Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nu al alles regelen?

Discussie gestart

Liberator

Een paar vrienden van me die ook hier werken raden me aan om nu nog niet bij HRM aan te geven dat ik naar de VS wil, maar te wachten op een specifieke functie daar en daarop intern te soliciteren. Ik vraag me alleen af of dat geen probleem is qua tijd. Het opstarten van zo een B1 of L1 procedure kost redelijk wat tijd voor zover ik kan zien.

Ik vraag dus ook advies of ik nu al eens moet rondvragen hier bij HRM of beter even kan wachten tot ik hier een half jaar of een jaar werk. Maar wie weet geef ik nu aan intresse te hebben en hebben ze over een jaar dan al alles in the pipeline.

Wees niet verlegen met meningen :)
#31 - 18-07-2005, 13:15 uur
American Patriot living in Europe

Norbert

Ik zou gewoon eens vragen bij HRM. Vragen kost niets. Wachten tot een specifieke functie beschikbaar is, kan misschien ook lang duren. Wieweet hebben ze wel tips voor jou.
#32 - 18-07-2005, 18:28 uur

Jez

Tja, als je nu informeert, zul je toch moeten wachten tot er een vacature is. Maar inderdaad, dan weten ze alwel dat je interesse hebt.
#33 - 18-07-2005, 23:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15