Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pfff... Wat gaat er hier allemaal mis!

Discussie gestart

Jez

En da's meteen weer een teken dat je hier goed aan doet, Heivalido, dat bewijzen die g..gl....de k....r t....g.t...s ambtenaren maar weer!
#31 - 04-03-2005, 21:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

En da's meteen weer een teken dat je hier goed aan doet, Heivalido, dat bewijzen die g..gl....de k....r t....g.t...s ambtenaren maar weer!

Ik heb voor mezelf eventjes de puntjes ingevuld ;D Jez toch, wat een taalgebruik :-[ hahahahaha, maar zo voelde we ons wel vanmiddag aan de telefoon.
#32 - 04-03-2005, 21:30 uur

Jez

Ah, je kent hem...........  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
#33 - 04-03-2005, 21:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Ah, je kent hem...........  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Tuurlijk ken ik hem, ik heb in Rotterdam gewoont en gewerkt  ;D En gezien het spel van Feijenoord is dit veel gebruikt taalgebruik in die regio  :P
#34 - 04-03-2005, 21:44 uur

Jez

Hahahaha. En ik heb een Amsterdamse opvoeding gehad en ben getrouwd met een licht ontvlambare Amsterdamse Indo.........
#35 - 04-03-2005, 21:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

#36 - 04-03-2005, 22:00 uur

Jez

hihihihihihi
#37 - 04-03-2005, 22:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Heb je geen automatische post-doorstuur-dinges geregeld met de post in Nederland? Wij hebben iets bijbetaald en 6 maanden lang onze post laten doorzenden. Dan heb je zo'n beetje alles er wel uitgefilterd dacht ik zo.

Maar neem je bevestigingsnummer van het autoverhuurbedrijf mee, dan kunnen ze je in iedergeval in Florida verder helpen...

Maar inderdaad, wij hadden ook (met name van de verzekeringen) keiharde bewijzen nodig dat we gingen emigreren. En ja, hoe toon je zoiets aan?

Onze vliegticket laten zien? Dit waseen retourtje, dus accepteren ze niet.

Je Visa in je paspoort laten zien? Dit is 6 maanden geldig, dus wie zegt dat we ook werkelijk gaan?

Het is gewoon niet te bewijzen... Ja, je bent zelf het bewijs, maar ze geloven je niet eens!

Wij hadden ook dit soort idiote problemen met bewijzen... En het Consultaat geef je geen schoolbriefje mee hoor!




#38 - 04-03-2005, 22:25 uur

heivalido

Wij hebben ons gewoon de 1e al uitgeschreven uit NL, wij bestaan momenteel niet hahahahha, dit uitschrijf bewijs van de gemeent gebruiken we als bewijs van emigratie voor de pensioenen,
we hebben we een verhuis service maar die doen dat maar vor 3 maanden, als de adreswijziging nu weer mislukt komen de brieven na die 3 maanden gewoon weer in Rotterdam aan.  :-\
#39 - 04-03-2005, 22:28 uur

Margo Wening

Heivalido wij wensen jullie een zeer soepel lopende emigratie maandag  ;D

En uiteraard zijn wij zeer benieuwd wat je daarna allemaal gaat beleven..

Have a great trip and enjoy every second of it !

Hans en Margo
#40 - 05-03-2005, 14:21 uur

Chiefram

Als je door TPG post je post laat doorsturen en het is geregeld, dan komt je post echt wel aan op het adres dat je hebt opgegeven hoor. Je moet namelijk ook een bewijs van TPG hebben ontvangen, waarop alle gegevens staan die je ze hebt opgegeven.

Maar als jullie je al de 1ste hebben laten uitschrijven in Nederland, dan zijn jullie lekker een stelletje Illegalen! HAHAHHA...  ;D ;D ;D
Pas maar op! Ik heb het vage gevoel dat ze jullie maandag aanstaande het land gaan uitzetten! LOL!

S U C C E S !!! ;D
#41 - 05-03-2005, 15:42 uur

heivalido

Hahahahahaha, Goh, als dat zou kunnen alleen niet te hopen  dat ze ons de verkeerde kant op sturen.  ;D
#42 - 05-03-2005, 20:10 uur

ejb

Illegalen moeten toch terug naar het land van herkomst, dus jullie mogen Nederland niet uit, eerst weer legaal worden  :P ;D
Heb er alle vertrouwen in dat jullie morgen naar de VS mogen vliegen hoor, nog één nachtje slapen...trekken jullie het nog?
#43 - 06-03-2005, 11:49 uur



heivalido

Nee, ik moet bekennen dat de laatste paar dagen wel erg langzaam gaan. Maar goed, geduld he
#44 - 06-03-2005, 12:32 uur

ejb

Nee, ik moet bekennen dat de laatste paar dagen wel erg langzaam gaan. Maar goed, geduld he
Jullie geduld wordt gelukkig niet al te lang meer op de proef gesteld  ;). Veel slapen helpt trouwens, dan heb je geen besef van tijd  :P ;D.
#45 - 06-03-2005, 12:35 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15