Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studeren in Amerika.

Discussie gestart

R-style

Hallo allemaal, ik wil later in de VS studeren maar nou is mij vraag wie er ook in de VS heeft gestudeert.
Zeg er dan ook even bij in welke stad je bent verbleven en welke opleiding je hebt gedaan.  ;)

R-style.
#1 - 13-04-2007, 08:30 uur

Anouk

2 jaar High School in DeRidder, Louisiana..

Als je High School gaat door kun je alleen een regio kiezen waar je wilt komen.. Anders had ik naderhand natuurlijk voor LA gekozen..
#2 - 13-04-2007, 11:25 uur

UStudy

Twee jaar aan de Universiteit van Texas in Austin. Studie: Master's of Public Affairs (soort beleidswetenschappen)
#3 - 17-04-2007, 12:24 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

Bassen

Niet gedaan, maar ik wil het wel. Ik ga hier alles topics door spitten om er achter te komen hoe alles in zijn werk gaat.
#4 - 20-04-2007, 14:46 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

Liberator


Ik ga ook een studie volgen in de US,.. liefst management maar als dat te duur is dan een additionele degree in Computer Science.
Alle ervaringen en procedures die je wilt publiceren,.. graag. Ik heb nog niet zoveel kennis op dit gebied en  wat inside info is van harte welkom.
Ik heb een BCS degree. Liefst deed ik MBA maar dat is peperduur.
#5 - 20-04-2007, 14:54 uur
American Patriot living in Europe

B-man


Ik ga ook een studie volgen in de US,.. liefst management maar als dat te duur is dan een additionele degree in Computer Science.
Alle ervaringen en procedures die je wilt publiceren,.. graag. Ik heb nog niet zoveel kennis op dit gebied en  wat inside info is van harte welkom.
Ik heb een BCS degree. Liefst deed ik MBA maar dat is peperduur.

MBA is idd peperduur. Er is al heel veel over dit onderwerp gepost op het forum dus lees alles eens rustig door maar als je nog (gerichte) vragen hebt, stel ze gerust.
#6 - 20-04-2007, 15:03 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15