Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mogelijkheden en eisen voor emigratie naar de states.

Discussie gestart

ferrariking

Wij ( ik en mijn gezinnetje) willen zo snel mogelijk naar Amerika om te wonen en werken.
Onze 2 kinderen ( 10 en 15 ) dromen er vaak van en willen graag zo snel mogelijk weg van hier.
Ik zou graag willen weten hoe wij naar Californie kunnen reizen en bij wie we hulp kunnen krijgen voor vestiging en werk.
#1 - 28-10-2009, 21:08 uur

Wop

Wij ( ik en mijn gezinnetje) willen zo snel mogelijk naar Amerika om te wonen en werken.
Onze 2 kinderen ( 10 en 15 ) dromen er vaak van en willen graag zo snel mogelijk weg van hier.
Ik zou graag willen weten hoe wij naar Californie kunnen reizen en bij wie we hulp kunnen krijgen voor vestiging en werk.


Lees je eens goed in op dit forum en op onze website www.verenigdestaten.info je zult verstelt staan van de info die je hier leest  ;)
#2 - 28-10-2009, 21:25 uur

ferrariking

voor zover als ik kan lezen is het emigreren alleen voor mensen weggelegt voor mensen die geld hebben of het aan kunnen komen , wij zijn een gewoon gezin zonder geld.
Ik heb byzondere ideeen om iets te beginnen daar maar daar heb je geld voor nodig....
#3 - 28-10-2009, 22:23 uur

Mrjn

Genoeg geld om daar te investeren, daar trouwen met een Amerikaan(se) of meedoen aan de greencard loterij zijn zo'n beetje de enige opties. Het is moeilijk om Amerika binnen te komen, maar niet onmogelijk.
#4 - 29-10-2009, 06:46 uur

ned in MO

Wil je die ideeen delen hier? Je weet nooit.

Het is inderdaad bijna onmogelijk om te emigreren. jouw beste optie is het meedoen aan de greencardloterij.
het is gratis om mee te doen. het is mogelijk om te winnen. Ik ben het bewijs daarvan ;D
#5 - 30-10-2009, 04:15 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

ferrariking

Jemig , wat is dat hier , " genoeg geld om te investeren " en green card loterij ?
Kijkt iedereen hier door een rose bril ?
Mijn ideeen delen ?
Wat voor mensen zijn jullie , medewerkers van reclamebureau voor emigratie ?
Wij zijn gewoon stel , geen rijke lui , en niet het geld om te investeren....
#6 - 31-10-2009, 02:00 uur

ned in MO

Wij zijn mensen hier op het forum die deze vraag al 100 keer voorbij hebben zien komen.
Er is niks mis met dromen maar de regeltjes zijn niet eenvoudig en zijn niet verzonnen.
Als je geen geld hebt, geen liefje in de states hebt maar toch wilt emigreren dan is de loterij de enige mogelijkheid
Klinkt hard, maar zo zit het in elkaar.
#7 - 31-10-2009, 02:29 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Johan

Jemig , wat is dat hier , " genoeg geld om te investeren " en green card loterij ?
Kijkt iedereen hier door een rose bril ?
Mijn ideeen delen ?
Wat voor mensen zijn jullie , medewerkers van reclamebureau voor emigratie ?
Wij zijn gewoon stel , geen rijke lui , en niet het geld om te investeren....

Uit jullie reactie begrijp ik dat jullie flink balen dat er zo weinig mogelijkheden zijn! Helaas is het wel de realiteit en moet je zelf waarschijnlijk de rose bril nog even afzetten. Als je een bijzonder goed idee hebt voor business dan zou je eventueel een investeerder kunnen zoeken. Amerika is een erg lastig land om binnen te komen en dat weten heel veel mensen hier uit eigen ervaring. Er zitten hier tientallen mensen die al jaren bezig zijn om naar Amerika te gaan en tegen hetzelfde aanlopen als jullie! Helaas ook in deze tijd maakt geld de man dus als je net als ons tot het gewone volk behoort maak je niet zo heel veel kans zonder de eerder genoemde opties. Daarbij is dan de greencard loterij (hadden jullie er al ooit van gehoord?) je allerbeste optie op een kleine kans deze droom te realiseren!

We kunnen hier natuurlijk ook een kletspraatje houden en zeggen dat jullie al met 1 been in de USA staan maar daar wordt je niet wijzer van! Eerlijk advies is beter, toch?
#8 - 31-10-2009, 08:15 uur

Mrjn

Don't shoot the messengers, denk ik dan...
#9 - 31-10-2009, 17:51 uur

Jez

Don't shoot the messengers, denk ik dan...

 ;)
#10 - 01-11-2009, 09:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15