Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Vraag over verblijf Amerika.

vraag
100%
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 0

Help!!!

Discussie gestart

kimtb22

Ik stel mijn vraag hier ook even:  ;D

Ik heb een vraag die voor mij heel belangrijk is en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ik heb een vriend in Amerika en ben hier dus al meerdere keren heengeweest.

In totaal ben ik hier in ruim een jaar 5 keer heengeweest (in totaal ruim 7 maanden).
Elke keer als ik ga ga ik door de regelrechte hel die de Amerikaanse Ambasade heet.
Het is gewoon niet leuk meer wat je moet doen om bij je vriend te zijn.

Ik ben pasgeleden 3 maanden geweest en daarvoor ook drie maanden. Nu werd mij de eerste keer verteld dat ik nu gewoon drie maanden kon blijven en daarna nog een keertje drie maanden, maar als ik daarna weer drie maanden kom dan word ik teruggestuurd.

Nu werd mij door andere bronnen verteld dat het niet uitmaakt hoe vaak je komt zolang je maar na drie maanden steeds het land uit gaat en niet langer blijft dan die drie maanden.
Dat ze daar je gewoon bang willen maken omdat ze niet willen dat je blijft.

Ik zeg maar zo, ik breng geld naar het land, wat goed is voor hun economie.

Ik word hier dus hlemaal gek van, want ik wil dus bij mijn vriend zijn totdat alles voor elkaar is dat we kunnen gaan trouwen.
Ik moet dus geduld hebben, maar daardoor ook steeds door die afschuwelijke emigratie office heen.
Mensen die dit ook hebben meegemaakt zullen dit wel begrijpen.

Ik hoop dus dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vragen. Misschien heeft iemand wat meer informatie en kan mij hierbij helpen. Heel graag,  ;D

Oja, is het verstandig om een nieuw paspoort aan te vragen? Kunnen zij zien dat je eigenlijk paspoort nog niet verlopen was?

Ik wil alles volgens regel doen, maar dan moet ik wel weten wat de exacte regels zijn.

Sorry voor dit lange berichtje, ik hoop dat iemand mij kan helpen?

groetjes en alvast bedankt,

Kim.  ??? ??? ??? :-\ :-\ :-\ ??? ??? ???
#1 - 06-11-2002, 15:39 uur

RedZ

Ik begrijp dat je hier moe van wordt (dat heen en weer reizen) maar speel op safe. Als je eenmaal "gepakt" bent, kan dat gevolgen hebben voor volgende bezoeken of een toekomstige visum aanvraag. Niet doen dus.

Waarom trouw je niet met je vriend, dat aangeven bij de INS en met een jaar heb je je papieren.

Succes!
#2 - 14-12-2002, 01:42 uur

usadutch

Als je al gaat trouwen doe dan DCF en je hebt binnen 45-50 dagen je visum in het bezit (je mag meteen werken en reizen) en je hoeft geen zaken te doen met de INS, pas 1 jaar en 9 maanden later status wijzigen voor een 10 jaar Greencard.

Lees alles m.b.t. DCF op onze website;

http://www.usadutch.com

PS
Meteen werken pas nadat je een Social security number hebt, aanvraag kan 6  weken duren.

Klaas
#3 - 26-01-2003, 17:08 uur
FORUM http://www.usadutch.com/forum
usa WEBLOG+VIDEO http://www.usadutch.com/blips

Webmaster USADUTCH.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15