Hey mede forumleden,
Graag zou ik wat nuttige informatie van jullie ontvangen alvast bedankt voor de antwoorden
een tijdje geleden heb ik rond zitten kijken voor de green card lottery.
Nu ben ik van plan om me aan te melden maar ik hoor veel dingen van instanties die fake zijn etc etc.
via
www.usagc.org deze site wil ik me aanmelden.
is dit de officiele site?
nu had ik wat informatie opgevraagd en kreeg ik de volgende mail terug.
nu een aanbieding met 50% korting stond erin.
De mogelijkeheden zijn
USAGC Service Standaard prijs Uw prijs (US $)
Uw registratie is 1 jaar geldig
74 55
Uw registratie is 2 jaar geldig
(50% korting voor het 2de jaar)
92 75
U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 1 jaar
(Verdubbel uw winkansen).
99 89
U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 2 jaar
(70% korting voor 2de jaar + verdubbel uw winkansen)
129 109
Beste Koop
Uw registratie is 4 jaar geldig
(Gratis jaar)
153 133
Beste Koop
U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 4 jaar
(GRATIS jaar + verdubbel uw winkansen)
239 219
Beste waarde
Uw registratie voor 10 jaar
(4 GRATIS jaren)
399 339
U & uw echtgeno(o)t/e geregistreerd voor 10 jaar
(4 GRATIS jaren + verdubbel uw winkansen)
399 339
Ongelimiteerde registratie Voordelen van een VIP: $1.000,00 voor kosten voor rechtsbijstand + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar een baan + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar accommodatie in de USA dat alles indien u wint*
499 439
Ongelimiteerde familieregistratie Voordelen van een VIP: $1.000,00 voor kosten voor rechtsbijstand + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar een baan + persoonlijke begeleiding in het zoeken naar accommodatie in de USA dat alles indien u wint*
699 629
**De Officiλle USA Green Card is levenslang geldig. U verhoogt echter uw kans om te winnen door meerdere jaren te kiezen bij uw aanvraag. Afhankelijk van uw keuze hierboven, zal elk opnieuw jaar uw aanvraag worden indienen totdat u wint.
Ik vroeg me ook af dat stel bijvoorbeeld ik win een greencard moet je dan binnen een bepaalde tijd ook daadwerkelijk naar amerika of kan je dan nog best een jaar wachten?
inverband met werk hier, huis enz.
Iets anders he er winnen jaarlijks 50.000mensen een greencard kan iedereen wereldwijd meedoen?
ik las dat er vorig jaar naar schatting 13miljoen mensen meededen aan de lottery.
ik weet even niet hoe je het berekend maar hoeveel procent kans heb je dan om te winnen?
50.000 : 13.000.000= 0.0038% kans om te winnen
dan kan je nog better krasloten gaan krassen heb je meer kans.
ik hoor graag jullie informatie en tips en eventuele eigen ervaringen met the green card lottery