Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Inschrijven DV-2008

Discussie gestart

edkaas

Gisteren ook ons beide ingeschreven, digitale foto's ff aangepast. (is een eitje met photoshop)
Dit keer hoop ik er eindelijk eens bij te zitten. Het is geloof ik al de 4e keer dat we mee doen.
Best frustrerend soms, als je weet dat je in no-time een baan hebt daar in mijn vakgebied.
Eerst maar weer met vakantie die kant op dan maar, en hopelijk volgend jaar een goed bericht.  ::) ;D :)
#46 - 08-10-2006, 11:16 uur
We love the U.S.A

Dusza

Vorig jaar ben ik speciaal naar een fotograaf geweest om digitale foto's te laten maken, in zwart-wit natuurlijk.  ny-angry Kan ik nu dus niks meer mee doen.
Maar: ondertussen heb ik ook een digitaal fototoestel. Kan je dan (makkelijk) zelf foto's maken die aan de vereisten voldoen? Er staat hier op mijn PC 'Adobe Photoshop album Starter Edition 3.0'. Kan ik het daar mee redden? Iemand die kan zeggen hoe ik het dan moet doen? Of geeft ik maar beter terug 30 euro uit voor 3 digitale foto's?
#47 - 08-10-2006, 11:54 uur

Tekkel

Misschien hier even kijken?
Daar staat een artikel op, over het maken van pasfoto's voor op het paspoort etc.


Bart
#48 - 08-10-2006, 11:59 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Anouk

Vorig jaar ben ik speciaal naar een fotograaf geweest om digitale foto's te laten maken, in zwart-wit natuurlijk.  ny-angry Kan ik nu dus niks meer mee doen.
Maar: ondertussen heb ik ook een digitaal fototoestel. Kan je dan (makkelijk) zelf foto's maken die aan de vereisten voldoen? Er staat hier op mijn PC 'Adobe Photoshop album Starter Edition 3.0'. Kan ik het daar mee redden? Iemand die kan zeggen hoe ik het dan moet doen? Of geeft ik maar beter terug 30 euro uit voor 3 digitale foto's?


Bij de fotograaf waar ik normaal ook pasfoto's maak voor Nederlandse documenten, heb ik ook foto's laten maken voor dit.. Dat kunnen ze heel simpel instellen enzo.. En het koste maar 6 of 7 euro dacht ik.. Ik zou maar eens bij wat fotograven langsgaan voordat je 30 euro uitgeeft wink
#49 - 08-10-2006, 13:02 uur

Dusza

  Ik zou maar eens bij wat fotograven langsgaan voordat je 30 euro uitgeeft wink
Ik heb vorig jaar een 4-tal fotografen gebeld, en hun prijzen zijn hier allemaal ongeveer gelijk. Ze konden de foto's allemaal maken, maar de deze kende gewoon van buiten de requirements voor de VS! We zijn met ons lijstje afgeprint van internet langsgeweest, en hij heeft dat voor de zekerheid nog eens overlopen.
Nu, ze zijn 9.95 euro/persoon (en wij zijn met z'n 3-en), vandaar (bijna) 30 euro.
(en ik ga geen 20 km rijden om een euro uit te sparen bij een andere fotograaf, want dan ben ik het aan benzine kwijt)
#50 - 08-10-2006, 13:13 uur

Pieter79

Ik heb gisteren foto's laten maken. De fotograaf heeft de .RAW fotofile op CD gezet en ik heb toen thuis zelf het juiste formaat 'uitgeknipt'. Dit kostte mij 7,50 euro. Ik heb geprobeerd om zelf een digitale foto te maken maar de belichting lukt me (nog) niet goed. Volgend jaar als het dan nog nodig is dan maak ik de foto toch zelf!
#51 - 08-10-2006, 13:31 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

edkaas

Vorig jaar ben ik speciaal naar een fotograaf geweest om digitale foto's te laten maken, in zwart-wit natuurlijk.  ny-angry Kan ik nu dus niks meer mee doen.
Maar: ondertussen heb ik ook een digitaal fototoestel. Kan je dan (makkelijk) zelf foto's maken die aan de vereisten voldoen? Er staat hier op mijn PC 'Adobe Photoshop album Starter Edition 3.0'. Kan ik het daar mee redden? Iemand die kan zeggen hoe ik het dan moet doen? Of geeft ik maar beter terug 30 euro uit voor 3 digitale foto's?


