Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Inschrijven DV-2008

Discussie gestart

Kasj

Je hebt gelijk. Hoe zit dat dan met al die buro's die tegen betaling je inschrijving indienen. Vragen die elk jaar een nieuwe foto aan hun klanten?

Ze zijn wel selectief geworden. Ik zie nu dat gekleurde mensen ook niet mogen meedoen.


hehe  2006-01 grapjas....
komt wel enigszins verkeerd over van hun he
#61 - 22-10-2006, 11:25 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

ejb

Ongelovelijk, we kunnen alweer inschrijven voor de DV 2008  :o. Ga ik ook maar weer gauw doen dan! (hihi ben een beetje met andere dingen bezig geweest, ben nl. anderhalve maand geleden bevallen van een zoontje, Elliott). Iemand enig idee of ze nog steeds van plan zijn de DV af te schaffen ?(heb eerlijk gezegd nog niet verder op het forum gekeken voor info hierover  embarressed).
#62 - 31-10-2006, 06:45 uur



ejb

Ik vraag me af hoe het zit als je een pasgeboren baby hebt die op foto moet, zou het wel lukken?? en zouden ze daar ook zoveel eisen stellen op de foto?
Ja, da's idd een goede vraag, mijn zoontje is 6 weken en klaarblijkelijk moeten we dus van hem ook een goede foto zien te maken  :o. Denk dat we maar moeten proberen de hand/ arm die hem vasthoudt niet op de foto te krijgen...(tips zijn verder natuurlijk welkom  8))
#63 - 31-10-2006, 10:03 uur



FreezeM

Onze Tim is nu 9 maanden en ik heb geen idee hoe we hem zijn tong binnensmonds gaan laten houden zonder dat hij lacht of huilt en terwijl hij recht in de camera kijkt.... dat kan wel even gaan duren  :D
#64 - 02-11-2006, 21:17 uur

Kasj

geduld bij het maken van de foto is het belangrijkste.
vorig jaar had ik het er ook heel moeilijk mee, nu is hij net 2 jaar.

ziehier het resultaat
#65 - 03-11-2006, 14:24 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Dusza

Wij (echtgenoot + ik) hebben ons ook ingeschreven. En nu maar hopen dat we (allemaal) "prijs" hebben!  cheerg  :D
#66 - 04-11-2006, 14:25 uur

Yessica

Ik word weer helemaal hyper!!!  2006-05

Ik ga me ook weer inschrijven, dit wordt de 2e keer en hoewel ik het iedereen hier gun, hoop ik dat mijn grote droom uit gaat komen!
#67 - 08-11-2006, 11:50 uur



Gian

Ik word weer helemaal hyper!!!  2006-05

Ik ga me ook weer inschrijven, dit wordt de 2e keer en hoewel ik het iedereen hier gun, hoop ik dat mijn grote droom uit gaat komen!

Ik heb me zojuist ook weer ingeschreven voor de DV ... DV2008 gaat me hopelijk meer geluk brengen ;)
#68 - 08-11-2006, 15:35 uur

Dutchman

Moet je bij "8a. In Care Of" niets invullen als je wil dat ze de eventuele brief gewoon naar je eigen adres sturen??? Je moet daar toch alleen iets invullen als de brief naar iemand anders gestuurd moet worden?
#69 - 15-11-2006, 15:45 uur
« Laatst bewerkt op: 15-11-2006, 15:47 uur door Dutchman »

Unal

De vraag van Dutchman is ook een vraag van mij ik weet niet wat ik er in moet vullen (in care of) kan iemand deze vraag alsjeblieft beantwoorden
En misschien een domme vraag maar moet je bij kinderen 0 invullen of leeg laten als je er geen hebt ik wil het namelijk wel goed doen.
Morgen ben ik van plan echt mee te doen maar deze zaken zitten een beetje in de weg.

Alvast bedankt voor de hulp.

Unal
#70 - 19-11-2006, 18:15 uur

Dusza

'in care of' vul je alleen in als je een ander adres opgeeft dan het jouwe, bijvoorbeeld dat van een oom of tante.

Ik herinner me het exacte formulier niet meer om in te vullen, maar als je '0' in kan vullen, dan doe je dat maar. Dat laat zeker niks aan de interpretatie over.  ;-)
#71 - 19-11-2006, 18:33 uur

Jessica & Noel

Wij (Jessica en ik, Noel) hebben ons zojuist voor het eerst ingeschreven. Nu maar heel lang afwachten. Mei - Juni is nog zo ver.  embarressed
Geduld hebben dus!
 shiny

Groeten,

NOEL
#72 - 19-11-2006, 22:52 uur

Yessica

Wel lastig, ik moet op zoek naar andere woonruimte aangezien mijn relatie is gestrand. En natuurlijk, ik weet dat de kans klein is dat je de lottery wint, maar toch denk je: hmm... moet ik nu wel een huis kopen? Voor hetzelfde geld koop je een appartementje en ligt 4 maanden later het felbegeerde briefje in de bus...
#73 - 20-11-2006, 15:14 uur



ejb

Wel lastig, ik moet op zoek naar andere woonruimte aangezien mijn relatie is gestrand. En natuurlijk, ik weet dat de kans klein is dat je de lottery wint, maar toch denk je: hmm... moet ik nu wel een huis kopen? Voor hetzelfde geld koop je een appartementje en ligt 4 maanden later het felbegeerde briefje in de bus...
Dan geef je toch bij 'in care of' het adres van bijvoorbeeld je ouders op? Dan weet je zeker dat je de brief krijgt (tenzij je ouders natuurlijk ook verhuizen dan  ;)).
#74 - 20-11-2006, 16:17 uur



Yessica

Dan geef je toch bij 'in care of' het adres van bijvoorbeeld je ouders op? Dan weet je zeker dat je de brief krijgt (tenzij je ouders natuurlijk ook verhuizen dan  ;)).

Dat is het probleem niet, want ik heb al een "in care of" adres opgegeven, ha!
Wat ik bedoel is, ik ben nu bezig met me te oriënteren op koopwoningen, maar ik heb toch in mijn achterhoofd dat ik misschien de lottery zal winnen en ik dan met een nieuw huis en aangekochte spullen zit. En een huis binnen een jaar verkopen betekent meestal verlies.

Ik weet het, de kans is heel klein, maar het speelt toch in je hoofd.  ::)
#75 - 20-11-2006, 16:50 uur



leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15