Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

invullen greencard

Discussie gestart

Linda

Kan iemand ons helpen met het invullen van de greencard? Bij het mailing address, moet je het volgende invullen:
In care of: ...
Address Line 1: ...
Address Line 2: ...
Wat moeten we hier invullen?
Alvast bedankt
#1 - 14-11-2005, 15:02 uur

Chiefram

Uhhh... De Green Card die je hebt gekregen hoef/kun je niet in te vullen, dat heet de Amerikaanse overheid al voor je gedaan! Elke wijziging die je erop aanbrengt maakt de Green card ongeldig!!!

Mochten er fouten in staan, dan moet je direkt met de INS kontakt opnemen.
#2 - 14-11-2005, 20:27 uur

FreezeM

Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat jullie aan het invullen zijn.... er wordt gevraagd om je adres, dus dat moet je invullen. Ik neem aan dat Line 2 optioneel is en dat er ook nog naar de stad, staat en postcode wordt gevraagd?
#3 - 14-11-2005, 21:06 uur

Chiefram

Het zal wel iets anders zijn dan een Green Card, want die kun je niet eens invullen of wijzigen. (Is een behoorlijk zwaar beveiligde card). Je adres staat er zo wie zo al niet op. Wel je volledige naam en visanummer enzo.
#4 - 15-11-2005, 02:08 uur

Dusza

Ik denk dat zij gewoon wil vragen naar het invullen van het formulier van de lotterij, om een Green Card te winnen.
Op adreslijn 1 zet je de straatnaam en huisnummer
adreslijn 2 laat je open
(tenzij je een adres hebt als:
adreslijn 1: residentie De Gouden Lepel
adreslijn 2: Hemelstraat 5
 ;D
#5 - 17-11-2005, 10:45 uur

FreezeM

Ik ben bang dat we het nooit zullen weten  ;)
#6 - 17-11-2005, 12:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15