Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rick wil wonen en werken

Discussie gestart

rickbenik

mijn naam is Rick en ik heb een vraag ik kan werken in amerika ze kunnen mij daar een baan aanbieden is t dan makkelijker om daar te gaan wonen permanent?
#1 - 15-05-2010, 10:37 uur

Johan

Dat zou kunnen als je een heel bijzondere baan aan hebt genomen als professor in een bepaalde wetenschap of (in zeldzame gevallen) anderszins een baan hebt geaccepteerd waarvoor er in Amerika zelf zo goed als geen mensen beschikbaar zijn. De werkgever die jou een baan kan bieden dient ervoor te zorgen dat er een juist visum is. Diezelfde werkgever moet dus aantonen dat ze jou echt nodig hebben vanwege een of andere expertise en dat ze niemand kunnen vinden in Amerika die dat wel kan. De kans dat de Amerikaanse overheid dat als acceptabel acht is erg klein. Er zijn maar heel weinig banen beschikbaar waarvoor men iets dergelijks kan regelen.

Kortom als het hier om een "normale" baan gaat: forget it!
#2 - 17-05-2010, 02:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15