Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

opnieuw reizen ( immigration)

Discussie gestart

midass

Hallo allemaal, even voorstellen ik ben medo 20 jaar uit nederland. Ik heb in Amerika een jaar gestudeerd en heb ik een probleem.
Toen ik in Amerika was had ik een auto gekocht maar ik heb veel bekeuringen gedaan, en niks opgelost en toen amerika verlaten. Ik heb zes maanden in New York gezeten en zes maanden in california. In california moest ik voor een zogenaamde Hearing komen, maar ik heb toen Amerika verlaten, nu heb ik laatst gehoord dat als je zo een hearing niet jezelf laat zien, dat er dan een (waarrant voor your immidiate arrest ) uitkomt. betekent dat ik voor arrestatie ben gevraagd. Wat kan ik daaraan doen? is er iets dat ik kan doen? bijv naar amerika teruggaan (californie) en mezelf laten zien en iets oplossen, of kom ik amerika niet eens binnen? hoe groot is dit probleem? ik wil wel zeggen dat dit niet een ciriminal act is maar taffic violations. Help alstublieft.
#1 - 25-05-2006, 19:06 uur

midass

ik wou ook zeggen dat me echte naam midas is maar mensen noemen me medo, maar aljeblieft wee tiemand wat ik moet doen? kom de vs binnen of moet ik iets oplossen vanuit hier en hoe doe ik dat? of wordt ik in vs gearresteerd op het vliegveld? of teruggestuurd, of geld die hele traffic violation niet als een criminal record ookal wordt een warrant uitgehandeld?
#2 - 25-05-2006, 19:49 uur

FreezeM