Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Me zussen willen me in amerika hebben

Discussie gestart

urbanlegend

stel ik ben een alleenstaand moeder in nederland en ik wil naar amerika want me zussen wonen in california. ik voel me hier alleen kan ik met me eigen nederlandse paspoort daar blijven? en dat ik daar me paspoort vernieuw. krijg ik een soort verblijfsvergunning?

En stel dat er één weduwe is geworden en ze vraagt aan mij en overheid of ze hier wilt komen. Zou dat kunnen gebeuren ..

#1 - 23-09-2005, 00:20 uur

schorp

Een volwassen zus die U.S. Citizen (Amerikaans Staatsburger) is kan een immigratie aanvraag voor uw doen.  De wachttijd is alleen heel erg lang voordat u in aanmerking komt om naar de USA met een green card te emigreren (10-12 jaar).
#2 - 23-09-2005, 00:32 uur

FreezeM

Doe in elk geval mee met de gratis Diversity Lottery, win je die dan ktijg je een permanente verblijfsvergunning. Je kan dan bij je zussen wonen. Veel andere mogelijkheden heb je eigenlijk niet. Je bent nog te jong om via werk te emigreren en ik denk dat je plan van adoptie helaas ook weinig kans maakt.
#3 - 23-09-2005, 09:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15