Ze mogen zo en zo niet ouder zijn dan een half jaar, valt natuurlijk niet te controleren maar toch.
Maak gewoon foto's van iedereen tegen een egale muur met voldoende licht.
Daarna kan je met photoshop de foto verkleinen zodat hij voldoet aan de eisen. http://www.dvlottery.state.gov/photo.aspx
Het formaat van de foto kan je heel makkelijk aanpassen m.b.v de image en canvas size.
Ik heb hier niet de starter edition geinstalleerd dus weet niet of het hier ook mee kan.
Ik denk haast van wel, want eigenlijk kan je met elke editor plaatjes verkleinen of vergroten.
Laat me maar weten of je hulp nodig hebt.

#52 - 09-10-2006, 11:34 uur
We love the U.S.A

Persian

Ik vraag me af hoe het zit als je een pasgeboren baby hebt die op foto moet, zou het wel lukken?? en zouden ze daar ook zoveel eisen stellen op de foto?
#53 - 11-10-2006, 12:39 uur

Frank S

Een pas geboren baby kan zich niet zelfstandig inschrijven. Dan hoef je toch ook geen foto daarvan in te sturen?
#54 - 11-10-2006, 17:32 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Liberator

Een pas geboren baby kan zich niet zelfstandig inschrijven. Dan hoef je toch ook geen foto daarvan in te sturen?

Die baby gaat gewoon automatisch mee als je de lottery wint.
Zou leuk zijn als je de baby kon inschrijven... weer een extra lotje erbij,..maar het lijkt mij sterk
#55 - 12-10-2006, 07:58 uur
American Patriot living in Europe

Kasj

de baby moet wel met foto mee op de application van papa en ook nog eens op die van mama (indien de ouders bij elkaar zijn)
ik had het daar vorig jaar ook bijzonder lastig mee, nu is mijn zoon iets meer dan 2 jaar.

#56 - 12-10-2006, 15:12 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Bakvet


Ze mogen zo en zo niet ouder zijn dan een half jaar, valt natuurlijk niet te controleren maar toch.


Zou je naar de exacte plaats waar men schijft dat ze minder dan een half jaar oud moeten zijn kunnen verwijzen?
#57 - 12-10-2006, 20:59 uur

maybe

Ik had wel al meerdere keren van deze Lottery gehoord, en dat het niet eenvoudig was wist ik, maar pfff... :o
Heb alles gisteren een beetje zitten lezen hier en ik moet eerlijk toegeven dat de moed me eventjes in de schoenen zonk bloos embarressed
(éventjes dus!  ;) )
#58 - 20-10-2006, 15:32 uur
« Laatst bewerkt op: 20-10-2006, 15:40 uur door maybe »

Pieter79


Ze mogen zo en zo niet ouder zijn dan een half jaar, valt natuurlijk niet te controleren maar toch.


Zou je naar de exacte plaats waar men schijft dat ze minder dan een half jaar oud moeten zijn kunnen verwijzen?

http://www.dvlottery.state.gov/photo.aspx (2de zin onder Photo requirements zegt "Photographs submitted must be a recent photograph, taken within the last 6 months."
#59 - 20-10-2006, 19:07 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Bakvet

Je hebt gelijk. Hoe zit dat dan met al die buro's die tegen betaling je inschrijving indienen. Vragen die elk jaar een nieuwe foto aan hun klanten?

Ze zijn wel selectief geworden. Ik zie nu dat gekleurde mensen ook niet mogen meedoen.
#60 - 21-10-2006, 18:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15