Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Wat vindt je van deze topic

zeer goed

0 (0%)
goed

0 (0%)
normaal
66.7%
4 (66.7%)
slecht

0 (0%)
zeer slecht

0 (0%)
ver beneden pijl
33.3%
2 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 5

Jongen & Emmigreren

Discussie gestart

Mr.america

Hoi eerst even voorstellen : Ik ben jordy 14 jaar en ik wil dolgraag naar amerika. Ik ben nu bezig met toerisme en ik hoop dat ik daarmee naar amerika kan, dit is ook al heel lang mijn droom. Ik wil graag jong gaan wonen en werken in de VS. Kan iemand mij tips geven en mij bezorgt wat afnemen. Want ik ben bang dat het niet gaat lukken.   

   Alvast bedankt voor de reactie's 2006-01
#1 - 07-08-2006, 20:43 uur
« Laatst bewerkt op: 07-08-2006, 20:57 uur door Mr.america »

B-man

Hoi eerst even voorstellen : Ik ben jordy 14 jaar en ik wil dolgraag naar amerika. Ik ben nu bezig met toerisme en ik hoop dat ik daarmee naar amerika kan, dit is ook al heel lang mijn droom. Ik wil graag jong gaan wonen en werken in de VS. Kan iemand mij tips geven en mij bezorgt wat afnemen. Want ik ben bang dat het niet gaat lukken.   

   Alvast bedankt voor de reactie's 2006-01


Als ik jou was zou ik maar beginnen met het regelen van een stage in de VS tijdens je opleiding toerisme dan kun je je een beetje orienteren en contacten leggen. Daarna kan je altijd weer verder zien.

B-man
#2 - 07-08-2006, 20:51 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Mr.america

Weet iemand meer tips ik ben pas 14. 2006-01
#3 - 07-08-2006, 20:59 uur

B-man

Weet iemand meer tips ik ben pas 14. 2006-01

Ik weet niet hoe het zit met de toerisme in de VS op het moment of hoe het er over een aantal jaar zal uitzien maar over het algemeen is het een vrij lastige sector om werk in te vinden. Er zijn natuurlijk een aantal manieren om in de VS te wonen en/of werken zoals bijv. een working permit of de welbekende greencard. Een stage zou je dus een hoop op weg kunnen helpen omdat je dan in de VS zelf contacten kunt leggen en alvast een beetje op zoek gaan naar bedrijven waar je eventueel na je studie kunt gaan werken, eventueel in het bedrijf waar je je stage doet (je zou niet de eerste zijn die zo aan een baan komt). Aan een greencard kun je o.a. komen door mee te doen aan de "lottery" maar daarover kun je meer info vinden op dit forum.

Als je een stage overweegt begin dan op tijd met het regelen van alles (ook hierover is veel info te vinden op dit forum met veel handige tips), zoiets regel je niet in een maandje!

Meer info over een eventuele stage: www.nuffic.nl

B-man
#4 - 07-08-2006, 21:13 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Pieter79

Het gemakkelijkste is het om via een uitwisselingsprogramma van een universiteit Amerika binnen te komen (voor bepaalde tijd). Als je een Masters haalt op een specifiek onderwerp waar vraag naar is in de USA dan is emigreren niet heel moeilijk.

Verder heb je nog de leeftijd dat je als adoptie 'kind' naar Amerika kunt. Let wel op dat je daar dan normaal je studie kunt afmaken en dat ze je niet in een restaurant als afwashulpje gebruiken want dan kun je beter (en goedkoper) je studie in Nederland afmaken. Helaas kun je dan wel niet meer via adoptie die kant op, maar je hebt dan wel een diploma. Zonder diploma wordt het moeilijk om een goed leven in de USA op te bouwen.

Succes met de studie.
#5 - 07-08-2006, 21:26 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Mr.america

Heel erg bedankt voor jullie tips ;D 2006-01 en ik hoop dat ik jullie kan mailen op dit forum uit de VS ;) haha. Ik sluit deze topic nu voor een paar uur.
#6 - 07-08-2006, 22:56 uur

Njit

Heel erg bedankt voor jullie tips ;D 2006-01 en ik hoop dat ik jullie kan mailen op dit forum uit de VS ;) haha. Ik sluit deze topic nu voor een paar uur.

Moderator: Goed idee. Dit topic gaat op slot.
#7 - 08-08-2006, 10:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15