Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

uitslag DV-2010

Discussie gestart

benny

Hallo,

vanaf wanneer worden de resultaten bekend gemaakt voor de mensen die eind 2008 meededen aan de DV-2010?  En waar en hoe kan je dat gaan volgen?

Groetjes,

benny. ;)
#1 - 25-02-2009, 12:54 uur
"Tramps like us"

Pieter79

Als het goed is heb je bij je inschrijving een 'Confirmation Number' gekregen. Samen met je naam kun je vanaf 1 juli inloggen op de site van www.dvlottery.state.gov alwaar je ziet of bent uitgeloot of niet. Volgens mij krijg je je uitnodiging al eerder in de bus maar dat even terzijde...

Gr. Pieter
#2 - 25-02-2009, 17:07 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

benny

Oke nog eventjes nagelbijten dan.  Ik dacht dat vanaf eind maart, begin april langzaamaan bekend gemaakt werd.
Toch bedankt,

Benny. :D
#3 - 25-02-2009, 19:19 uur
"Tramps like us"

FreezeM

Oke nog eventjes nagelbijten dan.  Ik dacht dat vanaf eind maart, begin april langzaamaan bekend gemaakt werd.
Toch bedankt,

Benny. :D

Ja, de meeste jaren beginnen de eerste winnaars zich eind maart/begin april te melden. Alleen weet je nooit zeker dat je NIET gewonnen zo lang er nog brieven verzonden worden. Dit jaar voor het eerst kan je gelukkig vanaf 1 juli inloggen op de site van www.dvlottery.state.gov alwaar je ziet of bent uitgeloot of niet. Dan weet je zeker of je wel of niet gewonnen hebt. Laten we gewoon hopen dat jij en ik ergens begin April zo'n brief krijgen. Dan zijn we van de onzekerheid af.  ;)
#4 - 26-02-2009, 15:51 uur

benny

Oké,

hoop doet leven hé.  Duimen voor elkaar dan maar!!!! :o :o
#5 - 26-02-2009, 18:28 uur
"Tramps like us"

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15