Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tros "Ik vertrek"

Discussie gestart

bgroeneveld

Ja, dat heb je met die TV mensen!

Iemand van de radio zou dat nooit doen (en heeft ook veel minder dure spullen nodig).
#31 - 19-06-2006, 16:59 uur

hollandranch

Heb nog geen ervaring met de radio, maar vorlopig even geen media aandacht  embarressed  Ben nog bezig met een paar tijdschriften, echter ga daar pas verder mee als Hollandranch is opgestart en we dus ook wat kunnen melden, makkelijker voor alle partijen en misschien dat de radio dan ook mag komen  ;)
#32 - 19-06-2006, 17:14 uur

Dusza

Vergeet NOOIT om nazicht te vragen van de copij!
We zijn met onze studiegroep ook al diverse keren benaderd geweest om op televisie te komen. Aanvankelijk zijn hun researcher altijd vriendelijk, maar als je dan uiteindelijk met de journalist zelf in gesprek komt, dan merk je dat ze eigenlijk alleen maar op zoek zijn naar sensatie (niet allemaal hoor, maar een heel groot aantal wel). En daar weigeren wij aan mee te doen. Als je hen dat zegt, tja, dan zoeken ze plots iemand anders, of we hadden er vorig jaar zelfs eentje die begon te dreigen "Als jullie niet mee willen werken, dan zeg ik het zélf wel, en dan heb je helemaal geen kans om iets in de pap te brokken." Wel ja, dat moet hij dan maar doen. Wij nemen geen risico om onze (goede) naam te verbinden aan sensatie.
Aan schriftelijke artikels werke we wel mee, op voorwaarde dat ze de definitieve versie altijd mogen nalezen en nog ons veto kunnen stellen voor bepaalde uitlatingen indien deze uit de context gerukt zijn.

Ik vind het in ieder geval niet leuk voor je dat ze nu plots afhaken. Maar ach, wacht maar tot volgend jaar, misschien komen zij of een ander programma dan wel naar je toe om ter plekke te filmen dat je wachtlijsten aanlegt omdat je volgeboekt bent!
#33 - 19-06-2006, 20:46 uur

Jez

En anders maak je er toch zelf een documentaire over? Hier op het forum heb je al een grote club geïnteresseerden.
En dan verkoop je 't voor veel geld aan de Tros  ;) ;D ;D ;D
#34 - 19-06-2006, 22:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hollandranch

Bel de BBC wel even voor een Hollandse aflevering van "Het Roer om" gelijk 10 delen ofzo, to be continued   2006-10
#35 - 19-06-2006, 22:50 uur

hollandranch

het is wel jammer maar niet het einde van de wereld!! ik zou het ergens anders proberen!

Afgelopen zaterdag heeft er een stuk over onze onderneming in het Financieel Dagblad gestaan in een groot artikel over emigratie, in Amerika hebben we ook al in een krant gestaan en komt er een flink artikel als we zijn verhuisd, dus de PR machine draait gewoon door. TV doen we eigenlijk liever niet meer, gezien de ervaring en heb weinig emigranten positief op TV gezien, meestal worden alleen de domme dingen in beeld gebracht, zoals vergeten aanvraag vergunningen of slecht sluitende begrotingen. We shall see what the future brings us   cheerb cheerg cheerr
#36 - 16-08-2006, 16:21 uur

hdeweert

Bel de BBC wel even voor een Hollandse aflevering van "Het Roer om" gelijk 10 delen ofzo, to be continued   2006-10
dit kreeg ik in mijn mailbox misschien heb je er wat aan
___________________________________
tv-programma Ik Vertrek
Kent u het tv-programma Ik Vertrek?
Dan zou ik uw mening graag willen weten!!!!
Ik Vertrek is het tv-programma over Nederlanders die gaan emigreren en
in het buitenland een nieuwe onderneming opstarten.
Als productie stagiaire van dit tv-programma,heb ik gemerkt dat er veel
behoefte is naar informatie over emigratie. Daarom ben ik, als laatste
onderdeel van mijn studie, bezig met een onderzoek.
Ik onderzoek op welke manier ons programma beter kan aansluiten bij de
vragen en behoeftes van onze kijkers.
Dus heeft u het tv-programma gezien, klik dan op onderstaande link en
vul de vragen in!!!!
Het invullen van de enquête zal ongeveer 3 minuten duren.

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=18153&ln=ned





Alvast bedankt!!!!

Anniegriet Wijnja
Productie Stagiaire Ik Vertrek

__________________________________________

Harm


#37 - 19-08-2006, 12:26 uur

hollandranch

Heb de enquete ingevuld, wie weet helpt dit de toekomstige deelnemers  2006-01 Ik geloof dat in september er weer nieuwe uitzendingen zijn van Ik Vertrek, blijft natuurlijk vermakelijke televisie  2006-10 Geloof dat Het Roer om Australië is afgelopen want dit is helemaal lachen, Engelsen die zonder voorbereiding naar Australië vertrekken, de meesten gaan naar 3 maanden weer terug  2006-05
#38 - 27-08-2006, 09:59 uur

petratimmer

Ik heb hem ook ingevuld. Wie weet doen ze er hun voordeel mee...
#39 - 27-08-2006, 20:48 uur

hollandranch

Straks komt er een serie over succesvolle emigranten, kunnen ze ons alsnog opzoeken   2006-05
#40 - 27-08-2006, 21:14 uur

hollandranch

Ondanks de teleurstelling die wij met de makers van dit programma hadden wil ik wel even melden dat de serie vanavond weer begint op Ned 1 dit keer en wel in Midden-Amerika, beetje in de buurt  2006-20

20:30 Ik vertrek (TROS) Serie reportages. Twee vrienden stuiten op een te koop staand en verwaarloosd vakantieparadijs in Nicaragua. Enthousiast besluiten zij het ter plekke te kopen. Hoe reageren de vrouwen op de plannen van Ton en Michiel?
#41 - 07-09-2006, 11:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15