Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

opnieuw reizen ( immigration)

Discussie gestart

midass

Hallo allemaal, even voorstellen ik ben medo 20 jaar uit nederland. Ik heb in Amerika een jaar gestudeerd en heb ik een probleem.
Toen ik in Amerika was had ik een auto gekocht maar ik heb veel bekeuringen gedaan, en niks opgelost en toen amerika verlaten. Ik heb zes maanden in New York gezeten en zes maanden in california. In california moest ik voor een zogenaamde Hearing komen, maar ik heb toen Amerika verlaten, nu heb ik laatst gehoord dat als je zo een hearing niet jezelf laat zien, dat er dan een (waarrant voor your immidiate arrest ) uitkomt. betekent dat ik voor arrestatie ben gevraagd. Wat kan ik daaraan doen? is er iets dat ik kan doen? bijv naar amerika teruggaan (californie) en mezelf laten zien en iets oplossen, of kom ik amerika niet eens binnen? hoe groot is dit probleem? ik wil wel zeggen dat dit niet een ciriminal act is maar taffic violations. Help alstublieft.
#1 - 25-05-2006, 19:06 uur

midass

ik wou ook zeggen dat me echte naam midas is maar mensen noemen me medo, maar aljeblieft wee tiemand wat ik moet doen? kom de vs binnen of moet ik iets oplossen vanuit hier en hoe doe ik dat? of wordt ik in vs gearresteerd op het vliegveld? of teruggestuurd, of geld die hele traffic violation niet als een criminal record ookal wordt een warrant uitgehandeld?
#2 - 25-05-2006, 19:49 uur

FreezeM

Ik ben geen jurist en zou het echt niet weten. Ik denk dat je best annoniem met de ambassade of een Amerikaanse advocaat contact kan opnemen om een goed antwoord op je vraag te krijgen. Succes!
#3 - 25-05-2006, 20:23 uur

ftwproductions

Hallo allemaal, even voorstellen ik ben medo 20 jaar uit nederland. Ik heb in Amerika een jaar gestudeerd en heb ik een probleem.
Toen ik in Amerika was had ik een auto gekocht maar ik heb veel bekeuringen gedaan, en niks opgelost en toen amerika verlaten. Ik heb zes maanden in New York gezeten en zes maanden in california. In california moest ik voor een zogenaamde Hearing komen, maar ik heb toen Amerika verlaten, nu heb ik laatst gehoord dat als je zo een hearing niet jezelf laat zien, dat er dan een (waarrant voor your immidiate arrest ) uitkomt. betekent dat ik voor arrestatie ben gevraagd. Wat kan ik daaraan doen? is er iets dat ik kan doen? bijv naar amerika teruggaan (californie) en mezelf laten zien en iets oplossen, of kom ik amerika niet eens binnen? hoe groot is dit probleem? ik wil wel zeggen dat dit niet een ciriminal act is maar taffic violations. Help alstublieft.

Je geeft aan dat je geen "criminal speed" hebt maar gewoon een Traffic violation.Als dat zo is word je rijbewijs ingetrokken als je niet op de hearing verschijnt.Het lijkt mij sterk dat er dan een warrant,voor je arrest word gevraagt.Als dat zo is dan kunnen ze er iedere maand 20 duizend uitschrijven voor alle(illigale) Mexicanen die er in California en Arizona rond rijden(en ongelukken maken,zonder verzekering).
Maar vraagje:Waarom heb je niet gewoon de bekeuring betaald?
Wat betreft mensen met onbetaalde verkeers boetes,afgelopen November had ik een vriend over die ook een verkeers boete heeft open staan,geen probleem.Maar ja dat is geen garantie dat jij ook de grens over komt.
Maar ik denk ook dat je het beste de Ambassade kunt bellen.
Take care.
#4 - 25-05-2006, 20:50 uur

Jez

Tja, ligt er maar aan hoe streng ze zijn op het moment dat jij terug wilt. Nichtlief had ook een traffic violation openstaan en die werd na een kort verblijf in Nederland op LAX in de boeien en de bak gegooid. Ze heeft nl de Nederlandse nationaliteit maar woont al ruim 35 jaar in Amerika.  Haar violation was van ca. 10 jaar daarvoor. Het heeft er even op geleken dat ze daarvoor zelfs het land uit zou worden gezet.

