Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Naar de Ambassade Maandag

Discussie gestart

brakkie34

Uitnodiging is binnen voor de Ambassade, voor ons E2 visum. Als het goed gaat, volgende week het visum binnen.

Jahoeeeee
#1 - 06-04-2008, 18:16 uur

brakkie34

Dat was een beleving op de ambassade afgelopen Maandag. Lang wachten, maar na de vingerafdrukken afgegeven te hebben, en een praatje met de man achter het loket. Is het voor elkaar. :afro:
Deze week nog even naar Seattle en dan weer door naar Boston. Als iemand nog iets wil weten, vraag gerust.
Wij hebben het E2 visum.

Gr Marco
#2 - 20-04-2008, 00:58 uur

FreezeM

Gefeliciteerd  :afro:
#3 - 08-05-2008, 10:06 uur

MissFluffy

Gefeliciteerd en veel succes  :afro:
Wat voor een zaak ga je overnemen/starten ? Heb je dat hier ergens toegelicht ..misschien is het me ontgaan
#4 - 08-05-2008, 11:09 uur


brakkie34

Zal het even toelichten.

Ik ga een bedrijf runnen in de handel van Groenten en fruit import. Alles biologisch.
Het Nederlandse bedrijf heeft dit opgericht, en ik wordt uitgezonden zeg maar. Dus het is niet mijn eigen bedrijf. Ik sta wel in de corporate books als officer van het bedrijf.
Visa versa heeft alles geregeld, en het was best snel voor elkaar.
ik pendel nu nog heen en weer tussen de USA en Holland. Ik hoop volgend jaar te verhuizen met mijn gezin, maar we houden alle optie's nog open. Ik heb geen idee wat er allemaal nog gaat gebeuren in de wereld. Dus we zien wel. De opties bestaat in ieder geval.

Groet Marco
#6 - 02-06-2008, 14:06 uur

ThomasNilsVerheij

Dat was een beleving op de ambassade afgelopen Maandag. Lang wachten, maar na de vingerafdrukken afgegeven te hebben, en een praatje met de man achter het loket. Is het voor elkaar. :afro:
Deze week nog even naar Seattle en dan weer door naar Boston. Als iemand nog iets wil weten, vraag gerust.
Wij hebben het E2 visum.

Gr Marco




Hi, ik ben nieuw hier, nog steeds aan het zoeken, maar ik denk dat jij de antwoorden hebt.

Ik weet dat wanneer je wilt immigreren naar Amerika, dat je naar het Amerikaanse consulaat moet gaan. Natuurlijk niet gewoon binnen loopen, maar een afspraak moet maken. Hoe dan ook, wat moet ik dan zeggen als ik een afspraak maak/hebt gemaakt>
"hoi ik wil graag immigreren naar the USA wat moet ik doen?"'

#7 - 03-10-2009, 22:36 uur

Mrjn

Misschien is het handiger om eerst e.e.a. uit te zoeken voor je een afspraak maakt met het consulaat. Je kunt inderdaad niet zomaar naar de VS emigreren. De topicstarter van deze draad gaat een eigen bedrijf beginnen in de VS. Voor weer anderen is het omdat ze gaan trouwen met een Amerikaan(se), een bedrijf overnemen, heel soms gaat iemand via het NL bedrijf in de VS werken en we hebben zo hier en daar wat winnaars van de Green Card Loterij. En dat zijn dan ook zo'n beetje je opties. Er is heel veel te vinden op dit forum over emigreren naar de VS. Maar bedenk je wel dat het heel erg moeilijk is om in de VS te geraken.
#8 - 04-10-2009, 10:50 uur

hdeweert

Hi, ik ben nieuw hier, nog steeds aan het zoeken, maar ik denk dat jij de antwoorden hebt.

Ik weet dat wanneer je wilt immigreren naar Amerika, dat je naar het Amerikaanse consulaat moet gaan. Natuurlijk niet gewoon binnen loopen, maar een afspraak moet maken. Hoe dan ook, wat moet ik dan zeggen als ik een afspraak maak/hebt gemaakt>
"hoi ik wil graag immigreren naar the USA wat moet ik doen?"'
Hallo Thomas
Als je naar Amerika wilt emigreren, lees dan eerst dit forum eens goed door. Je zult dan ontdekken dat er meer nodig is dan een praatje met de Ambassadeur. Nogmaals lees het Forum eens goed door.

Harm
#9 - 04-10-2009, 11:27 uur

ThomasNilsVerheij

Dit helpt mischien:
#10 - 07-10-2009, 11:53 uur

Mrjn

Nee. Want er is namelijk nog een hele wereld aan mogelijkheden en vooral onmogelijkheden voordat je je visum interview hebt.
#11 - 07-10-2009, 19:28 uur

Johan

Hi, ik ben nieuw hier, nog steeds aan het zoeken, maar ik denk dat jij de antwoorden hebt.

Ik weet dat wanneer je wilt immigreren naar Amerika, dat je naar het Amerikaanse consulaat moet gaan. Natuurlijk niet gewoon binnen loopen, maar een afspraak moet maken. Hoe dan ook, wat moet ik dan zeggen als ik een afspraak maak/hebt gemaakt>
"hoi ik wil graag immigreren naar the USA wat moet ik doen?"'

Het blijft ongelovelijk dat er mensen zijn die menen dat je zomaar even het consulaat kan binnen lopen om even te regelen dat je kunt emigreren! Wat jij kennelijk nog niet weet is dat het binnenlopen bij de ambassade alleen maar met een geldige emigratie reden kan. En dan bedoel ik niet jou persoonlijke redenen. Lees de website eens goed door en het forum! Kijk vooral even bij de verhalen van mensen die er jaren over doen om in Amerika te geraken en vooral ook naar de berichten van mensen die dat helaas nog niet is gelukt. Dit terwijl ze de beste diploma's hebben, goede banen en soms ook flink wat eigen geld! Als je daarin na een paar weken doorspitten ook echt hebt gelezen wat er wordt gezegd dan zul je heel snel zien dat jou aanname, na een afspraak te hebben gemaakt, even binnen te lopen nogal prematuur is!


Succes!!!
#12 - 08-10-2009, 20:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15