

Maar gelukkig ben je er niet op in gegaan. :)
#114 - 08-08-2006, 06:01 uur

Anouk

Nee zeg.. Zo gek ben ik nou ook weer niet ;) Mij ff 100 euri's afhandig maken, dacht het dus niet!!


Toen ik zei: Not Interrested! Was het gesprek wel snel afgelopen, haha ;D
#115 - 08-08-2006, 14:54 uur

brius

Nee zeg.. Zo gek ben ik nou ook weer niet ;) Mij ff 100 euri's afhandig maken, dacht het dus niet!!


Toen ik zei: Not Interrested! Was het gesprek wel snel afgelopen, haha ;D

"Helaas heb ik te snel gehapt" zie de gek  stupid ga wel proberen tegen te boeken via cc maatschappij, ben benieuwd of ze daarop reageren.... ::)
zal wel laten weten hoe het mij is vergaan, zodat hopelijk niet meer mensen diezelfde fout maken
#116 - 10-08-2006, 04:32 uur

Chiefram

Schrale troost, je bent echt niet de enige hoor en zeker niet de laatste.
Ze zijn zo agressief daar dat je er wel in moet trappen.
#117 - 10-08-2006, 06:23 uur

UnclePete

Gisteren aan het surfen. Zag ergens een linkje van usafis.org. Heb mijn gegevens ingevuld (ook telefoonnummer) om te kijken wat er gebeurt. Toen moest ik op de volgende page mijn creditcard gegevens invullen en heb toen gelijk afgebroken. Als NL ga je niet betalen natuurlijk. Echter vanochtend om 09:00 gebeld door een mevrouw "calling from new york". Mooi verhaal. Ik kom uit Nederland? Oh dan maakt u extra veel kans. U bent gretrouwd? Nog mooier nog meer kans. Ik lees later dat dit onzin is. Het is een loterij en iedereen maakt even weinig kans. Maar of ik even mijn credit card gegevens wilde geven. Ik zeg dat ik dat niet door de telefoon geef. Toen zou ze direct een mailtje sturen met een link naar een middels ssl beveiligde site! Dit mailtje kreeg ik niet binnen. "Misschien in uw anti-spam-folder? En ja hoor chello had haar mailtje netjes in de spam-folder geplaatst. Ik voelde aan mijn water hier klopt iets niet. Het ging net iets te snel, er werd net iets te veel gepushed om mijn credit card info op te geven. Nadat ik betaald had, en later gezocht en op deze site ben gekomen, heb ik nu mijn gegevens gewijzigd. Helaas kan ik mijn naam niet meer wijzigen. Maar in ieder geval mijn telefoonnummer gewijzigd. Mailtjes worden keurig in de spam-folder geplaatst, dus ik hoop nooit meer iets te horen. Kan iemand bevestigen dat ik juist heb gehandeld? Of word ik achterhaald door de USA-customs middels mijn creditcard gegevens en loop ik nu voortaan kans om USA niet meer in te komen?
#118 - 13-08-2006, 14:42 uur

thornberrys

Of word ik achterhaald door de USA-customs middels mijn creditcard gegevens en loop ik nu voortaan kans om USA niet meer in te komen?

De USa-customs zoals jij dat noemt gaan zich dat niet aantrekken hoor,het is wettelijk  niet verboden om aan het usafis je credit gegevens te geven!!
Het is alleen maar dom  :(

Je mag nog gerust de USA binnen hoor,maak je daar maar niet druk om 2006-20

Heb paar maanden terug ook  eens  men telefoon nr doorgegeven aan de USAFiS via de site(zonder credit nr welliswaar) maar men heeft me nooit opgebelt,wat jammer nou  ;D
#119 - 13-08-2006, 17:35 uur
« Laatst bewerkt op: 13-08-2006, 17:38 uur door thornberrys »

thornberrys

Even een chatsessie met een usafis medewerker  :(

Citaat
Please wait online. One of our representatives will assist you shortly.
daniel : Hello, my name is daniel . I am a USAFIS organization representitive. I am here to help you to register you for the American Green Card program.
daniel : How can I help you?
you: kan je nederlands
you: vermits ik het programma niet echt begrijp
you: hello
daniel : Which country were you born in?
you: belgie
you: belgium
daniel : very good
daniel : Do you have a High School Diploma, or two year's work experience?
you: yes
daniel : excellent
daniel : In order to continue the registration, I need to know what type of credit card you use?
you: http://www.dvlottery.state.gov/application.aspx
you: is that the free site
daniel : i dont know
you: ow
you: can you give my more info
daniel : sure
daniel : The Usafis Organization provides an easy and convenient registration service for the Green Card Lottery program. We will ensure your application is registered in time and without errors. Each application is checked and you will be contacted if corrections or additional submissions are required in order for your application to be valid.
daniel : Each year approximately 25% of all applications are disqualified, many for formal reasons. The USAFIS Organization will ensure your application participation in the program, 100% sure.
you: about http://www.dvlottery.state.gov/application.aspx
you: and is it free ??
daniel : no
you: strange
daniel : you pay for our service.
daniel : what is strange?
you: that i most pay for the dv lottery
daniel : i just told you about all that we do for you
you: but the officieel site say that it free is
you: from the month oktober until dec
daniel : that is right. with them you dont get a service
daniel : you are on your own
you: what is the defferint???
you: between usafis and the officieel
you: can you explain for my,please
daniel : We are a private organization, working under all government regulations.
daniel : USAFIS organization provides services to those who wish to apply for the American Green Card lottery.
you: ow
   
#120 - 13-08-2006, 18:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15