Ten eerste, ik kan het je ook niet echt aanraden want je riskeert uitzetting en zeer veel moeite met een visum in de toekomst.
Ik zou je niet meteen aanraden om iets in de horeca te zoeken al lijkt dat vaak het makkelijkst. Dit zijn juist plekken waar nogal eens gecontroleerd wordt.
Kijk eens goed in de kranten, websites, school, etc. Vaak zijn er namelijk veel particulieren die mensen nodig hebben om bijv. een schuur te schilderen, kinderen passen (als je daar al zin in hebt), etc. Die vinden het niet erg om je zwart te betalen en kunnen je weer aanbevelen aan vrienden/bekenden en je loopt nog weinig risico om gepakt te worden ook.
En om dan nog maar even terug te komen op mijn tweede punt, horeca is en blijft natuurlijk het makkelijkst dus als je wat meer risico neemt probeer het dan daar maar eens. Al wordt het wel steeds moeilijker omdat er steeds meer strengere aanpak komt wat betreft illegale arbeiders.
Succes ermee en laat wat weten als je iets vindt, misschien hebben andere mensen er later nog wat aan!
B-man