Hoi ik zelf ben bezig met de aan vraag van de K1 visa , Duur min 7 maanden max een jaar het duurt niet lang als je snel de stappen kan volgen en geen burocratie tegen kom(ZOALS IK OMDAT IK OP CURACAO GEBOREN BEN DAAR OOK STUKKEN MOEST LATEN HALEN ) .ik heb via een advokaaD in de vs mijn emigratie aan vraag gedaan ,alle stukken verzameld meteen weg gestuurd .
Ok neem deze tip aan zorg als je voor je K1 visa gaat dat je meteen bij je hebt en vertaald door beedigde vertaler !!!!
geboorte acte, bewijs van ongehuwd , geldige paspoort ,pasfoto ,fotos van ontmoetingen dan kan je emigratie worden aan gevraagd en $500voor documenten en advocaat kosten .
VEEL VRAGEN BEANTWOORDEN OP PAPIER JE WORD BINNENSTE BUITEN GEKEERD familie werk geschiedenis etc
Zorg dat je vriend of vriendin kan bewijzen dat ze je kan verzorgen affidavit of support emmigratie goedkeuring is gestart duur 3 a 4 mnd
Dan krijg je van de ambassade in nederland een uitnodiging
thuis gestuurt met veel vragen en aan wijzingen.
VUL METEEN DE AAN VRAAG FORMULIER IN EN STUUR METEEN WEG .
BEGIN METEEEN VRAGEN LIJST AFTE WERKEN ZORG DAT JE EEN KOPIE VAN JE VRIEND/INS BELASTING EN affidavit of support HEBT.
Dan krijg je pakket 4 thuis gestuurd en afspraak medische keuring (ook al bijna 400euro )
omdat een onafhankelijke arts je moet onderzoeken .
ik ga voor de k1 omdat je dan eerst moet werken dan genieten en je mag DE VS NA HUWELIJK NIET VERLATEN IVM GREEN CARD AAN VRAAG
K3 is genieten van elkaar en dan scheiden omdat je in eigen land moet wachten en dan krijg je toch de zelfde k1 pakket aan geboden bijna zelfde formulieren en procedure ook gescheiden. En veel geduld hebben.
Ga niet voor de visa wafer je hebt kans langer te moeten procederen en het is illegaal
DIT ALLES IS PER STAAT VERSCHILLEND in TEXAS is k1 de beste
veel succes