Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New Jersey, here we come!!!!!!!!

Discussie gestart

Mrjn

Ik hoop voor je dat alles toch nog met een sisser afloopt en je kunt vertrekken naar de VS.
#16 - 17-01-2006, 14:17 uur

Chiefram

Ohh neee !!!!!!!!

Wat een ontzettend vervelende tegenvaller nu weer en hoe komen ze hier op??!! Precies nu??!!

Ik duim ook met jullie mee. Misschien loopt het wel met een sisser af, ik hoop het echt want dit hebben jullie niet verdient. Wat een overbodige ellende krijgen jullie nu ongevraagd over jullie heen gestort.
#17 - 17-01-2006, 19:37 uur

Jez

Nou, daar gaat mijn goede humeur  ny-angry :'( :'( Dat is geen nieuwd waar je vrolijk van wordt!
Blèèèh wat vervelend, zeg. Ik heb meteen een kaarsje aangestoken en zal dit t/m vrijdag voor je doen.

Succes, meid, laat je niet te gek maken de komende dagen. Het komt vast allemaal weer goed!

Liefs, Jez
#18 - 17-01-2006, 21:16 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man


Er wordt met man en macht aan gewerkt om de 'big boss' (die echt wel héél erg hoog aan de top zit) te overtuigen, zowel de huidige baas van mijn man doet een inspanning, en de toekomstige bazen. Zij vinden het zeer kortzichtig om dit vertrek nog tegen te houden, volgens hen is het op termijn echt een nadeel voor het bedrijf als mijn man die job niet kan gaan doen en ze een 'local' in de plaats moeten zetten. Nou maar hopen dat ze die hoge pief overtuigd krijgen...


Focus je gewoon op de dingen die ervoor moeten kunnen zorgen dat jullie WEL gaan zoals je hierboven al aangeeft. Die "Big Boss" is dat hopelijk niet voor niets en die kan dat zelf toch ook wel bedenken neem ik aan anders behoort hij daar helemaal niet te zitten. Positief blijven dus en hopelijk zien we vrijdag weer een hoop  2006-10 2006-10 2006-10  en kunnen we die  :'( :'( :'( afschieten.

B-man
#19 - 17-01-2006, 22:06 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

PetraVS

Oh jee, wat een vervelende spanning en onzekerheid!  Ik duim, dat de "big boss" het licht wel ziet en jullie niet opeens met lege handen laat zitten.  Sterkte!  Geen pretje, zo'n rollercoaster van verwachtingen!
#20 - 17-01-2006, 23:40 uur

Dusza

Dank jullie voor jullie hartverwarmende reacties!  :-*
Ik zit er echt mee, en wou het ergens kwijt. Onze vrienden wil ik er nog niet mee lastig vallen, want zij zouden plots weer hoop krijgen dat we toch niet vertrekken (en zo'n 'steun' kan ik nu missen als kiespijn!).

Weet je, je leeft er al een jaar naar toe, aanvankelijk hadden we 2de helft 2005 al vertrokken, maar omdat z'n baas toen vroeg om nog een belangrijke aquisitie in goede banen te leiden, werd alles uitgesteld tot half 2006 (en uiteindelijk werd mei '06 de streefdatum). Hadden we toen maar beslist om niet hier te blijven (maar ja, dat zou eigenlijk niet correct geweest zijn naar de collega's en het bedrijf toe)...
'Hadden we maar dit' en 'hadden we maar dat',... het heeft ook geen zin dat ik zo redeneer, uiteindelijk staan we waar we nu staan, en dat is nog steeds in België, met nog slechts een waterkansje dat we alsnog mogen vertrekken... De toekomstige baas geeft het 70% kans dat ze de big boss kunnen overtuigen, maar de huidige baas is daar niet zo zeker van, die pief blijkt een nogal eigenzinnige man te zijn (plus: als de top van het bedrijf besloten heeft om geen dergelijke kosten meer te maken in 2006, dan kan er nog weinig redenatie zo'n besluit veranderen, het is tenslotte een mastodont van een firma)

Ik leef op automatische piloot, steeds nog heel erg in de hoop dat dit allemaal een misverstand was. Eigenlijk dringt het niet echt tot me door dat de kans bestaat dat vrijdag al onze mooie dromen afgelopen zullen zijn... Ik WIL er echt nog niet aan denken, dus ik wil me ook niet afvragen 'wat als het antwoord neen is'.
Onze zoon had het zo op dit vertrek staan (hij had het net tegen twee goede vrienden mogen vertellen, zie http://kastelke.blogspot.com/2006/01/onze-zoon-en-zijn-vrienden.html) (hadden we het nog maar niet toegestaan)

Ik weet echt niet wat ik moet doen indien het vrijdag 'neen' blijkt te zijn... (want dat zou betekenen dat we heel 2006 geen kans meer hebben om te mogen gaan)...
(wil er ondertussen iemand op dat fast-forward knoppeke duwen, ik wil morgenvroeg wakker worden, en ik wil dat het dan vrijdag is)
#21 - 17-01-2006, 23:52 uur

PetraVS

Sterkte, Elke!  Ik zal voor jullie duimen!
#22 - 18-01-2006, 01:06 uur

FreezeM

wow... ik hoop dat het allemaal nog goed komt....
#23 - 18-01-2006, 08:51 uur

Annemiek

Oh wat erg allemaal! Ik duim heel hard voor je mee!
Annemiek
#24 - 18-01-2006, 22:49 uur

Pieter79

Wow, like a bolt from the blue......
#25 - 19-01-2006, 18:07 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

usaxtreme

 :o sterkte !!
#26 - 19-01-2006, 18:35 uur

Chiefram

Ik vind niet dat een bedrijf dit kan maken tegenover jullie na alles wat is aan voorbereiding enzo is geweest. Zo'n beslissing om naar de andere kant van de oceaan te verhuizen doe je niet zomaar in een paar weken, daar gaan maanden en maanden of zelfs jaren van voorbereiding aan vooraf.

Een beetje heel erg onmenselijk om jullie in de waan te laten en voorbereidingen te treffen en deze met een flut opmerking af te blazen. Heeft men eigenlijk wel het besef wat ze jullie hebben aangedaan, door jullie nu in deze onzekerheid te laten? Onzekerheid, zeker bij dit soort ingrijpende zaken is het ergste dat je op dit moment kunt overkomen. Er kom iets meer bij kijken dan alleen doosjes inpakken en vertrekken.

Morgen is het vrijdag en ik hoop echt dat jullie goed nieuws krijgen te horen, dus groen licht. Ik denk konstant aan jullie.
#27 - 19-01-2006, 20:55 uur

Kasj

vandaag is dus de dag waarop jullie de uitslag krijgen...
ik hoop dat jullie toch mogen gaan.

ik heb goede hoop, jullie gaan gewoon, wedden....

#28 - 20-01-2006, 15:15 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Dusza

Val dood! 
Neen, niet jullie hoor! Maar dat is wat ik dacht toen we hoorden dat men toch vandaag niet rond de tafel zit, het is verschoven naar volgende week... Het blijkt daar in Amerika dus echt geen (top)prioriteit te zijn dat er daar in België ergens een gezinnetje vol moordende spanning zit af te wachten wàt het nu eindelijk gaat worden...
Ach ja, we blijven maar verder kaarskes branden en duimen en hopen en nagels bijten en...  2006-03
#29 - 20-01-2006, 15:19 uur

Kasj

we duimen met jullie mee.
alleen al voor deze onzekere tijd verdienen jullie het om te gaan.
#30 - 20-01-2006, 15:27 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15