Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tros "Ik vertrek"

Discussie gestart

hollandranch

Hallo, we werden er op gewezen dat bij een ander forum de Tros een oproep heeft geplaatst voor Nederlanders die naar Amerika gaan emigreren (http://www.amerikaforum.nl/

who's next zou ik zeggen, pak de kans als je een bedrijf wilt beginnen die zich ook op Nederlanders richt, blijf goede reclame als je het goed doet.
#16 - 25-03-2006, 09:28 uur

hollandranch

Gisteren de eerste opnames in Nederland gehad en waarschijnlijk over 6 maanden de laatste in Texas, dus de uitzending wordt volgend TV-seizoen, maar we geven het door aan ons Forum, Hans
#17 - 01-04-2006, 08:35 uur

Patrick_NH

Wel moedig hoor, je laten filmen terwijl je het ontzettend druk heb met de verhuizing naar Texas. Heb gisteren de laatste aflevering op Internet bekeken en moet zeggen dat het een leuk programma is.

Ga zeker de nieuwe afleveringen bekijken.

Als je de verhuiswagen hebt ingeladen met jouw eigendommen en de Tros film crew zegt dat de opname is mislukt of tegenvalt. Moet je dan alles weer uitladen en opnieuw inladen?   ;D
#18 - 01-04-2006, 11:23 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

Poison ArroW

cool ik ga kijken  2006-01
#19 - 01-04-2006, 12:41 uur

Pieter79

patrick, waar kijk je dat dan op internet? welke site?? ik wil het ook zien!!! en weet je ook waar je de nieuwste afleveringen van andere programma's kunt zien??

wannneer wordt het in nederland uitgezonden?

http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
Klik dan bij 'omroep' op 'TROS'. Je ziet hier nu ergens 'Ik Vertrek' staan. Hierop klikken en je kunt de laatste uitzending zien. Kwaliteit is van dit programma overigens niet zo goed, ik heb ze bij uitzendinggemist wel eens beter gezien.
#20 - 02-04-2006, 01:22 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

hollandranch

Kleine update: Inmiddels eerste opnames gehad in Nederland tijdens de verhuizing naar ons tijdelijk onderkomen in Uddel, waar we nu officieel sinds 31 maart wonen. Afgelopen zondag terug gekomen uit Texas en inmiddels de overdracht gehad. We zijn dus nu officieel Texanen, tenminste qua bezit. Nu de visum nog. Hans
#21 - 13-04-2006, 15:44 uur

Pieter79

Kleine update: Inmiddels eerste opnames gehad in Nederland tijdens de verhuizing naar ons tijdelijk onderkomen in Uddel, waar we nu officieel sinds 31 maart wonen. Afgelopen zondag terug gekomen uit Texas en inmiddels de overdracht gehad. We zijn dus nu officieel Texanen, tenminste qua bezit. Nu de visum nog. Hans

Houd ons op de hoogte! In ieder geval succes!! :D
#22 - 13-04-2006, 17:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Dusza

geweldig!! ik ga zoiezo kijken! zeg maar wanneer en ik zit voor de tv!

Sophie, als je even de moeite neemt om dit draadje eens rustig te lezen ipv snel snel één-zins reacties te schrijven, dan zou je het antwoord al gezien hebben.
#23 - 17-04-2006, 18:55 uur

hollandranch

3 mei is er een uitzending over een stel wat naar Mexico wil, altijd gedacht dat alle Mexicanen stiekem naar Amerika sneaken  2006-18  Misschien moeten al Amerika-lovers maar naar Mexico gaan en een nieuw Amerika beginnen, groter en beter, eigenlijk wel een strak plan, wie doet er mee 2006-04
#24 - 20-04-2006, 17:20 uur

Ingetje

Hoi Hans,

Wij zijn eerst ook naar Mexico geweest om daar te kijken voor ons bedrijf op te starten, wel een stuk makkelijker en goedkoper dan de VS moet ik zeggen, maar we vonden het er niks om te wonen.
Alles is heel arm enzo en je wordt daar toch altijd aangekeken als de rijke blanke zeg maar. Maar wel lekker eten en lekker weer! Alles heeft zo zen voor en nadelen he!
We gaan zeker weer kijken naar "ik vertrek" zoals altijd! en we kijken vooral uit naar jullie televisiedebuut  2006-01 2006-10!

