Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Inschrijven DV-2008

Discussie gestart

Topoli & Sarvenaz

   cheer Goed nieuws, Inschrijven voor DV 2008 begint 4 oktober 2006  cheer
#1 - 09-09-2006, 18:02 uur

FreezeM

Voor ieders duidelijkheid:
Deelname is gratis en de officiele website vind je hier: http://www.dvlottery.state.gov/.
#2 - 09-09-2006, 22:25 uur

Anouk

Mag je je ook nog inschrijven als je ingeschreven staat bij dat achterlijke usafis? bloos
#3 - 09-09-2006, 23:41 uur

Chiefram

Mag je je ook nog inschrijven als je ingeschreven staat bij dat achterlijke usafis? bloos

Officieel niet. Dubbele inschrijvingen worden namelijk gediskwalificeerd.

Een lichtpuntje: een vriend van mij heeft zich zowel via usafis ingeschreven (en betaald) en daarnaast zichzelf ook via de officele weg gratis ingeschreven. Je raad het al: een keer meegedaan en gelijk de DV2007 gewonnen...

Zo goed schijnt die 'check' op dubbele aanmeldingen dus niet te werken.
#4 - 10-09-2006, 01:44 uur

Anouk

Hmmz.. Maar als je dus wel gespot word met 2x meedoen, dan ben je zeker de ******* en kun je nooit meer meedoen.. Amerika is zo evil soms  wink


Ik doe gewoon mee, wat kan mij het schelen :P Wie niet waagt, wie niet wint..
#5 - 10-09-2006, 02:26 uur

Persian

hoi allemaal,

ik heb vorige jaar ook meegedaan aan greencard lotterij maar helaas me formulier fout ingevuld embarressed
Ik hoop dat dit keer het goed gaat. Heeft iemand trouwens hier ooit gehoord van www.americandream.de , Ik heb veel positiefs over gelezen, weet iemand of dat een goeie bureau is, of is dat ook zo n neppe website?
Ik hoop dat iemand mij ermee kan helpen.
groetjes :) ??? ::)
#6 - 10-09-2006, 18:26 uur

Dusza

ik heb vorige jaar ook meegedaan aan greencard lotterij maar helaas me formulier fout ingevuld
Hoe weet je dat?
#7 - 10-09-2006, 21:33 uur

Persian

heb bij die ene vraag van country of egibility geen nederland maar iran ( geboorteland) gekozen, vraag me niet waarom, ik weet t zelf ook niet. Ik denk dat ik de vraag gewoon fout heb begrepen.
#8 - 10-09-2006, 23:07 uur

Liberator

Mag je je ook nog inschrijven als je ingeschreven staat bij dat achterlijke usafis? bloos

Officieel niet. Dubbele inschrijvingen worden namelijk gediskwalificeerd.

Een lichtpuntje: een vriend van mij heeft zich zowel via usafis ingeschreven (en betaald) en daarnaast zichzelf ook via de officele weg gratis ingeschreven. Je raad het al: een keer meegedaan en gelijk de DV2007 gewonnen...

Zo goed schijnt die 'check' op dubbele aanmeldingen dus niet te werken.

Dan ga je er dus van uit dat usafis daadwerkelijk mensen inschrijft. Als het zo'n oplichters zijn dan lijkt het mij dat ze zich die moeite ook niet zullen nemen.
Als je niet wint kunnen ze het jaar erna weer geld aan je verdienen + niemand kan controleren of ze daadwerkelijk mensen inschrijven.
#9 - 11-09-2006, 10:48 uur
American Patriot living in Europe

FreezeM

Ik hoop dat dit keer het goed gaat. Heeft iemand trouwens hier ooit gehoord van www.americandream.de , Ik heb veel positiefs over gelezen, weet iemand of dat een goeie bureau is, of is dat ook zo n neppe website?

Prachtige site! Ik ken ze verder niet. Maar waarom zou je betalen voor iets dat je ook zelf kunt doen? Hoe weet je iderdaad dat je het formulier niet goed had ingevuld?
#10 - 11-09-2006, 15:44 uur

Persian

zie mijn vorige bericht. ik dacht dat ik mijn geboorteland moest kiezen stupid
#11 - 11-09-2006, 18:28 uur

Persian

ik begrijp die ene vraag nog steeds niet helemaal, maar ik weet nu wel dat ik niet mijn geboorteland moest kiezen.
#12 - 11-09-2006, 18:29 uur

Amsterican

heb bij die ene vraag van country of egibility geen nederland maar iran ( geboorteland) gekozen, vraag me niet waarom, ik weet t zelf ook niet. Ik denk dat ik de vraag gewoon fout heb begrepen.

Country of eligibilty is inderdaad je geboorteland, als het om jou persoon gaat; maar in het scenario dat jij in de UK geboren bent en je vrouw in Nederland, dan is Country of eligibility: Nederland.
#13 - 11-09-2006, 21:38 uur

Persian

ik snap het nog steeds niet helemaal, maar als ik nederlandse nationaliteit heb, moet ik toch nederland kiezen?
#14 - 12-09-2006, 12:53 uur

Persian

 APPLICANT'S NATIVE COUNTRY IF DIFFERENT FROM COUNTRY OF BIRTH

kan iemand me vertellen wat hiermee bedoeld wordt

alvast heel erg bedankt
#15 - 12-09-2006, 13:05 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15