Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

studeren in de vs

Discussie gestart

veteo

Hallo allemaal ik ben een universitaire student in nederland ik wil binnenkort verder met mijn studie in amerika. Ik had een paar vragen, ik weet namelijk al waar wil studeren en wat de kosten zijn. Kan ik vanuit nederland studie financering krijgen? zo niet wel vanuit amerika, ik heb namelijk gehoord dat buitenlandse studenten in amerika ook studiefinancering kunnen krijgen en wat zijn de voorwaareden? nummer 2: kan je als geen green card holder of american citizen ook een resident van een staat zijn na een of twee jaar? als je daar hebt gewoont? en dus de in state tution betalen? of moet je echt een greencard hebben zelfs heb je daar een jaar of twee gewoont? en kan ik tijdens mijn verblijf ook een bank account openen? dat waren mijn vragen en dank je wel
#1 - 24-10-2004, 21:31 uur

xerxesc