Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New Jersey, here we come!!!!!!!!

Discussie gestart

Dusza

alleen al voor deze onzekere tijd verdienen jullie het om te gaan.

Maar ik begin nu toch minder te geloven in ons vertrek, aangezien het duidelijk geen prioriteit is... Snif Snif...
#31 - 20-01-2006, 15:32 uur

Kasj

kan ook positief zijn en dat ze dan juist zeggen...ach waarom ook niet.
zoveel kost het nou ook weer niet voor een groot bedrijf!!
#32 - 20-01-2006, 15:34 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

B-man


Maar ik begin nu toch minder te geloven in ons vertrek, aangezien het duidelijk geen prioriteit is... Snif Snif...


Het hoeft voor hun dan misschien geen prioriteit te hebben (al weet je dat natuurlijk niet zeker) maar dat wil niet zeggen dat ze het daarom nog niet door laten gaan! Voor hun kan het een beslissing zijn die net zo goed volgende week genomen kan worden wat natuurlijk niet wil zeggen dat het daarom negatief uit hoeft te vallen voor jullie. Misschien is er volgende week wel iemand aanwezig die gewoon de knoop in jullie voordeel doorhakt en staan er vandaag een aantal knulletjes die niets durven zonder de baas. Dat kan dus betekenen dat het juist WEL een belangrijke beslissing is. als ie niet belangrijk was geweest, en de uitslag negatief, dan hadden ze het jullie toch meteen vandaag laten weten?! Een late reactie is natuurlijk lang niet altijd een negatieve reactie maar het neemt niet weg dat het behoorlijk kl*te is voor jullie en er zijn nu eenmaal mensen op de wereld met het IQ van een schelp die dat niet kunnen vatten.

"Doubt is not a pleasant condition, but certainty is absurd."

B-man

#33 - 20-01-2006, 15:46 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme

onzekerheid is heel erg en ik leef met jullie mee  :(
#34 - 20-01-2006, 15:47 uur

PetraVS

He, gets, wat vervelend nu!!  Die onzekerheid is vreselijk!  Maar ik kan me ook wel vinden in B-Man's woorden, van uitstel hoeft geen afstel te komen.  We blijven virtuele goede gedachten zenden!
#35 - 20-01-2006, 17:44 uur

Dusza

Als ik me effe down voel, dan kom ik hier lezen!  ;)

Het stomme is dat heel de board van Directors en Vice Presidents heel erg enthousiast was, zij hebben hen ook unaniem goedgekeurd, maar blijkbaar is er 1 President die dan zijn Veto kan stellen, en die heeft dat gedaan. Nou staat die man er wel om gekend dat hij een echte klier is, maar daar hebben we op dit moment weinig troost aan. Diezelfde man is er trouwens verantwoordelijk voor dat mijn man pas bijna 4 maanden nadat hij eigenlijk gepromoveerd was tot 'director' (ook weer unaniem voorgedragen!), pas écht die titel heeft gekregen, voordien stelde hij zijn handtekening altijd maar uit.
(ik zeg wel eens tegen mijn man, bij wijze van troostende grap, dat die kerel gewoon hartstikke bang is voor hem, omdat mijn man stukken bekwamer is dan hij, en misschien op termijn zijn job wel eens in gaat pikken)
Ach, we blijven de moed er maar in houden, de ene moment gaat het beter dan de andere, en we zien volgende week wel weer.
#36 - 20-01-2006, 20:58 uur

Jez

De kaarsjes staan hier aan (heb even een nieuwe voorraad ingeslagen) en de duimen draaien op volle toeren.
#37 - 20-01-2006, 22:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Gadverrr... Hoe kun je het nog een week langer uithouden, terwijl jullie al naar deze dag zaten uitte kijken, de minuten zaten weg te tikken... Dit trekt bijna geen normaal mens meer. Ik weet als geen ander hoe zoiets voelt, die spaning gekombineerd met onzekerheid.

Maar... als je volgende week te horen krijgt dat het hele feest toch door gaat, wat zouden jullie het er dan ineens weer voor over hebben om in dezelfde spanning te zitten! Dan was het het wel waard geweest.

Ik blijf duimen voor jullie. ;)
#38 - 21-01-2006, 03:39 uur

ejb

Jeetje Dusza, lees het nu pas allemaal. Wat een rot situatie zeg. Ik duim m'n duimen blauw voor jullie dat het toch gewoon door mag gaan!
#39 - 23-01-2006, 23:57 uur



Dusza

De baas van mijn man mailde daarnet (hij zit momenteel in een boardmeeting met Amerikanen): hij wil morgen met mijn man lunchen om e.e.a. te bespreken.
"Is het positief of negatief", vroeg mijn man.
"Daar kan ik zo niet op antwoorden, ik moet het je uit kunnen leggen.", was het antwoord.

Moet je daar nog iets positiefs in zien?...  ???
M'n man is ondertussen gaan slapen, ik ga maar wat strijken, kan nu echt niet slapen. Hou jullie morgen op de hoogte.
#40 - 25-01-2006, 22:46 uur

PBBI

Klinkt niet goed, zou zelf zoiets hebben dat het uitgelegd moet worden waarom niet. Maar niet wanhopen, nog even geduld. Als je nog strijkgoed zoekt, laat maar weten.
Sterkte
#41 - 25-01-2006, 23:10 uur

Jez

Dusza, ik leef intens met je mee. Sterkte nog even, meid!
#42 - 25-01-2006, 23:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Zo op het eerste gezicht lijkt het negatief, omdat hij er niet op in wil gaan via de telefoon.

Aan de andere kant, als je man deze vraag stelt, had hij ook kunnen laten vallen dat het negatief was. Hij weet in welke situatie jullie zitten wat spanning en onzekerheid betreft. Dan zou hij op zijn minst 'iets' kunnen loslaten en dat heeft hij ook niet gedaan.

Ik denk dat er wel een positieve kans is voor jullie, maar misschien met enige restrikties.

Ik duim voor jullie. Dit is niet de manier dat iemand met iemand om mag gaan, deze onzekerheid in een gigantisch ingrijpende verandering in ieder van jullie leven.
#43 - 26-01-2006, 01:11 uur

B-man

Je weet nooit waarom iemand redenen heeft om iets persoonlijk aan iemand te vertellen. Misschien zijn er wel een aantal "aanpassingen" of zo die hij niet allemaal over de telefoon wil uitleggen. Tuurlijk ben je sneller geneigd om te denken dat het slecht nieuws is maar waarom zegt hij "ik moet het je uit kunnen leggen"??? Als hij "negatief" had gezegd dan had je man het ook wel begrepen, daar is weinig aan uit te leggen.

Sterkte en ik duim voor goed nieuws!

B-man
#44 - 26-01-2006, 11:55 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

FreezeM

Lunchpauze is inmiddels voorbij.... jullie zullen het nu wel weten... ik hoop echt dat het allemaal doorgaat. Desnoods met wat aanpassingen maar het zou wel heel vervelend zijn als het nu toch niet door zou gaan... ik duim voor jullie
#45 - 26-01-2006, 14:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15