Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

in VS ondertussen met tijdelijke greencard: vraagje sofinummer en greencard

Discussie gestart

janna

Ha allemaal, ik heb een vraagje. EN sommigen van jullie hebben daar vast al ervaring mee. Ik ben ondertussen in de VS via greencard lottery. En bij de customs heb ik een mooie stempel gekregen op mijn visa wat nu een jaar geldig is eerst. Binnen die tijd krijg ik als het goed is mijn greencard toegestuurd. Verder heb ik bij de aanvraag van mijn visum al gevraagd om een sofi nummer. dit hoor ik binnen drie weken na aankomst te ontvangen. Heeft iemand van jullie ervaring hoe lang dit duurt na aankomst???
1. Voor sofi nummer
en 2. voor ontvangen greencard..

Veel dank!!! Groetjes Janna vanuit Boston
#1 - 07-04-2008, 22:04 uur

Ebelix

De ervaring op dit forum en op een ander forum is dat het te lang duurt. Het beste is om zelf achter het nummer aan te gaan. Aanvragen gaan nog wel eens verloren of worden niet in behandeling genomen.

Succes en veel plezier in je nieuwe "heimat"
#2 - 09-04-2008, 11:37 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Fisherman

Hallo

Ik ben hier niet via greencard lottery maar ben hier getrouwd en ik had mijn social security#  binnen 3 weken na de aanvraag! En mijn greencard ontving ik ook binnen 3 weken nadat ik die visa stempel kreeg!  Dus dat was wel vlot! Heb je het inmiddels al ontvangen?

Groeten Jeroen
#3 - 05-06-2008, 14:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15