Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

USAFIzzz (Voel me erg doM)

Discussie gestart

TigersFan

Hallo,

Dit is mijn eerste post hier. Ik heb mij aangemeld (erg impulsief) bij USAFIS en las toen pas wat bijdragen hier op het forum. (Ja erg dom) Je hebt er geen idee van hoe k%^te ik me hierdoor voel.

Het is niet eens echt het geld (toch een slordige 100 dollar), maar als zedaar een beetje gaan zitten klojen dan loop ik alle kans die je evt. hebt mis. Kreeg gewoon een email adres mee dat niet bestond zeg.

Maar goed. Hopelijk reageren ze op mijn vraag om me AJB uit hun database te halen (keep the money you bastards! ;))  en maak ik als de loterij begint voor het 'echie' toch nog een kans...

Groet,
Sven
#1 - 23-02-2005, 14:28 uur

Chiefram

Schrik niet al te snel, er zijn ook hele goede berichten/ervaringen met dit bedrijf hoor.  ;)
#2 - 23-02-2005, 20:15 uur

heivalido

En al zouden ze het daar fout doen of zo, dan denk ik niet dat je het jaar erop kansloos zou zijn als je uit jezelf deel zou nemen aan de lottery.
#3 - 24-02-2005, 22:13 uur

visuar

Pas wel op als je je daarbij hebt ingeschreven dat je niet straks jezelf
dubbel opgeeft, dan wordt je direct eruit gegooid namelijk!!
#4 - 25-02-2005, 12:51 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

TigersFan

Ze moeten toch mijn pasfoto hebben om me goed in te kunnen schrijven? Die hebben ze niet namelijk...
#5 - 28-02-2005, 10:22 uur

Frank S

Als zij je niet (correct) hebben ingeschreven dan doe je dus niet mee. Aangezien de inschrijving nu gesloten is zou je weer een jaar moeten wachten...
#6 - 28-02-2005, 10:53 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

TigersFan

Gaat sowieso pas om de volgende keer als ik het goed heb.

Als ik die mevrouw met die vlotte Amerikaanse babbel en dat Israelische (nep)mailadres moet geloven... ;)

Maar ze kunnen iemand toch niet inschrijven zonder pasfoto?

#7 - 28-02-2005, 11:50 uur

Frank S

De inschrijving wordt niet geaccepteerd zonder pasfoto. Maar er is niemand die kan zien of een (willekeurige) foto wel van jou is...
#8 - 28-02-2005, 12:14 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

TigersFan

Goed punt.

Dan wordt het wel op goed geluk dan... :(
#9 - 28-02-2005, 13:07 uur

Viking

Beste DutchGOP'er,

Ook ik heb me via USAFIS.org ingeschreven... Nadat ik vorig jaar had meegedaan en niet wist onder welk adres (ben een paar keer verhuisd), klonk de belofte van USAFIS.org dat je je aanvraag kon bijwerken erg aantrekkelijk.. (mar dit kan dus niet) .. en ja, ook ik schrok wel toen ik wat berichten over hen hier las. Maar goed. Het probleem dat je beschreef, een foto die maar niet wil uploaden, heb ik ook gehad. Uiteindelijk is het wel gelukt, door de foto zodanig te verkleinen dat ie kleiner is dan het formaat dat ze aangaven.

Mijn aanvraag hebben zij ook ingediend schreven ze me een paar dagen na de opening van de inschrijf termijn.

Nu is het hopen dat het inderdaad niet zulke oplichters zijn, dat ze niets ingediend hebben.. want dan zijn mijn kansen ineens 0.. Maar ik houd hoop! Het voordeel is dus wel dat als ze geen oplichters zijn en je wint, dat je een vliegticket van ze gratis krijgt. Dus daarmee is die 100 euro er weer uit. En de niet gebruikte jaren krijg je terug betaald. Dus dan kost je enkeltje nog maar 30 euro.

