Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Immigratie naar Los Angeles

Discussie gestart

alexrijck

Hoi,

Na wat zoeken ben ik op dit forum gekomen. Prachtig forum met handige tips moet ik zeggen, maar daar gaat mijn vraag niet over.

Ik ben al een paar keer naar Los Angeles geweest en het doet me elke keer weer veel pijn deze mooie plaats te verlaten. Dus nu wil ik er ook gaan wonen. Alleen zoals jullie wel al kennen is het niet makkelijk, zonder visa, daar werk te zoeken. Dus daarom ben ik opzoek naar mensen die al naar Los Angeles geimmigreerd zijn en mij kunnen helpen. Iedereen is natuurlijk welkom met tips over bedrijven die sponsorships verlenen of die bereidwillig zijn in het helpen aanvragen van een visa. De kosten kan ik wel zelf dragen.
Ik hoop op veel reacties.

Grt
Alexander
#1 - 16-05-2005, 17:35 uur

Chiefram

Om te beginnen zou je elk jaar mee moeten gaan doen met de gratis DV Lottery. Als je die 'wint', dan heb je alle benodigde papieren en kun je overal in de US wonen en werken waar je maar wilt.
#2 - 16-05-2005, 18:50 uur

ejb

Het meest verstandige is inderdaad om met de DV Lottery mee te doen. Het vinden van een bedrijf dat je wil en kan sponsoren zal niet makkelijk zijn en als het al lukt zit je ook vast aan dat bedrijf, wordt je ontslagen, dan zal je The States en dus L.A. weer moeten verlaten.

Ennuh, Chief, wat een bijzondere Ford Expedition heb jij  :P ;) ;D
#3 - 20-05-2005, 00:25 uur



Chiefram

Hahaha, ja... hij is mooi he? Moet er alleen nog een keer mee rijden, hahaha...

Loek had me er ook al op gewezen. Toen ik het zo zag staan lag ik weer helemaal dubbel van het lachen. Ik laat het nog maar eventjes zo...

 ;) ;D
#4 - 20-05-2005, 04:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15