Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

SPONSERING

Discussie gestart

gaby

Wie kan mij precies vertellen hoe dit in zijn werk gaat?

En wij hebben vrienden in california wat kunnen zij doen?

Hoor graag wat jullie weten
#1 - 20-08-2005, 12:33 uur

Ebelix

Wat wil je precies weten?
#2 - 20-08-2005, 14:00 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

gaby

nou, eigenlijk alles..

maar bv we hebben vrienden in cali kunnen zij ons sponseren?
#3 - 20-08-2005, 14:06 uur

RedBaron

vrienden meen ik niet maar weet het natuurlijk niet zeker wel familie en een bedrijf kan je aan een green card helpen of een green card lottery of trouwen met een amerikaan

#4 - 20-08-2005, 17:29 uur

gaby

maar dit weet je niet zeker?

hij wil graag sponseren maar de vraag blijft dan ook kan dat!!!
#5 - 20-08-2005, 17:32 uur

RedBaron

http://www.usimmigrationsupport.org/

moet je even bij green cards kijken daar staat hoe je er aan kan komen en alle mogelijkheden
#6 - 20-08-2005, 17:35 uur

gaby

ja, daar staat niets over sponsering door ik zal het maar derden noemen

daarom ben ik hier maar aan het kijken of er iemand iets meer weet.
#7 - 20-08-2005, 17:39 uur

RedBaron

ja maar daar staan zowat de enige mogelijkheden om amerika in te komen ik denk dat je zoiezo mee moet doen met de loterij
#8 - 20-08-2005, 17:45 uur

gaby

doen we ook; maar toch ben ik aan het kijken of er andere mogelijk heden zijn of bestaan.

We gaan zelfs al trouwen voor de lottery ik bedoel maar hoe gek kun je worden om maar naar de states te kunnen.

ik zag ook dat jij naar LA wilde;
wij naar Huntington Beach ook Cali
#9 - 20-08-2005, 17:51 uur

RedBaron

ja ik wil na LA omdat ik daar mijn opleiding wil doen en aangzien dat je dana niet in de states kan blijven vind ik het zonde om dan $38.000 weg te gooien. Ik heb ook al na bepaalde mogelijkheden gekeken en ik kwam ook alleen op trouwen en loterij uit. Ja soms kan het leven echt tegen zitten  :-[
#10 - 20-08-2005, 18:01 uur

gaby

en er is dan geen bedrijf die je tijdens of na studie wil sponseren
#11 - 20-08-2005, 18:07 uur

gaby

is er dan niemand die iets toe te voegen heeft over sponsering
ik ben erg benieuwd of er nog meevallers zijn ipv die eeuwige
tegenvallers

hoor graag jullie reacties
#12 - 20-08-2005, 18:25 uur

Saba

is er dan niemand die iets toe te voegen heeft over sponsering
ik ben erg benieuwd of er nog meevallers zijn ipv die eeuwige
tegenvallers

hoor graag jullie reacties

Sponsering kan alleen door een bedrijf gedaan worden als ik me niet vergis. Als je echt naar amerika wilt zijn er wel opties

* trouwen met een US Citizen
* Meedoen met de Lotery
* Of een vierjarige opleiding volgen in amerika en dan Greencard aanvragen (Zo is een vriend van mij ook aan zijn greencard gekomen)
* Een bedrijf zoeken die jou wilt sponseren... Maar dat is vrij moeilijk. Want daar zitten ook weer eisen aan ;)

Mvg Saba aka Sebastiaan
#13 - 20-08-2005, 23:54 uur

Saba

ja ik wil na LA omdat ik daar mijn opleiding wil doen en aangzien dat je dana niet in de states kan blijven vind ik het zonde om dan $38.000 weg te gooien. Ik heb ook al na bepaalde mogelijkheden gekeken en ik kwam ook alleen op trouwen en loterij uit. Ja soms kan het leven echt tegen zitten  :-[

Hey RedBaron ik wil precies het zelfde als jou doen.. Add me anders ff op msn ozo of stuur mij een mailtje:) Prijzen vallen wel mee door dollar-euro koers hoor. Maar dan zit met filmschool opleiding ben je al snel klaar

groeten, Sebastiaan
#14 - 20-08-2005, 23:56 uur

RedBaron

en er is dan geen bedrijf die je tijdens of na studie wil sponseren


Dat gaat niet want het beroep is namelijk als freelancer en je dan geen baas hebt als het ware en er niemand is die je kan sponsoren


#15 - 21-08-2005, 15:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15