Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

inschrijving lottery

Discussie gestart

Loek

Ik ken 2 nederlanders die in de VS wonen en toevallig beiden "van der" in hun achternaam hebben. In de VS wordt de gehele achternaam gewoon aan elkaar geschreven, dus om het voorbeeld gewoon aan te houden van Jan Jaap van de Lugt is dan Jan Jaap Vanderlugt. Mijn inziens is Jaap dan de middlename.

Ik woon in Colorado, mijn achternaam is Van Helden.  Ik sta in het telefoonboek vermeld onder de V maar de spatie is nog steeds aanwezig in mijn achternaam.  Wanneer instanties mijn achternaam nodig hebben vragen ze altijd: " is your last name written as one word or two words? ".  Men is dus wel op de hoogte van deze schrijfwijzes.  Ik heb geen middle name, en dat geldt voor zo'n 15% van de bevolking.

Loek
#16 - 25-10-2004, 18:42 uur

heivalido

Ik denk niet dat ze er over zullen vallen bij de loterij en bij blijvende twijfel kun je altijd bellen met het consulaat. Hebben wij ook gedaan met enkele vragen en in de meeste gevallen werden we zeer vriendelijk geholpen en kregen we gewoon netjes antwoord op onze vraag.
#17 - 25-10-2004, 19:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15