Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

we zijn eruit

Discussie gestart

manja

We zijn eruit!!!!!!

We hebben besloten dat we voor 3 jaar naar America willen gaan ( juni 2007).
Dit wil nog niet zeggen dat we ook echt gaan.
In Juni valt de beslissing op het werk van m'n man of hij de aangewezen persoon zal zijn.
Maar voor die tijd moet je samen alles op een rijtje hebben of je ook echt wil.

Wat de kinderen betreft, de oudste dan 21 gaat niet mee, de jongste dan 19 weet het nog niet.
We hebben goede gesprekken met de kinderen en mn ouders gehad.
Mijn zus en haar man willen in noodgevallen klaarstaan voor onze kinderen.
De kinderen vinden dat wij niet om hen niet moeten gaan.
De oudste woont al 2 jaar op kamers, de jongste wil dat in de toekomst ook.
Mijn ouders (74 en 78 ) vinden dat wij onze eigen weg moeten volgen en zeker deze kans moeten pakken.
Ik weet niet of ik heimwee zal krijgen, maar ik kan wel zonder een schuldgevoel gaan.
Met schuldgevoel bedoel ik, het achterlaten van de kinderen en mn ouders voor 3 jaar.
Al zullen we elkaar een paar keer per jaar zien. Mn ouders willen een pc aanschaffen zodat ik ook met hen
kan chatten.

Spannend allemaal, ik weet pas in Juni of het ook echt doorgaat.
We zullen ergens in Utah terecht komen.
Nou jullie horen het nog wel.

Groetjes Manja



#1 - 13-04-2006, 00:04 uur

Jez

Wat goed dat de kogel door de kerk is, Manja! We zullen voor jullie duimen dat het nu ook echt doorgaat!
Wanneer zouden jullie er dan kunnen zitten, als het doorgaat?
#2 - 13-04-2006, 00:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

manja

Het zal dan Juni 2007 worden.
Voor die tijd mogen we 1 maal die kant uit op voorbezoek.
#3 - 13-04-2006, 09:01 uur

FreezeM

Spannend hoor manja...!

Je vraagt je af of je heimwee zult krijgen. Nou, dat zul je vast. Stel je daar maar vast op in. Maar dat is nog geen reden om niet te gaan! Heimwee gaat weer over, jullie zullen vast een geweldige tijd in de VS hebben :)
#4 - 13-04-2006, 09:07 uur

Dusza

Geweldig, Manja! En ik duim voor jullie, zodat je man de kans krijgt om deze ervaring aan te gaan.
Alleen hoop ik maar dat je niet gaat varen zoals wij: aanvankelijk zouden we eind 2005 vertrekken, toen werd het ergens rond deze tijd van het jaar, en nu is het 2de helft 2006 of mogelijk eerste helft 2007...  ny-angry
We blijven hier met argusogen jullie avonturen volgen! Vergeet dus niet om ons op de hoogte te houden.
#5 - 13-04-2006, 09:21 uur

manja

Dat hoop ik ook niet Dusza.
Heel vervelend die onzekerheid, dus ook voor jullie heel veel succes!!
Ik ga jullie hier zeker op de hoogte houden, al weten we pas in Juni meer.
#6 - 13-04-2006, 10:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15