Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Uitslag DV 2008

Discussie gestart

FreezeM

Ik las op http://www.clalar.dk/dv-lottery/viewtopic.php?t=1767 dat er al mensen uit Roemenie en Bulgarije een Notification Letter hebben ontvangen.
Geldt dit voor Bulgaren en Roemenen in Amerika of gewoon in Bulgarije en Roemenie zelf?
Als het voor die landen zelf geldt dan zouden wij in Nederland al lang bericht gehad moeten hebben.

Die mensen hebben bericht ontvangen in de VS (Staat er achter ;) )
Maar al zouden ze in Bulgarije en Roemenie wonen dan wil dat niet zeggen dat we in L al bericht gehad zouden moeten hebben. Niet alle brieven gaan op dezelfde dag de deur uit. In welke volgorde dan wel is niet bekend. Je hebt eigenlijk niets aan die lijst... maar goed, iets anders is er niet :)
#16 - 04-04-2007, 22:04 uur

Dusza

Je hebt eigenlijk niets aan die lijst... maar goed, iets anders is er niet :)
Je weet door die lijst de De Spannende Tijd weer aangebroken is. En dan nog: er zijn daar al meldingen van mensen met een NL, lang vooraleer KCC zegt dat ze iets uitgestuurd hebben. Dus hoe 'waar' die meldingen zijn?... In ieder geval duimen we maar dat we hier op het forum toch een aantal winnaars tegen gaan komen!  2006-01
#17 - 05-04-2007, 13:43 uur

Anouk

Raar vraagje misschien, maar ik neem aan dat ik gewoon meer mee (moet) doen aan de DV 2009.. Maar dan moet ik dan ook weer een geheel nieuwe foto opsturen, of kun je ook de foto doorsturen die ik heb gebruikt voor DV 2008? Ik heb wel wat langer haar gekregen sindsdien, maar zoveel veranderd ben ik nou ook weer niet..

Gewoon een vraagje tussendoor, wat me even te binnen schoot..
#18 - 05-04-2007, 14:41 uur

Unal

Vandaag heeft iemand zich als winnaar gemeld uit Duitsland

Posted: Thu Apr 05, 2007 3:17 pm
''Europe finally Laughing ! NL received in Europe, Germany, today 05 April.''

Bron:
http://www.clalar.dk/dv-lottery/viewtopic.php?t=1767&postdays=0&postorder=asc&start=60

Of deze persoon de waarheid spreekt weet ik niet hij heeft z'n nummer er niet bijgezet.
#19 - 05-04-2007, 22:42 uur

ekka

zo ver ik het begrepen heb worden de letters in partijen gestuurd dus het kan ook nog zo zijn dat je pas in juni bericht krijgt ...(( ik kan er naast zitten))
En kan je toch nog kans maken ...ligt er denk ik ook weer aan hoeveel er uit je regio zijn die toch niet op de eerst brief reageren ((geen idee ))
Het blijft dus een hele spannend tijd denk ik tot 31 juli   :o ....... Als je dan nog geen bericht hebt kan je je altijd weer inschrijven voor de DV 2009

uit INSTRUCTIONS FOR THE 2008 DIVERSITY IMMIGRANT VISA PROGRAM (DV-2008)
HOW WILL SUCCESSFUL ENTRANTS BE SELECTED?
At the Kentucky Consular Center, all entries received from each region will be individually numbered.
After the end of the registration period, a computer will randomly select entries from among all the entries
received for each geographic region. Within each region, the first entry randomly selected will be the
first case registered, the second entry selected the second registration, etc. All entries received during the
registration period will have an equal chance of being selected within each region. When an entry has
been selected, the entrant will be sent a notification letter by the Kentucky

Om op die vraag van de pasfoto terug tekomen ....Ik zou als ik jouw was dan wel weer een nieuwe insturen daar ze aangeven dat je een resente ((niet ouder dan 6 maanden dacht ik)) foto moet gebruiken of je moet het risico willen lopen daarop afgewezen teworden???
Lijkt mij niet handig... maar dat is mijn mening


**Katinka**
#20 - 22-04-2007, 22:20 uur

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15