Inge
#25 - 20-04-2006, 21:07 uur

hollandranch

ff nog als reminder voor de emigranten onder ons, woendagavond Ned 2 is de uitzending over het stel wat naar Mexico wil verhuizen.
Persbericht: Uitzending woensdag 3 mei Nederland 2 - 21.30 uur

Op de bonnefooi vertrekken naar Mexico. Dat is het plan van Gerben en Elke Hartskeerl en hun 10-jarige dochter Michelle. Ze beginnen een zoektocht naar een restaurant of hotel in het Noordwesten van Yucatan, aan de Golf van Mexico. In dit deel van Mexico zijn ze echter nog nooit geweest... 
Zullen ze hier een goede school vinden voor hun dochter en zullen ze hier een eigen zaak kunnen opbouwen? Niets ligt nog vast... Alleen de vertrekdatum!

In de serie IK VERTREK worden uiteenlopende gezinnen en stellen gevolgd bij hun vertrek naar het buitenland. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming.

Lijkt me weer leuke televisie
#26 - 01-05-2006, 16:18 uur

hollandranch

Verlenen we alle medewerking aan het Tros programma "Ik Vertrek" krijg je een telefoontje dat ze ons verhaal te onzeker vinden en haken ze af. Ze hebben ruim 2 maanden nodig om een programma te monteren!! Sukkels    ny-angry   De Tros kan er waarschijnlijk niets aan doen maar zijn de gasten van Stokvis Produkties. Dus ons avontuur wordt niet verder verfilmd en we hadden al van alles geregeld, hier en in Texas, baal echt van dit soort mensen embarressed
#27 - 19-06-2006, 11:34 uur

Wop

Jammer Hans,

Ik was wil geinteresseerd in jullie "Verfilming" .
#28 - 19-06-2006, 11:37 uur

Gian

Verlenen we alle medewerking aan het Tros programma "Ik Vertrek" krijg je een telefoontje dat ze ons verhaal te onzeker vinden en haken ze af. Ze hebben ruim 2 maanden nodig om een programma te monteren!! Sukkels    ny-angry   De Tros kan er waarschijnlijk niets aan doen maar zijn de gasten van Stokvis Produkties. Dus ons avontuur wordt niet verder verfilmd en we hadden al van alles geregeld, hier en in Texas, baal echt van dit soort mensen embarressed

Ja das zeker balen ... ongeloofelijk dat ze daar dan nog mee aankomen, als jullie al diverse dingen
hebben geregeld ... maar goed ... het gaat erom dat jullie het voor elkaar boxen, dat is belangrijker
dan een verfilming, al was dat wel leuk geweest en weer een ervaring rijker.

 cheer nlvlag cheer nlvlag cheer nlvlag
#29 - 19-06-2006, 12:14 uur

hollandranch

We deden mee met het programma voor de ervaring en een stukje reclame, want eigenlijk kwam de uitzending voor ons nog te vroeg. De uitzending was gepland februari volgend jaar en dan zitten wij nog midden in de opbouw en mensen vergeten snel. Blijft wel raar dat ze eind december al het beeldmateriaal willen hebben omdat ze 2 maanden gaan monteren. Als je andere Real Life series ziet zoals Herrie in de Keuken dan zie je beelden van minder dan een week oud.
Wel jammer want we hadden 1 juli draaidag op een motor Ride-Out vanaf Moordrecht, alles was al geregeld, zelfs eten voor de filmcrew, kom ik net van de Ambassade bellen ze gewoon doodleuk af.  ny-angry Er gaat vanavond een brief naar Stokvis Produkties en de Tros!
#30 - 19-06-2006, 12:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15