Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

procedureverloop van de Green Card Lottery

Discussie gestart

visuar

Dit lijkt me niet helemaal legaal.... (Het is een volledig ebook waar een copyright opzit en je normaal gesproken voor moet betalen)
#16 - 01-09-2006, 10:53 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

kibri(natalie)

Dusza;

leuk gedaan, nu kunnen we er weer tegen aan!!! ;)

groetjes natalie
#17 - 06-09-2006, 13:37 uur
Groetjes natalie

Patrick_NH

Hi Dusza,

Jij hebt een prachtig overzicht geschreven!

Tot op heden, photo validator valideert alleen de fysieke eigenschappen van de foto.
  • foto moet in jpeg formaat zijn
  • foto moet voldoen aan één de volgende formaten: 300 x 300 pixels of 320 X 240 pixels (breedte X lengte)
  • foto bestand mag niet groter zijn dan 62.500 bytes (ongeveer 61 kilobytes / 61 Kb)
  • foto moet een kleur diepte hebben van 24 bit kleur of 8 bit grayscale

Veel aanvraagformulieren worden afgekeurd doordat de foto compositie incorrect is.
#18 - 06-09-2006, 19:15 uur
« Laatst bewerkt op: 06-09-2006, 20:45 uur door Patrick_NH »
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

Wop

Dit stuk, samen met wat nog in de pet zit over de greencard zullen we het een plek op de website zetten...

Waardevol!
#19 - 06-09-2006, 19:36 uur

Wop

Dit stuk, samen met wat nog in de pet zit over de greencard zullen we het een plek op de website zetten...

Waardevol!

Zie hier:


http://www.verenigdestaten.info/alginfo/Greencard.html



#20 - 15-09-2006, 14:05 uur

hollandranch

Ik vroeg me af hoe het kan dat landen als Nigeria en Ethopie 9000 winnaars hebben en Nederland maar 88????  Is hier een logische reden voor?
#21 - 20-09-2006, 11:07 uur

Anouk

En dan vraag ik me af, sinds wanneer is er ooit iets logish ??? Life is always unfair :(
#22 - 20-09-2006, 16:47 uur

hollandranch

En dan vraag ik me af, sinds wanneer is er ooit iets logish ??? Life is always unfair :(

Maak volgens mij een foutje  :o Ethopie moet zijn Egypte!  Zou het iets politieks zijn en misschien olle  ny-angry
#23 - 20-09-2006, 16:53 uur

FreezeM

Ik vroeg me af hoe het kan dat landen als Nigeria en Ethopie 9000 winnaars hebben en Nederland maar 88????  Is hier een logische reden voor?

Veeeeeeeel meer inschrijvingen? Helaas krijgen we geen cijfers over het aantal inschrijvingen per land of regio, maar ik kan me voorstellen dat vergeleken met die landen er weinig inschrijvingen vanuit Nederland zijn. In Nigeria wonen 131,859,731 mensen, in Etheopie 74,777,981. Veel meer dan in Nederland dus. Daarvan zal ook nog een groter percentage naar de VS willen.
#24 - 21-09-2006, 08:30 uur

hollandranch

Ik vroeg me af hoe het kan dat landen als Nigeria en Ethopie 9000 winnaars hebben en Nederland maar 88????  Is hier een logische reden voor?

Veeeeeeeel meer inschrijvingen? Helaas krijgen we geen cijfers over het aantal inschrijvingen per land of regio, maar ik kan me voorstellen dat vergeleken met die landen er weinig inschrijvingen vanuit Nederland zijn. In Nigeria wonen 131,859,731 mensen, in Etheopie 74,777,981. Veel meer dan in Nederland dus. Daarvan zal ook nog een groter percentage naar de VS willen.

Lijkt mij dat van al die mensen er in dit soort landen geeneens kunnen schrijven, laat staan in aanmerking kunnen komen voor een Greencard, geloof toch dat er meer achter zit, of er zijn speciale bureau's in dit soort landen die arme donders ronselen en zeggen dat ze voor een paar honderd Dollar naar de US kunnen. Daarnaast kan je je afvragen of Amerika blij moet zijn met deze emigranten, zijn 2 landen waar Bush het liefst bommetjes opgooit als ze niet zo dicht bij Israel lagen of zoveel olie hadden .
#25 - 21-09-2006, 08:47 uur

Liberator

Ik heb er al vaker over gedacht of het geen idee zou zijn om senatoren aan te schrijven betreffende deze problematiek.
Als de lotery cap per land was ingericht dan schoot de DIVERSITY lotery mijn inziens mischien zijn doel niet zo ver voorbij.
Op dit moment worden er via de DV-L voornamelijk kansarmen naarbinnen geloodst, de economische vluchtelingen.
Dit terwijl het voor de vrienden van de USA, meestal hoog-opgeleiden, juist ontzettend moeilijk is om binnen te komen.
Iedere Amerikaan die ik spreek is zich niet bewust van de problemen omtrend dit process.

Mogelijkerwijs kunnen wij als community zoals deze bestaat op dit bulliton board een actie op touw zetten om aan onze hopelijk toekomstige volksvertegenwoordigers in de senaat een brief te sturen betreffende dit onderwerp. Het is op dit moment een actueel onderwerp in de USA. De regering is er nog niet uit en de Republikeinen en Democraten hebben zo hun eigen ideeen over een mogelijke aanpak.
#26 - 12-10-2006, 07:18 uur
American Patriot living in Europe

Patrick_NH

Opmerking / suggestie voor de moderator van dit forum:

Kan een sticky niet gesloten worden voor op- of aanmerkingen dat niet te maken heeft met de eigenlijk procedureverloop? Ik vind dat Dusza een prachtig stuk heeft geschreven over hoe een Green Card Lottery procedure verloopt en heb haar informatie plus relevante opmerkingen in deze posting al naar 2 mensen gestuurd maar nu wordt ervan onderwerp veranderd en moet ik het een en ander gaan uitfilteren.

Ik wilde even mijn mening kwijt. Misschien kan er een andere posting worden geopend om verder te discusseren over de eerlijkheid van de lotterij?
#27 - 12-10-2006, 18:40 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

FreezeM

Goed idee Patrick_NH....

Bij deze is het onderwerp gesloten. Het idee van Liberator spreekt me wel aan, zou je daar een nieuw onderwerp voor willen starten Liberator?

Als mensen nog vragen over de procedureverloop hebben kunnen ze deze natuurlijk stellen in een nieuw onderwerp.
#28 - 12-10-2006, 20:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15