Look at the bright sight ;) van je inschrijving
#10 - 17-05-2005, 02:14 uur

Viking

Is er eigenlijik iemand die mensen kent die via USAFIS.org aan de lotterij hebben meegedaan en gewonnen hebben?

Ik zou erg opgelucht zijn zo'n verhaal te horen  en kan daarmee met goede moed op  de uitslag wachten... die op deze manier al spannend genoeg is.. :-\
#11 - 17-05-2005, 21:52 uur
« Laatst bewerkt op: 17-05-2005, 21:53 uur door Viking »

Chiefram

Maar waarom doen jullie in hemelsnaam mee via een buro, nu je het ook zelf GRATIS kunt doen via Internet? Dan weet je ook gelijk 100% zeker dat je aanvraag de deur uit is.

Wij hebben destijds ook meegedaan via een buro (een ander buro als dat van jullie) en wel via dat buro daarwerkelijk gewonnen. Dus niet alle buro's zijn scam. Maar dat was toen je zelf nog niet online kon registreren.
#12 - 18-05-2005, 00:50 uur

Viking

Ik heb vorig jaar (DV2005) mezelf aangemeld. Maar aangezien ik niet precies meer wist welk adres ik destijds (toen ik in de US woonde) had ingevult, klonk de belofte dat je ten alle tijden je adres kon veranderen, mij erg aantrekkelijk in de oren. Want ik wist dat ik nog minstens 2 keer in het komende jaar zou verhuizen...

En door die 100 euro te betalen zou ik 4 keer mee doen, bij winst een vliegticket krijgen en het geld van de niet gebruikte jaren terug krijgen. Dus een eenvoudige optelsom leerde me, dat ik die 500 euro voor een vlucht op deze manier wel zou kunnen uithalen.. maar dan moet ik wel winnen. En ik schatte de kans als Nederlander dat je 5 opeenvolgende jaren uitgeloot wordt in, als onwaarschijnlijjk. Ik hoop dat ik daarin geen ongelijk krijg. Niet alleen voor mijzelf, maar voor iedereen eigenlijk op dit forum!
#13 - 18-05-2005, 23:52 uur

Chiefram

Het zal best wel goed komen hoor. Niet elk bedrijf is scam en mocht dit wel zo zijn, dan zouden ze er denk ik al lang niet meer geweest zijn.
#14 - 19-05-2005, 04:17 uur

Viking

Nieuw!
Dat is wat ik ook dacht... vond het alleen wel vervelend dat zij specifiek ergens in een (msn) link hier op het forum genoemd werden. Want de naam zou te veel overeenkomst vertonen alsof het een officiele instelling, dus geloof dat ze op die manier scam werden genoemd...

Tja, vind het ook wel naief als je op basis daarvan een keus zou maken. Maar kan me voorstellen dat de betreffende instanties uit de VS er niet zo blij mee zullen zijn. Want het betreft ook de beeldvorming over hen.. Maar goed.

Ik hoop alleen dat usafis.org werkelijk de info doorstuurd. Want je kan het niet of nauwelijks testen. Ik heb het internet al afgezocht en tot nu toe nergens in een forum gelezen dat iemand via hen gewonnen heeft. Tja dat ze het op hun eigen site vermelden, zegt me niet zo veel. Dat kan net zo goed verzonnen zijn, mocht het geheel een scam zijn..  Ben er dus niet echt gerust op dit moment over. Ze reageren in ieder geval op de vragen die ik aan ze stel, vaak via die standaard antwoorden. Maar dat is gewoonlijk voor Amerikaanse bedrijven.. Vond dat wel vervelend in de States dat je eigenlijk nooit een persoon aan de andere kant van de lijn krijgt, maar een gestandaardiseerde antwoorden oplezer, als je naar grote bedrijven belt... Die mensen mogen niets buiten het boekje oplezen/vertellen. Zal wel met de sue-cultuur te maken hebben, als dat zovaak genoemd wordt.
#15 - 19-05-2005, 05:43 uur
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 08:48 uur door Viking »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15