Ik zou als ik jou was voorzichtig informeren of je inderdaad een of ander delict op je naam hebt staan en vooral als je voornemens bent (ooit) naar Amerika terug te gaan, zorg dan dat je je eventuele schuld inlost.
#5 - 25-05-2006, 21:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

midass

tja maar hoe kan ik dat inlossen , mijn auto werdt afgenomen samen met mijn rijbewijs, maar hoe kan ik mijn ercord weer schoon krijgen als niet zo goed is op? dat is de vraag, of  kan ik gewoon w8ten en pas als ik in amerika ben oplossen, of wordt ik niet ingelaten dat is de vraag. En zou de ambassade ook wel informtie over mij hebben? kunnen ze mij vertellen of ik een bad record heb of niet? of is dit niet hun probleem? ik ben zo bang, want ik heb een goede kans om terug tegaan namlijk heb ik in twee jaar mijn BA en kan ik mischien daar op h1b visa werken of masters doen, ik wil echt wel weer naar binnen. Andere vraag is wat als ik niet door california of new york binnenga, maar door atlanta bv, hebben ze dan nog een record daar? mijn amerikaanse vrienden zeggen dat zolang ik geen social security number heb( heb ik niet gehad) dat ze mij niet te pakken kunnen krijgen, alleen de naam is niet genoeg voor ze zeggen ze, andere zeggen binnen paar jaar is het record weg, ik weet niet, er is zeker wel een warrant uitgekomen, maar wat zijn mijn conseuenties.

note:(advies voor iedereen: als je naar amerika gaat voor een langere tijd dan drie maanden: zorg dat je een us rijbewijs haalt, rij altijd met verzekering, en rij heel voorzichtig, dat had ik namlijk niet gedaan.) Ik hoop niet voor iemand anders dat zoeits gebeurd.
#6 - 25-05-2006, 22:57 uur

midass

Hallo allemaal, even voorstellen ik ben medo 20 jaar uit nederland. Ik heb in Amerika een jaar gestudeerd en heb ik een probleem.
Toen ik in Amerika was had ik een auto gekocht maar ik heb veel bekeuringen gedaan, en niks opgelost en toen amerika verlaten. Ik heb zes maanden in New York gezeten en zes maanden in california. In california moest ik voor een zogenaamde Hearing komen, maar ik heb toen Amerika verlaten, nu heb ik laatst gehoord dat als je zo een hearing niet jezelf laat zien, dat er dan een (waarrant voor your immidiate arrest ) uitkomt. betekent dat ik voor arrestatie ben gevraagd. Wat kan ik daaraan doen? is er iets dat ik kan doen? bijv naar amerika teruggaan (californie) en mezelf laten zien en iets oplossen, of kom ik amerika niet eens binnen? hoe groot is dit probleem? ik wil wel zeggen dat dit niet een ciriminal act is maar taffic violations. Help alstublieft.

Je geeft aan dat je geen "criminal speed" hebt maar gewoon een Traffic violation.Als dat zo is word je rijbewijs ingetrokken als je niet op de hearing verschijnt.Het lijkt mij sterk dat er dan een warrant,voor je arrest word gevraagt.Als dat zo is dan kunnen ze er iedere maand 20 duizend uitschrijven voor alle(illigale) Mexicanen die er in California en Arizona rond rijden(en ongelukken maken,zonder verzekering).
Maar vraagje:Waarom heb je niet gewoon de bekeuring betaald?
Wat betreft mensen met onbetaalde verkeers boetes,afgelopen November had ik een vriend over die ook een verkeers boete heeft open staan,geen probleem.Maar ja dat is geen garantie dat jij ook de grens over komt.
Maar ik denk ook dat je het beste de Ambassade kunt bellen.
Take care.

dank je wel, tja waarom had ik hem niet betaald, de auto werdt ingetrokken en ik moest 300 dollar betaalde voor iedere dag de auto in de garage stond als een normale student ik de vs heb je dat niet, en ik ging ook terug naar nl, dat is allemaal zon 5 maanden geleden gebeurd, de sherif had me zelf verteld dat er wel een warrant zou uitkomen, maar ik wil weten of dat wel mij wel of niet over de grens laat, maakt mij niet uit als me op het vliegveld arresteren tot een nieuwe hearing, als ik maar de vs weer binnenkom, het zou zo zonden zijn omdat zie mij andere bericht ik een goede kans heb daar, ik ken ook veel mensen daar, en ik mis ze heel erg. ik zal de ambassade wel bellen en vragen, maa rik denk dat ze alleen met visa assesteren mischien pas als ik niet in aanmerken kom voor een visum dat ze dan pas zeggen dat het door een stom record in de vs komt, maar ik weet niet. ik ben bang dat de warrant naar criminal sanction zal leiden, tot prohibitation from coming to the us, maar ja zoals de geachte al zei, er zijn zoveel records, en ze hebben alleen mijn voornaam en achternaam plus geboorte datum, geen paspoort gegevens, niks, de agent had geen persoonlijk bewijs gezien, ik kon zelfs een verkeerde naam geven, maar ja.ik hoop dat het goed komt, en dat iedereen die dit leest ook hier van leert. Maar weet iemand of een warrant voor hele staten geldt of alleen voor california, en kan ik het oplossen vanuit nederland, want als ik de grens niet overkom hoem kan ik het dan oplossen?
#7 - 25-05-2006, 23:05 uur

midass

Tja, ligt er maar aan hoe streng ze zijn op het moment dat jij terug wilt. Nichtlief had ook een traffic violation openstaan en die werd na een kort verblijf in Nederland op LAX in de boeien en de bak gegooid. Ze heeft nl de Nederlandse nationaliteit maar woont al ruim 35 jaar in Amerika.  Haar violation was van ca. 10 jaar daarvoor. Het heeft er even op geleken dat ze daarvoor zelfs het land uit zou worden gezet.

