Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Middle Name?

Discussie gestart

Pieter79

Zolang het maar overeenkomt met wat op je paspoort staat. Heet je (volgens je paspoort) Willem-Jan Hendrik Janssen dan vul je Willem-Jan bij 'first name' in, Hendrik bij 'middle name' en Janssen bij 'family name/last name'.

Heet je volgens je paspoort Willem Jan Hendrik Janssen, vul dan bij 'first name' Jan in, bij 'middle name' vul je Jan Hendrik in en als 'family/last name' tenslotte Janssen.

Het gaat er gewoon om dat als jij je komt melden dat ze aan het paspoort kunnen zien dat jij diegene bent die zich heeft ingeschreven. Het maakt ook niet uit wat je roepnaam is, al zou dat dan nog Bert zijn.

Succes nogmaals!
#16 - 20-11-2005, 22:22 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Chiefram

Chief: waarom zeg jij bij het laatste voorbeeld:

" Je first name is en blijft gewoon Willem, ook al weet niemand dit en noemt niemand je zo. Frederik Christiaan zijn dan je middel namen, oftwel je doopnamen. "

Maar is het bij mij opeens de voornaam/voornamen Rob Wouter ipv Rob met als middle name Wouter? Ik geloof niet dat ik het nog volg... Ik ben weliswaar niet gedoopt maar ik begreep dat je extra voornamen ook als doopnaam gelden.

Dus ik volg geloof ik niet waarom het bij het voorbeeld anders is dan bij mij. Rob Wouter zijn 2 voornamen, niet 1.

Jongens, ik neem toch wel aan dat iedereen in Nederland toch wel weet wat zijn of haar eigen voornaam/namen zijn en je middelnamen (initialen die je in de praktijk gebruikt) en je achternaam?

Het lijkt wel of iedereen ineens verward is. Hebben jullie nooit eerder in je leven formulieren moeten invullen voor school, rijbewijs of wat dan ook?

Dit wordt nu ineens allemaal zo ingewikkeld gemaakt, terwijl het de meest simpele vragen zijn: Wat je je voornaam, je middelste naam en je achternaam.

Sorry, maar ik weet niet meer hoe ik moet antwoorden nu. Het is zo simpel...

 :'( :'(

 :D ;)
#17 - 21-11-2005, 01:14 uur

visuar

Sorry Chief ;) Tuurlijk weten we dat allemaal wel. De verwarring (bij mij) onstaat door het feit dat er b.v. staat "first name" en niet "first nameS" (dus meerdere) en de onduidelijkheid over wat nou wel of niet een "middle name" is. Nogmaals, op mijn paspoort staat "Rob Wouter" onder voorNAMEN (meervoud dus).

Ik kan dus het volgende doen:

1) First name: Rob, Middle name: Wouter

2) First name: Rob Wouter, Middle name: <leeg laten>

Uiteraard is last name geen probleem ;)

Laat ik het anders stellen Chief. Jij hebt 2 voornamen zei je eerder. Waar heb je wat ingevult? Aangezien je ingeloot was moet dat dus wel goed zijn ;) Optie 1 of optie 2 dus....

Bedankt, en sorry voor de hoofdpijn die ik iedereen bezorg! :-\
#18 - 21-11-2005, 21:20 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Dusza

Bedankt, en sorry voor de hoofdpijn die ik iedereen bezorg! :-\

Ocharme, ik krijg echt medelijden met je...  :( ;)

P.S.: ik zou gaan voor optie 1, maar ik doe nog maar de eerste keer mee, én heb maar 1 voornaam (en 2 middle names)
#19 - 21-11-2005, 21:23 uur

Pieter79

De roepnaam doet er niet toe, gewoon invullen wat in je paspoort staat en klaar is kees! :) Zie ook mijn vorige post!
#20 - 21-11-2005, 21:48 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Chiefram

Ik heb 1 voornaam, 2 middelnamen en 1 achternaam.  :D
#21 - 21-11-2005, 23:31 uur

ejb

Eel wat te laat, maar toch, ook nog even mijn duit in het zakje (ik hoop (en denk) dat ik het goed heb gedaan). Mijn ouders hebben mij twee (losse) voornamen gegeven, die als roepnaam met streepje ertussen gebruikt worden (mijn ouders wilden ons de keuze laten, dus hebben het niet met streepje ertussen, en dus als één roepnaam, laten registreren). Ik heb dus als first name de naam voor het streepje en als middle name de naam na het streepje ingevuld.
#22 - 07-12-2005, 02:27 uur



visuar

Ik denk dat goed zou moeten zijn ejb, hopelijk wel, wat zo heb ik het ook gedaan. Jammer dat dit soort formulieren toch nog niet duidelijk genoeg zijn....
#23 - 23-01-2006, 19:38 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15