Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Live happily ever after!

Discussie gestart

PeterNY

Nieuw!
-
#91 - 25-10-2012, 21:30 uur
« Laatst bewerkt op: 19-12-2016, 18:42 uur door PeterNY »

Yessica

Het is geen leuke tijd voor ons momenteel.
Op vrijdag 26 oktober is, ook al was ze ziek, toch nog geheel onverwacht mijn moeder overleden. Afgelopen woensdag was de begrafenis. Ik had heel graag nog langer bij mijn familie gebleven, maar deze week stonden ons hier in Napels nog de nodige dingen te wachten. Eigenlijk staat mijn hoofd daar helemaal niet naar. Maar ja, het gaat toch gewoon door allemaal. Zo dubbel...aan de ene kant zijn alle drukke bezigheden een welkome afleiding, aan de andere kant had ik graag mijn vader wat langer ondersteund.

En dan kreeg Brian vandaag ook nog te horen, nadat hij maar eens belde hoe het er nu voor staat mijn greencard aanvraag (na een wekenlange radiostilte van het consulaat) dat onze case niet bestaat. Ze kunnen niets van ons vinden, niet op zijn achternaam, niet op de mijne en bij het casenummer dat wij gekregen hebben van ze staat iemand anders geregistreerd. Hoe dat toch kan..... Op 10 oktober kreeg ik te horen dat mijn politie certificaat was gearriveerd en daarna hebben we niets meer gehoord. Ook werd er niet op emails gereageerd, terwijl ze eerst wel reageerden.
Zucht... En over 2 maanden moeten we hier toch echt weg  embarressed
#92 - 05-11-2012, 12:33 uur

TondeG

Yessica gecondoleerd. Echt shit allemaal, ik kan je aleen maar heel veel sterkte toewensen!
#93 - 05-11-2012, 13:53 uur

Old Faithful

Yessica, van harte gecondoleerd. Ik wens je sterkte in deze moeilijke tijd.
#94 - 05-11-2012, 18:57 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

Sterkte! Daar zit je natuurlijk nooit op te wachten maar zeker nu kan ik begrijpen dat de emmer langzaam vol druppelt.
Als jullie je dromen maar niet vergeten, ondanks al deze tegenslagen!
#95 - 05-11-2012, 19:26 uur

Jez

Jeetje, ben er stil van. Sterkte, meid!
#96 - 05-11-2012, 22:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

PeterNY

Nieuw!
-
#97 - 06-11-2012, 14:55 uur
« Laatst bewerkt op: 19-12-2016, 18:42 uur door PeterNY »

Karina

Jeetje Yessica,
 Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Hoewel het dus niet geheel onverwacht was, willen we onze geliefden natuurlijk nooit missen. Wat een suf gedoe zeg met je greencard. Zucht! Nou hopelijk hebben ze begrip voor jullie situatie en zetten ze achter je nieuwe aanvraag meer vaart. Good luck!
#98 - 06-11-2012, 18:56 uur

Pieter79

Sterkte met het verlies van je moeder.

Over de Permanent Resident procedure; normaal gesproken krijg je bevestigingsbrieven opgestuurd met een case nummer aan je toegekend. Je kunt dan naar de uscis.gov website gaan en je case bekijken, niet inhoudelijk, maar in welk stadium van het proces het zit. Erg eenvoudig en duidelijk, ik weet niet wat er in jullie zaak is misgegaan.

Sterkte,
Pieter
#99 - 06-11-2012, 23:28 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***7 Patents Granted*** (Update Jul-2019)

Yessica

Bedankt voor jullie medeleven! Mijn moeder had longkanker, maar ze had in augustus haar chemo en bestralingen afgesloten. De kankercellen waren dood, dus iedereen (doktoren) zei dat ze de goede kant op ging. Helaas kreeg ze dus volledig onverwacht een longbloeding. Een soort slagaderlijke bloeding in de longen. Daar was dus helemaal niks tegen te doen. Daarom was het ondanks haar ziekte toch nog onverwacht.

Inmiddels hebben we bericht gehad van het consulaat, kennelijk was het dossier toch niet zo kwijt als ze dachten, want we zijn uitgenodigd voor het interview op 20 november, voorafgegaan door het medisch onderzoek op de 19e. Ik ben blij dat we niet de hele procedure opnieuw in hoeven te gaan!
#100 - 07-11-2012, 16:47 uur

Old Faithful

Een lichtpuntje in een donkere tijd. Hopelijk verloopt het verdere proces soepel.
#101 - 07-11-2012, 21:35 uur
Groet,

Old Faithful

Freckles49

Sterkte Yessica  en ondanks het verlies van je moeder hoop ik dat je heel snel van alle stress verlost zal worden
#102 - 08-11-2012, 12:55 uur

Yessica

Op het moment zijn we zo druk met alles, dat het bijna lijkt alsof voor rouw weinig plaats is. Ik ben daarom ook bang dat de grote klap nog gaat komen. Op zich is het wel fijn om afleiding te hebben.

Gisteren zijn door een verhuisbedrijf al onze spullen gepakt. Deze zullen wel snel op een schip geladen worden en de grote oceaan oversteken. Nu zitten we in ons appartementje met wat schaarse spulletjes (leenmeubelen verstrekt door de navy) die ze in een Motel6 nog niet meer zouden willen, maar we doen het er maar mee :-)
We hadden ook kunnen kiezen om onze spullen te houden en pas te verschepen als we zelf vertrekken, maar dan hadden we er in Phoenix langer op moeten wachten en we willen daar toch echt graag zo snel mogelijk in ons huisje trekken.

Mijn vader, mijn broer en de oom van mijn vader (die al 11 jaar bij mijn ouders inwoont) komen woensdag naar Napels. Mijn vader wilde er wel even uit, hij heeft echt dag en nacht voor mijn moeder gezorgd en ik denk dat het voor ons allen wel fijn is om even samen te zijn nu. En op en neer vliegen naar Napels is tenslotte net even iets makkelijker dan op en neer vliegen naar Phoenix!
#103 - 08-11-2012, 15:29 uur

Yessica

Over een paar dagen hebben we ons interview op het consulaat. Wie weet wat we kunnen verwachten? Gaan ze echt vragen of hij mijn favoriete kleur weet en andersom?
#104 - 15-11-2012, 17:05 uur

Jez

Gaan ze echt vragen of hij mijn favoriete kleur weet en andersom?

Ik denk dat mijn echtgenoot dat niet eens weet, en wij zijn al 20 jaar samen onderweg........ Maar: altijd leuk om eens een kwisje samen te doen!

Anyhoe: alvast veel succes gewenst! En aangezien jullie ook al iets langer dan gisteren samen zijn en samen leven, denk ik dat het wel los loopt!
#105 - 15-11-2012, 21:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15