Ik zou als ik jou was voorzichtig informeren of je inderdaad een of ander delict op je naam hebt staan en vooral als je voornemens bent (ooit) naar Amerika terug te gaan, zorg dan dat je je eventuele schuld inlost.

hoi jezz, je hebt interessante berichten op dit forum, sorry allemaal voor het sturen voor zoveel berichten in 1 overwerp ik heb alleen bang, jezz werdt ze wel uitgezet of is ze in amerika gebleven?
#8 - 25-05-2006, 23:08 uur

Dusza

Ik heb zo het vermoeden dat jij in de problemen geraakt, als je terug naar Amerika keert én daar gepakt wordt of een politie controle krijgt...
Bekijk het zo: je begaat diverse overtredingen, weigert je boetes te betalen, en je bent weg. En dan, later, als je wat 'ouder en wijzer' geworden bent, denk je "Ach, zal ik effe zeggen dat het allemaal zo erg nog niet was, en dat ik als student geen geld had om het te betalen, en dan zal alles wel opgelost zijn.".
Denk je dat dit in Nederland zou lukken? Waarom denk je dat het in Amerika (wel) lukt?
#9 - 25-05-2006, 23:13 uur

midass

nou okeu dan laat me even vertellen, dat ik in nl problemen had die ik moest oplossen, daarom was ik ook plotseling weg uit amerika, ik heb daar bewijs van, maar als ze me in de bak gooien, dan wordt het wel opgelost, door een nieuwe hearing te maken, maar mijn vrees is niet de politie, als ik in amerika ben ga ik mzelf aanmelden bij de politie zodat ik weer en schoon record heb, maar mijn vrees is de douande, ik wil weten of me record daar zit, aldus ik geen social security heb, want bekijk het zo, wat als er meerdere mensen de vs binnenkomen met dezelfde naam? en tja er zijn zoals de geachte zei, al 20000 illigale die ronrijden zonder verzeker rondrijden.
#10 - 25-05-2006, 23:18 uur

midass

I had one last question? Do you think I would pass a criminal or backround check? given I had had many traffic violations, or does that have nothing to deal with it?
#11 - 26-05-2006, 14:19 uur

Jez

Kun je geen contact opnemen met de sherrif die je gepakt heeft (of diens kantoor) om erachter te komen wat er tegen je open staat en wat je moet doen om dit recht te breien?
#12 - 26-05-2006, 15:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

nou okeu dan laat me even vertellen, dat ik in nl problemen had die ik moest oplossen, daarom was ik ook plotseling weg uit amerika,
Ik meende begrepen te hebben dat je meer dan één overtreding begaan had? Zowel in California als in New York, waar je beide een half jaar geweest bent. Mij lijken 6 maanden tijd genoeg om dingen in orde te brengen hoor! Dus persoonlijk vrees ik dat dit een waardeloos excuus gaat zijn.

maar mijn vrees is niet de politie, als ik in amerika ben ga ik mzelf aanmelden bij de politie zodat ik weer en schoon record heb
Zoek maar even uit of je dat geen 10-duizenden dollars gaat kosten ondertussen (want je wagen stond aangeslagen, dus die kosten moet je ook nog betalen), of dat je er niet maanden voor in de gevangenis draait...

Jez heeft gelijk: neem contact op met de ambassade of met de politiedistricten waar je je overtredingen allemaal begaan hebt. Ik vermoed dat je op dit forum niet echt mensen tegen gaat komen die jouw ervaringen delen... Dus is het hier ook allemaal maar gissen (en kunnen we dus missen).
#13 - 26-05-2006, 15:52 uur

midass

duz, je hebt echt wel gelijk hoor, ik zeg niet dat je gene gelijk hebt, maar geldt had ik echt niet. Dank je wel anyways.
#14 - 26-05-2006, 16:47 uur

bgroeneveld

Volgens mij heb je drie mogelijkheden:

- alles eerlijk opbiechten, alle boetes betalen en dan nederig vragen of je het land weer in mag.

- nooit meer naar Amerika (en maar hopen dat ze je niet in Nederland kunnen vinden)

- naar de VS en zo snel mogelijk illegaal worden (wat overigens niet ZO moeilijk is)

De eerste keuze lijkt me de beste, al zal het waarschijnlijk niet de goedkoopste zijn.

Of ben je soms Amerikaan? (je Nederlands is erg goed, maar niet feilloos). In dat geval is mogelijkheid 1 de enige manier.

Maar zoals anderen al gezegd hebben: je hebt jezelf in de nesten gestoken, je zult jezelf er weer uit moeten halen. Wij kunnen niet meer doen dan aan de zijlijnen staan kijken of je dat allemaal lukt.

#15 - 26-05-2006, 23:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15