Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pfff... Wat gaat er hier allemaal mis!

Discussie gestart

heivalido

de tijd gaat wel redelijk vlot nu, en als we nu gewoon lekker wakker blijven dan slapen we misschien tijdens de vlucht.  ;D
#46 - 06-03-2005, 20:59 uur

Jez

Heb je geen automatische post-doorstuur-dinges geregeld met de post in Nederland?


hihihi, je bent wel op dreef Cheif! Binnenkort kunnen we een Cheif-woordenboek maken. We hebben al:
Zangeres-zonder-naam interieur
Post-doorstuur-dinges
#47 - 07-03-2005, 00:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Hahaha... <SCHAAM>

 ;)
#48 - 07-03-2005, 01:14 uur

ejb

Hahaha... <SCHAAM>

 ;)
You should be ashamed hahahahahaha
#49 - 07-03-2005, 01:15 uur



Chiefram

Ik schaam me ook heel erg diep...  :-X :-[ :-\ :'(
#50 - 07-03-2005, 03:21 uur

Jez

Nee joh, leuk juist!!  ;D
#51 - 07-03-2005, 23:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Op zich gaat er hier niet veel mis, alleen kunnen we nog niet veel doen zolang we de ssn nog niet weten, maar daar komt deze week wel verrandering in denken we dus het gaat allemaal wel goedkomen. Er is in 3 jaar wel veel verrandert, nu moet je ineens wel een ssn hebben voor een rijbewijs, bankaccount of verzekering. Maar goed, alles komt goed en we genieten van elke minuut.
#52 - 15-03-2005, 04:22 uur

Ebelix

De regel zullen zijn aangescherpt na 9/11
#53 - 15-03-2005, 09:30 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Op zich gaat er hier niet veel mis, alleen kunnen we nog niet veel doen zolang we de ssn nog niet weten, maar daar komt deze week wel verrandering in denken we dus het gaat allemaal wel goedkomen. Er is in 3 jaar wel veel verrandert, nu moet je ineens wel een ssn hebben voor een rijbewijs, bankaccount of verzekering. Maar goed, alles komt goed en we genieten van elke minuut.

Je SSN hebt je sneller in huis dan je denkt. Ik geloof dat er 10 dagen voor staat. Maar bij de Bank of America en bij de CitiBank kun je wel een account openen als je nog geen SSN hebt, zolang je maar kunt aantonen dat je in de USA woont. Even je tijdelijke visa laten zien die in je NL paspoort staat en (als het even kan) een brief aan jullie persoonlijk gericht met het adres erop waar jullie nu tijdelijk wonen. Desnoods schrijf je jezelf even een brief en post hem, zodat je dat bewijsje morgen al in huis hebt, hihi...
#54 - 15-03-2005, 15:37 uur

Ericje

Grappig! Hoe je mensen tegen kan komen die bij wijze van naast je wonen ;D Ik woon net weer een dik jaar in de stad (helpman, afslag zuid aan de A28 vlak voor het juliana plein).... Ik wist niet waar kropswolde lag, maar net even gekeken op de route planner. Veel water daar of niet!? :D

Mijn ouders wonen net in Paterswolde....
Goh, zit uit verveling dit topic beetje door te lezen, zie ik dat er iemand in Helpman woont. Ik woon er sinds 1,5 jaar 5 min. vandaan, Hoornse Meer, maar doe de meeste boodschappen in Helpman, lekkere AH en zo.
Eric
#55 - 15-03-2005, 18:04 uur
« Laatst bewerkt op: 15-03-2005, 18:04 uur door Ericje »
lees mijn web-log:
http://engers.web-log.nl

visuar

Zou me niet verbazen als we elkaar daar wel eens gezien hebben, in die AH. Daar ga ik ook altijd heen. Ik woon hier zins november 2003, dus ook bijna 1,5 jaar, hehe ;)

Kleine wereld!
#56 - 15-03-2005, 18:25 uur
« Laatst bewerkt op: 15-03-2005, 18:25 uur door visuar »
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Margo Wening

Hee wat grappig, die AH ga ik ook heen als ik in Stad ben, is dus 1 x per maand als jongste dochter naar de ortho moet  ;D

#57 - 15-03-2005, 19:15 uur

Ericje

Ik ga waarschijnlijk over een paar maanden weer terug naar het westen, dus zal je wel nooit daar tegenkomen.
Maar ja, misschien kom ik je wel een keerje in de States tegen.
Gegroet, Eric
#58 - 16-03-2005, 00:04 uur
lees mijn web-log:
http://engers.web-log.nl

visuar

Dat ligt eraan waar in het westen :D Mijn werk zit in zaltbommel, kom ook nog wel eens in Amsterdam of Den Haag etc.
#59 - 16-03-2005, 06:55 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

heivalido

Op zich gaat er hier niet veel mis, alleen kunnen we nog niet veel doen zolang we de ssn nog niet weten, maar daar komt deze week wel verrandering in denken we dus het gaat allemaal wel goedkomen. Er is in 3 jaar wel veel verrandert, nu moet je ineens wel een ssn hebben voor een rijbewijs, bankaccount of verzekering. Maar goed, alles komt goed en we genieten van elke minuut.

Je SSN hebt je sneller in huis dan je denkt. Ik geloof dat er 10 dagen voor staat. Maar bij de Bank of America en bij de CitiBank kun je wel een account openen als je nog geen SSN hebt, zolang je maar kunt aantonen dat je in de USA woont. Even je tijdelijke visa laten zien die in je NL paspoort staat en (als het even kan) een brief aan jullie persoonlijk gericht met het adres erop waar jullie nu tijdelijk wonen. Desnoods schrijf je jezelf even een brief en post hem, zodat je dat bewijsje morgen al in huis hebt, hihi...

We verwachten de SSN nu elk moment, de account kan nog wel even wachten alleen een job zou wel prettig zijn, en overal vragen ze om de SSN, maar no worries, ik kan als prepper zo aan de slag zodra die brief in de bus valt ;D
#60 - 16-03-2005, 21:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15